Search Results
Search results 41-60 of 113.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Flinke klapper boys. Wordt moeilijk om hier overheen tegaan voor nu.
-
Wat een noobslag. "aangezien ik niet gewoon kan spelen in zaga zonder binnen 10min 10x moonblows iprs en aanvallen te krijgen" Snap ik als je dit soort slagen maakt had ik precies hetzelfde gedaan. Ben benieuwd was HT gaat doen
-
wat tag je mij.... Ik speel geen gemini meer alleen nog maar kallisto. Maar we erg dat je nog nachten wakker licht van mij.
-
Quote from TheBunny: “Quote from Gorilla: “Ik zou hier niet heen gaan, straks pakt davy je nog.. ” Scheelt dat iedereen die er is in "vakantie modus" zitlekker blauw worden van de drank en in een tentje slapen ” tentje ??? als jij dat wilt succes Ik slaap lekker binnen
-
Hoop dat er nieuwe mensen komen dit jaar. Editie 6. Dus het was 5x hiervoor al een succes en ik kan dat zeker beamen
-
Quote from davyyyh: “Ik heb echt goede ervaringen met dat op stap gaan met jullie... Of is er dit keer geen Marokkaan bij of iemand die te veel heeft gepoederd? Als @INSIDIOUS komt of @Abremsev overweeg ik te komen. ” ik kom..wat doe je moeilijk davy. Ik wil je ook best nog ophalen
-
ruimtewerf
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Ahja, net wakker he, my bad... Maar alsnog zie ik er geen toegevoegde waarde in. Enkel wat al aangehaald is om geen act te maken op of planeet of op de maan, maar dan gaan we later enkel meer dingen toevoegen wat niet direct een toegevoegde waarde heeft. Ik zie graag meer dingen als het 'nuttig maken van opslagen op de maan', 'alliantiehangar opdoeken', 'graviton na lvl 1 nuttig maken' etc. ” Eyyyy ik heb Alliantiehanger 18 staan, zo kan ik mijn alliantieleden pus…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Misschien een recycler met meer opslag voor rechts de afbeelding. Plaatje links een stevigere versie van de kruiser en boven een nieuw verdedigingswerk? Gamma kanon ofzo, wat een 1,5% kans heeft om een schip waarop het schiet disablet for 1 round. ” niet een beetje vroeg om al te beginnen aan de vrijdagmiddagborrel. Komt een hoop onzin uit Je gaat dingen speculeren over een update waar admins zelf geen eens alle informatie over delen ?? Kunnen we dan ook speculere…
-
Quote from Flugel25: “Lasertechniek heb ik wel overwogen ja, maar dat valt op geen enkele manier aan terra/planeetvelden te lullen. Energietechniek en nano zijn de enige twee die een directe link hebben met dit verhaal, vandaar de keuze om de opties ook op die twee variabelen te houden. ” hyperruimte techniek aan opslag toch ook niet ??? Ik zie het idee van @JamesCameron als beste optie. Gewoon een éxtra feature bij terra. Want waneer je terra doet heb je eigenlijk al laser 10+