Search Results
Search results 581-600 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
en alweer SLAAAG XD PIRAAT JE BENT EEN NOOB EN JE WEET HET XD!!!! MIJ BLAMEN OVER DM GEBRUIK MAAR ZELF EVEN @>% MIL AAN PUNTEN KOPEN XD DOEN ALSOF ER NIKS IS GEBEURD!! XD J KRIJT SCHOENZOOL DOOR JE WERF CONTINU MAAR HOUD JE ER EERG STILLETJES OER XD EN IETS TERUG DOEN DOE JE OOK NIET XD PUSSY De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller SkyWalker [Lms] ________________________________________________ Kruiser 11.740 Pathfinder 2.000 _____…
-
idd ik zou zeggen zeggen vlieg dan droeftoeter (;en klapstoeltje maak een acount dan !! of doe net als zip een of ander iligaal uit acountje uit graveyard stunten te debiel om een eerlijk acountje vanaf begin mee te spelen maar via omwegen een of ander opgevoerde acount te verplaatsen van uni naar uni droeftoeters toedelssss Je bedoelt: bij de 1 een puinsave timen , en een paar dagen later ook je kerkhof opgeruimd hebben), de ander maantje blazen en plaatsing terugrekenen en ook nog een ninja do…
-
tuurlijk joh de manier hoe jij die uni heb aan hepakt is sowieso te smerig om over te praten uberhaupt dat gf dat toeliet ... op die manier wint idereen he clown @Piraat klruip ook lekker in zip ze ari joh hahaha droeftoeters echt allemaal stukvoor stuk XDXDXD via smerige tacktieke winnen xd tja het is maar net hoe je een uni wilt winnen he verscheel moet er wezen
-
ben ik vanochtend ookal geweest xd ja ga je nu je gsjes ergens anders halen xd word het temoeilijk piraat XD ik ben vloot aan spammen ! je weet het he hoe ik klim inde ranking!! zal is laten zien hoe ik vloot stamp goosertje idd binnekort komt de echte slaag!!
-
hahahaha allemaal lulkoek!! zowel klapstoeltje en piraat xd zielig lopen done 12 vs 1 XD hij is ten eerste zelf uit de ali gegaan bedreigde ons allemaal met wattie wel niet zouy gaan doen ofte wel maten naaien die vieze piraat XD en idd hij heeft 23 miljard vloot en nogmaals ik 3 miljard en speel piraat helemaal weg ermee XD het staat voorlopig ondertussen nu 11-0 vooir mij die droeftoeter heeftgeen fuck kunnen doen en idd zal zo nog maar een bakkie zetten XD anders kommie toch lekker hier spele…
-
tuurlijk je vloog net met je gestoffeerde vloot en het resultaat was 0.0 XD staat nu 11-0 he piratje XD oh oh oh pff wel goedkope popcorn zeg van de action XD nouja snap ik wel je skills zijn ook goedkoop net alsje pay 2 win trategie met je gratis dm bonnen XD (GOEDKOOPIE) enige waar je niet goedkoop onderuit komt is de post XD goodluck met deut usen xd ook eeen manier om jou klein te krijgenXD en geduld heb ik zeker xd de grote vraag is of jij het wel heb en of jij het wel moet hebben!!! alsje …
-
ja piraat heeft vloot zat xd maar presteert er zeer laag mee XD kan beter ze acount aan een pro geven XDXDXD ikmet me 3 miljard heb hem al flink wat keren billekoek gegeven XD hij heeft geluk dat iik maar zoon klein vlootje heb anders wastie nu al blauw XD begin uni he tjaaa wat moetje ervan zeggen xd heb de helft gemist begon 37 dagen laterXD maarja in het begin is het vaak ontruimen vande noobs mid eind uni blijven de gevorderde spelers over en dat zal piraat wel merken want hij doet nu alleen…
-
@Deluxe Tghooo, wat een praatjes maker ben jij... Moest je nu wat verder zijn gekomen dan een gevechtsslag dan zou ik zeggen oké, maar meer dan een kleine por uitdelen kan je ook niet zo blijkt. En de teksten die je dan nog plaatst, zijn gewoon niet leesbaar pinch.png af en toe een . & een , gebruiken is niet verkeerd. benieuwd wanneer piraat zijn "belgian tactics" gaat showen. dan kom je ook eens in de hof sectie whistling.png thumbsup.png ik heb 3 miljard vloot en hij 22 miljard xd als ik meer…
-
grote mond op forum jij XD heb piraat al tot mijn farm en raket test plaatst gemaakt XD ik weet niet of jij het weet maar ik ben de nr 3 in uriel he maak maar een acountje aan of biets er eentje bij piraat die schijnt acountje te hossellen dan maak ik van jou ook even me persoonlijke bitch farm grapjas vraag maar aan piraatje hoe lief ik ben @Deluxe (forum blaaskaak )
-
zoals ik dusn al eerder zei zo solo is piraat niet de feiten en bewijzen blijven maar boven water komen XD 22miljarrdvloot en billelikkers errbij halen XD hahahaha ik hoor dat er nog een farm erbij komt zozo piraat zegt pb voor acount XD hoeveel acountjhes heb jij wel niet bahbah !! ach we zijn piraat ze streken en valsspelerij nu el gewend xd alles staat op forum dusja he als dit is hoe je wilt spelenXD droevig maarja we verwachten ook niet anders meer van jou belgian tactics xd zozo
-
@Deluxe xd kijk gevechts raportjes xd heb hem al 10 x goed geraid en ze zooi gesloopt XD het staat nog steeds 10-0 meneer durft niks met zijn 18 miljard vloot wat nu ondertussen bijna 22 is uit het niets terwijl meneer aleen terra ze friendlist gs had aangezien ik zijn eco vande week even een flinke tik had gegeven XD meneer speeld vals gunt ze ex team genootjes niks sterker no hij heb ze verade en neemt nu hun te graze omdat meneer schijnbaar de capa niet heeft om mij wat terug te doenXD 3milja…
-
nope dat is bullshit piraat en dat weetje zelf ook huigelaar! je speeld vals en heb board en staf in je zak.... jammer dat je opdeze manier tewerk moet gaan want anderskan meneer het niet winnenXD die dm zul vast wel gekregen hebben van je board of staff matties die schijnen nog wellis bonnen uit te delen we hebben schijt aan jou en laten ons niet we pesten opdeze manier! het oorlog en die ga je krijgen ook!! WIJ ZIJN LMS!!
-
als jij hiervboor geen ban krijgt stopt iedereen met spelen weer wat goede spelers weg ...diep triest maarja alsnog heb het zwart op wit en zal het zeker naar de hogere pieven sturen mis die coruptie maar is goed aan pakke Kamikaze @ 18-08 13.35 | Voor de zoveelste keer een dubbelpost, al aangegeven in PM. Nu een warn.
-
mensen gaan idd v modus omdat jij vals speeld friendlist hit etc en er wss gewoon me weg komt omdat jij gos en staf en board diep in je gaatje heb zitten ...zo iets heet spel bederf vriendelijke vriend.. maarja de nl servers staan erbekend om al ruim wat jaren dat bijna elke uni het er zo aan toe gaat.. diep triest (vriendjespolitiek)