Search Results
Search results 61-80 of 113.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
@Flugel25 er is nu een DM actie met 30% !!! Meer dm. Dan ken je gouden planeet boosters kopen. Dan heb je extra velden en het kost je geen eem grondstoffen = win/win toch
-
Quote from Atoompje: “Of een Planeetvelden Diamond toevoegen Dat je voor maar liefst 1.000.000 DM er +45 velden bij krijgt. Een update/toevoeging zonder verdien model zit GF niet op te wachten natuurlijk. ” Nice optie, Ik stem voor deze.
-
Quote from Hysteria: “Beetje jammer dit...worden er cadeautjes geregeld ....enige wat jullie er voor moesten doen was een foto maken en mij laten zien met tasjes op het hoofd en een mat voor de ...... maar helaas..... ” @MiniMe bedankt voor de goodies vanuit Gameforce @Hysteria als je volgende keer er bij bent mischien zyBnzW4_d.jpg 5To8b7S_d.jpg
-
Geboorte zoon
Postleuk om te horen Alex. Nogmaals gefeliciteerd en succes met het vaderschap.
-
fire rain kan beter ze naam veranderen naar: raining tears Leuke hit en winst
-
Je vergeet erbij te zetten dat dit het gecrashte account van Dutch pride was: Nieuwe AGS top 10 [TOT: 143.339.011.000] Reformed [NBAM] & barcode [NBAM] & Arya [NBAM] & Cryptus89 [NBAM] & plopkoek [NBAM] vs. Dutchpride [SpG] (A: 31.055.365.000, D: 112.283.646.000) Bied maar wat leuks. Niet meer naar je zin i Gemini? Nubcake
-
roekeloze piloten zeg dat wel Mannen het was gezellig, op naar de volgende.p naar de volgende. Kevin ik hoop dat je doorgaat, dus succes met de rebuild.
-
@present danger, geniet van je zomer zonder ogame. Jammar van de 1e wat ik las in de app. Maar goed alsnog 1 down.
-
Kijk Kijk Mannen !! Lekker bezig, bij de volgende wil ik weer van de partij zijn
-
Zooo was me een gezellig avondje. De 2e al deze week Mannen het was erg gezellig. Jammer dat jij niet op discord zat DingDong. @monfy thanx voor de hulp @dutchpride succes met de heropbouw. @Kaj 6.150.000 raket 650.000 kleine laser 300.000 grote laser 50.000 gauss 60.000 ion 35.000 plasma
-
valt wel mee toch die App ontploft. Mannen was me een waar genoegen met ze alle, leuk groepsactiviteit zo. Moeten vaker dit soort team-uitjes doen. @postduif Succes met de Rebuild, gezien wat je terug kreeg van je ruimtewerf. moet dat wel lukken.