Search Results
Search results 721-740 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 253.133.000] Zwerf Kat [CCG] vs. Fight FoR HoNoR [OTTOMAN] (A: 26.566.000, V: 226.567.000)
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zwerf Kat [CCG] ________________________________________________ Slagschip 2.886 Interceptor 3.247 Pathfinder 4.000 _________________________________________ Verdediger Fight FoR HoNoR [OTTOMAN] ________________________________________________ Groot vrachtschip 5.713 Licht gevechtsschip 52.079 Zwaar gevechtsschip 3 Kruiser 3 Slagschip 3 Spionagesonde 8 Vernietiger 5 Interceptor 3 Reaper 4 Pat…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zwerf Kat [CCG] ________________________________________________ Kruiser 9.094 Klein vrachtschip 10.419 _________________________________________ Verdediger bandit fenrir [DSS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 294 Groot vrachtschip 745 Licht gevechtsschip 1.963 Zwaar gevechtsschip 616 Kruiser 420 Slagschip 149 Recycler 17 Spionagesonde 8.521 Bommenwerper 8 Ve…
-
topic heb je zelf verpest samen met khamul en de rest van die plan stelende overlopers(; triest figuur haha ontkenne is ook een vak doeje ding ik heb me zegje gedaan en je weet diep van binnen dondersgoed watje heb gedaan! voor mij is dit topic afgesloten haha je laat aleen de dingen zien die besproken zijn! maar de dingen die daadwerkelijk gebeurd zijn houd je achter geef verder niet ben dr klaar mee haha veel plezier ==Yoshi 28/11/20 19:24 post samengevoegd
-
overloperXD plannen steler XD pronken met iets wat je zelf niet bedacht hebXD wat een faam zeg XD ook jij mag naar huis op je nintendo spelen bolder
-
anunakie ga naar huis man haha trieste bedoeling plannen stelen en dan pronken coole speel style XD mis is een nintendo wat voorje
-
whahahaa wie is hier nou de clown joh XD lachtertje XD jullie zijn de genen die officieel geen recht van spreken hebben XD voel je maar trots met iemand anders zijn plan!! goeie speler man XD ga op je nintendo spelen john
-
ja anunaki blij datje toegeeft ja idd ze waren van ons allemaal ! maar ik had ze bedacht!!! dus alsnog vieze actie en dat weten jullie dondersgoed!! en met name khamul!! het feit dfat er dan zo tof overgedaan moet worden en jullie je zo goed voelen terwijl de plannen van mijn waren en jullie mij gewoon genaait hebben nadat ik mijn grootse plannen had gedeelt! en nu is het khamul die ermee begon en die het gelijd heeft maar de rest die mee heeft gelopen en hem is gevolgt is even schuldig(: dus ec…
-
ik weet dat jullie het niet kunnen hebben haha maar wat dachten jullie nou XD dat ik jullie met eer laten strijken van mijn plannen nadat jullie mij veraden hadde XD grappig XD enige wie de credits nu eerlijk heb verdient is zippy de rest moet gewoon zijn mondje houden!
-
courage whahahaha grapjas XD jullie weten dondersgoed(; mijn inbreng is 100 procent gozertje(; jij weet niks dus bemoei je er niet mee XD meelopertje!! ==Yoshi 28/11/20 12:40 posts samengevoegd
-
jullie weten dondersgoed wat jullie me geflikt hebben indie uni je kan zegge watje wilt maarde plannen waren door mij bedacht! vind het mooi omte zien dat het gelukt is ! maar de eer gaat aleen naar zippy! ikwas als een vande weinige samen en los van zipp die de nr 1 ali gewoon kijhard afstrafte terwijl de rest aleen maar bang zat te doenXD!! ik kwam dus op een briljant plan hun ali stuk voor stuk te slopen! ik schetste dat plan ook voor ,terwijl khamul achtermijn rug om mijn leden tegen over me…
-
dus wie is er nou klei n zielig haha had iet verwacht dat jij je zo kon verlagen haha maargoed vind het prachtig omte zien dat me plannen zoals ik had verteld geslaagt zijn !! geeft toch beetje voldoening haha volgende keer zelf wat opstelen plannen en verzinnen had dezde slag mooier gemaakt! enige voor wie deze slag mooi is,is voor zippy !
-
whaha waar haal jij het lef vandaan om te praten joh haha grapjasje ga jij lekker vluchten in alle andere unis waar ik jou en dutch weg heb gespeelt volgende keer lekker zelf wat verzinnen ownee iedereen was te pussy om die top aan te vallen
-
nee klopt jij staat er ook los van haha khamul peet en anunaki en de rest zijn overgelopen toendr tijd en hebben een mes in me rug gestoken haha geef niet dat het vieze spelers zijn ;p ook weer wat geleerd haha kan er wel om lache dat ze zitten te pronken met mijn plannen XD ik was al heel lang vanplan hun kapot temaken met heel me zogenaamde ali ;p (zware muiterij) (kuch) khamul met name de leider die iedereen aan spoorde zich tegen mij te keren nadast ik mijn snode plannen had gedeelt maargoed…
-
jatuurlijk moest even kijken hoe mijn plannen waren uitgevoert kon het niet laten om toch eventjes te kijken
-
zipp mooi gedaan! de rest XDXDXD ja wat moet ik daar nou over zeggen XD ze zullen vast de originelen plannen gebruikt hebbe
-
wouwww mooi zeg XD helemaal zelf bedacht ? XDXDXD
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-11-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Zwerf Kat [CCG] ________________________________________________ Kruiser 9.344 Bommenwerper 920 Vernietiger 858 Pathfinder 4.881 _________________________________________ Verdediger CyberkillerIV ________________________________________________ Licht gevechtsschip 639 Zwaar gevechtsschip 581 Kruiser 90 Slagschip 46 Recycler 69 Spionagesonde 618 Bommenwerper 64 Zonne-energiesatelliet 31 Vernie…