Search Results

Search results 21-40 of 126.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from INSIDIOUS: “ach..jammer dat hansie ze vloot kwijt raakte we wouden bijna je vloot is even naar de klote helpen maarja zie dit als een kleine vertraging en idd scherp moetje wezen denk dat jij wel weet warom sowieso al @davyyyh ik zou zeggen doe je best om mijne maaris te pakke voorlopig heb je een keer me vrachters wete te pakke maar dat was omdat ik me versliep had stroom uitval en me wekkers waren gereset xd gelukkig kon ik toen nog wel me eigen puin even rapen dus was eerder een er…

• Geen kans tegen grote aanvallen

L.J.E - - Spel

Quote from Anuvinda: “Quote from Legend.bdr: “Je kan ook normaal reageren.. Het is duidelijk dat iemand hem uit moet leggen wat hij moet doen, maar blijkbaar is het trollen belangrijker dan een normaal antwoord geven. Mja, het is lastig als je denkt grappig te zijn door alleen maar te trollen. ” Niet zo gaan doen tegen fearlessz, dat is nergens voor nodig ” Triest indd, maar van een teamler verwacht je ook dat hij zich hier niet schuldig aanmaakt.

• Mja zolang je niet in je idee verwerkt hoe dit de DM afname vergroot, komt het er natuurlijk never in.

• Omdat dit idee meer voor het gemak is, niemand heeft zin om handmatig die spionagemissie te starten, en als je steeds van planeet/maan moet veranderen om die targets te spioneren, kun je net zo goed die spionagemissie handmatig doen want t is allebei net zo kut.

• Geen kans tegen grote aanvallen

L.J.E - - Spel

Regel een ninja, en als je dat niet lukt moet je gewoon DM-Ninja doen. Je werkt 10 uur per dag, dus €€€ genoeg voor GF.

• hf met de grondstoffen!

• aanvallen en vmode

L.J.E - - Klachten en bugs

Quote from bassie36: “haha, was een leuk snackje en met een dergelijke aandacht zeker de moeite waard ook smakelijk gelachen om je niet bepaald sportieve ingame berichtjes. man man man no save = no fleet (Hidden Content) ” Lekkah slagje man

• aanvallen en vmode

Quote from L3XX666: “ok eventjes voor de duidelijkheid , als iemand kan lezen zeg ik ook dat ik idd beter had kunnen saven dus stopt maar al met al die commentaren daar rond het gaat wel degelijk over het punten verschil etc ik had 2.6 mil aan punten , terwijl degene die mij aanviel 51mil punten heeft daarbij was die eerst in vmode , is die eruit gekomen slagje gedaan en terug in vmode gehopt Quote from barcodeplayer: “- na in vm gaan zit je minimum 48 uur IN vm Voer dit in voor het uit vm komen…

• Lekken van persoonlijke informatie

L.J.E - - Algemeen

Namen en rugnummers willen we!

• Quote from Doc Holliday: “Quote from Supermercado: “Hij wil de beste en mooiste games op full spelen dus daar heb je nou eenmaal goed spul voor nodig. Je kan overal wel wat vanaf halen maar daarmee ga je kleine beetjes inleveren qua snelheid. Dat is voor de dag van vandaag geen probleem maar als je over 4 jaar een spel op full wil spelen moet je geen 1080 nemen zodat je 400 euro minder kwijt bent. Zeker niet als je het geld hebt liggen. Maar jullie tips hebben mij wel aan het denken gezet en mis…

• Het verlies van OGame.nl

Quote from Freakertje: “Quote from Bolder: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Als veteraan in losses kan ik sowieso wel aangeven dat emoties lichter worden, herinneringen verwateren en het gevoel wat in het begin altijd kut is en een impact kan hebben in je leven, je er uiteindelijk beter uit komt. Dit is duidelijk jou mening!!, dat bedoel ik met egoisme ” ” Egoïsme (uit het Latijn: ego = ik), ook wel ikzucht of zelfzucht genoemd, is een menselijke eigenschap waarbij iemand streeft naar eigen voor…

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Alles is ook toegevoegd met het oog erop dat ik er de aankomende 10 jaar vrij weinig aan hoef te doen. Series en anime download ik op externe harde schijf, zodat ik ook in mijn tv kan pluggen. Daarbij gaat dus geen opslag verloren. Het is puur voor de games als het ware. Deze ssd erbij gevoegd, omdat deze gewoon beter uit de bus komt dan de 4 pcie 4.0 types die momenteel op de markt zijn. Voor voeding zou dan 1000 watt ook wel een poosje mee kunnen gaan. Betreffen…

• Spelfout of opzet?

Das echt al 100 jaar zo

• Quote from User: “Quote from L.J.E: “Ontopic: Ik zal er zeker bij zijn!! Kan ik alvast wat DM preorderen? ” Ja dat kan op mijn persoonlijke rekeningnummer en dan krijg je 3x de normale hoeveelheid dm ” Kun je het even voorschieten? Ik heb nog een oom, die is Nigeriaanse prins, die maakt het ruimschoots in orde met je

• Het verlies van OGame.nl

Maarja al deze commotie om een community waar GF geen neuk om gaf, geeft of ooit gaat geven. Blame het ze ook, het is toch een zinkend schip. Het schip IRC is al gezonken. Het board is op sterven na dood, en binnenkort zal er wel weer een nieuwe uni komen om weer beetje te cashen. Hun werkwijze is ook niet echt onvoorspelbaar ofzo.

• En dan het topic niet sluiten? Ontopic: Ik zal er zeker bij zijn!! Kan ik alvast wat DM preorderen?

• lol das wel sad, lekkah slagje hoor