Search Results
Search results 81-100 of 126.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Oude gezichten?
PostHier de koning van Barym. Nee grapje, ik deed maar wat
-
[TOT: 136.702.500] Gambit [Playbook] vs. Alien [FSA] (A: 0, V: 136.702.500)
L.J.E - - Hall of Fame
PostDas makkelijk verdiend :p
-
Join n00dles
PostQuote from Bolder: “Quote from GGMM: “Hou jij van n00dles? Die van jullie moeten te lang weken Ben jij geen teamlid? Team???????? Join ons dan Kidsplaza?? We hebben plaatjes van bier en bitterballen ” Jullie moeten zeker LJE aanwerven, echt een aanwinst!!!Of is hij al een n00dle? zo te lezen wel Leuke kleurplaat... ” Mooie kleurtjes man. Chapeau!
-
Join n00dles
PostQuote from L.J.E: “Plaatjes van bier.. verwacht op zijn minst wat plaatjes van wat *KNIP* ~HT @19-05-'19 ~07:10 | Dit is gewoon respectloos jegens vrouwen. Waarschuwing gegeven, daar dit zeker niet het medium is hiervoor. ” Lol, je kan ook overdrijven. Maar haal je paard maar van stal. Witte ridder HT to the rescue!
-
Quote from MiniMe: “Dit valt zeker onder pushing er staat duidelijk in de regels : de basisomschrijving voor pushing is: “een lagere speler die bewust een hogere speler grondstofvoordeel bezorgt zonder directe tegenprestatie” Als je dan verder leest zie je staan: - Aanvallen van een speler met voorkennis. Als jij een speler in je allie neemt en vervolgens ziet dat hij offline is en dan gaat aanvallen weet je dus dat hij offline is en is het een aanval met voorkennis. En als jij hem vlak voor je …
-
Quote from Anonymous: “Je kan de online tijden zo zien, makkelijk iemand aanvallen wanneer je de online tijden kan zien. Dit valt onder pushing , anders kan je beter je alliantie openhouden en iedereen die offline gaat aanvallen. Zo zal het wel snel gaan dat farmen ” Bron? Regelmatig meegemaakt dat dit gebeurde eigenlijk, zonder dat dit onder pushing viel. Je moet gewoon zorgen dat je niet te veel gs rond slingert, dat is al sinds het begin van dit spel zo, en investeren in een anti raid def.
-
Join n00dles
PostPlaatjes van bier.. verwacht op zijn minst wat plaatjes van wat *KNIP* ~HT @19-05-'19 ~07:10 | Dit is gewoon respectloos jegens vrouwen. Waarschuwing gegeven, daar dit zeker niet het medium is hiervoor.
-
Kaj
L.J.E - - Ex teamleden
PostQuote from Rdet: “Quote from GGMM: “Quote from Knigge: “Quote from davyyyh: “waarom ben jij GO ” Waarom ben jij geen GO ” Waarom ben ik geen GO ” Omdat, daar niet genoeg steun voor was. ” Bizar.
-
Quote from Anuvinda: “Quote from L.J.E: “Quote from Vliegende Hollander: “Quote from davyyyh: “Mogen mensen die zich in het verleden hebben misdragen ook komen? ” heb jij je misdragen dan. ” Davy heeft meerdere Ogamers ontvoerd op meets, en dan niet op de traditionele manier. @Edelachtbare bijvoorbeeld.Davy (L) ” Dat is toch niet misdragen? Midden in de nacht over Wish heen urineren kon ook gewoon. ” Nee, niks mis mee inderdaad. Maar de lat ligt sowieso heel hoog met betrekking tot misdragen.. E…
-
Quote from Vliegende Hollander: “Quote from davyyyh: “Mogen mensen die zich in het verleden hebben misdragen ook komen? ” heb jij je misdragen dan. ” Davy heeft meerdere Ogamers ontvoerd op meets, en dan niet op de traditionele manier. @Edelachtbare bijvoorbeeld. Davy (L) ~HT @09-05-'19 ~18:00 | 911, what's your emergency?
-
Wie reageert er na jou?
L.J.E - - Thuisplaneet
PostIk denk dat het @Mr.Montana is, leider van BadBoys
-
Quote from Storozhevoy: “Quote from L.J.E: “Quote from Storozhevoy: “Quote from L.J.E: “R.I.P Fidis Goede bug, hoop dat GF dit snel fixed. Maar wat is nu eigenlijk je issue? Dat je gecounterd bent? Door rips notabene? Kijk ik wil niet zeggen dat ik een goede Ogamer was, maar iets gaat niet zo lekkah als je dit laat gebeuren. En je kan veel van 't team vinden, maar dit kun je niet op ze afschuiven. Jouw spel daarentegen.. ” het probleem is dat ik nu geen vloot meer hebt, dat ik nog verder achter …
-
Quote from Storozhevoy: “Quote from L.J.E: “R.I.P Fidis Goede bug, hoop dat GF dit snel fixed. Maar wat is nu eigenlijk je issue? Dat je gecounterd bent? Door rips notabene? Kijk ik wil niet zeggen dat ik een goede Ogamer was, maar iets gaat niet zo lekkah als je dit laat gebeuren. En je kan veel van 't team vinden, maar dit kun je niet op ze afschuiven. Jouw spel daarentegen.. ” het probleem is dat ik nu geen vloot meer hebt, dat ik nog verder achter ga lopen en dat het gewoon klaar is nu. ” Ja…
-
R.I.P Fidis Goede bug, hoop dat GF dit snel fixed. Maar wat is nu eigenlijk je issue? Dat je gecounterd bent? Door rips notabene? Kijk ik wil niet zeggen dat ik een goede Ogamer was, maar iets gaat niet zo lekkah als je dit laat gebeuren. En je kan veel van 't team vinden, maar dit kun je niet op ze afschuiven. Jouw spel daarentegen..