Search Results
Search results 841-860 of 902.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Robbendinho: “Quote from INSIDIOUS: “mua heb een kleine 6 miljard vloot in hyp hihi dat geeft wel wat lichtjes ” Volgens mij heb jij te veel praatjes ” haha robendinho XD kom antares XDXDXD lief klein farmpje hihi
-
Xdbalffende honden bijten niet toch XD deze wel hahaha(;
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] ________________________________________________ Slagschip 1.099 Interceptor 569 _________________________________________ Verdediger Chief Ultraviolet [PANDA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 12 Groot vrachtschip 219 Licht gevechtsschip 248 Kruiser 172 Slagschip 43 Kolonisatieschip 1 Recycler 11 Spionagesonde 32 Bommenwerper 1 Vernie…
-
mua heb een kleine 6 miljard vloot in hyp hihi dat geeft wel wat lichtjes
-
Quote from Abremsev: “Quote from davyyyh: “Quote from INSIDIOUS: “luister davy ik weet nioet waar jhij het over heb maar het is jullie eigen domme schuld hoor niet omgeving kijken op eventuwele halters ik had wat info door gekregen en mijn vtop vloot zat in safe als jullie gewoon wat meer skills hadden had dit nooit gebuert geweest dus kijk aub eerst even je zelf aan voordat je dingen gaat zeggen en valse beschuldigingen gaat uiten!! bunny lag omdehoek op de loer dat hadden jullie zelf eerst kun…
-
excuses aanvaart maar nu heb jij mij boos gemaakt om een andere rede dus binnen kort hoogbezoek van de nr 2 militia
-
mua nee hij zij zelf al dat hij me spios nog maar net kon dodge en aangezien ik niks zag kon het ook spio van andere zijn die die act veroorzaakte vertragen had geholpen want dan ik gezien dat ze vloot er ineens lag en had ik gepulled
-
ik heb deze gepost omdat dit me eerste blunder is haha
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] ________________________________________________ Kruiser 1.940 _________________________________________ Verdediger onlydata [LOT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 84 Groot vrachtschip 2.511 Licht gevechtsschip 2.688 Zwaar gevechtsschip 1 Kruiser 473 Slagschip 174 Recycler 682 Spionagesonde 120 Vernietiger 119 Interceptor 485 Raketlan…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] ________________________________________________ Slagschip 831 _________________________________________ Verdediger JazztheJack [LOT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 393 Groot vrachtschip 802 Kruiser 400 Recycler 400 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] ______________________…
-
mooie slag doedels!!! ik ga zo een 29 mil izar postje posten ghehe cargo chrash XD
-
luister davy ik weet nioet waar jhij het over heb maar het is jullie eigen domme schuld hoor niet omgeving kijken op eventuwele halters ik had wat info door gekregen en mijn vtop vloot zat in safe als jullie gewoon wat meer skills hadden had dit nooit gebuert geweest dus kijk aub eerst even je zelf aan voordat je dingen gaat zeggen en valse beschuldigingen gaat uiten!! bunny lag omdehoek op de loer dat hadden jullie zelf eerst kunnen checken voordat je vliegt of niet soms?? jullie werde te greti…
-
we retaliate very hard my friend hihi dont fall asleep XD
-
ik had geen dm ninja haha just skills ;p btw okkal koste het brem beetje dm toch blijft het leuk en big dm spender geld afhandig te maken
-
hahaha lekker bezig XD ik had hem vorige keer okal ninja gegeven nadat hij mij v modus probeerde te spelen XDXDXDXD altijd prachtig de gedachte als ze niet kijken en dan het B raport openen en ornaje zien of rood XDXDXDXD hahahahahaaha mooi gedaan!!
-
het houd niet op niet vanzelf XDXDXD
-
lol XD het is begin uni ?? XDXD snap jij het wel ??schijnbaar niet dus haha
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] ________________________________________________ Slagschip 148 Interceptor 110 _________________________________________ Verdediger Koolmees [BIRDs] ________________________________________________ Klein vrachtschip 11 Groot vrachtschip 126 Licht gevechtsschip 3 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 14 Slagschip 83 Kolonisatieschip 1 Recycler 18 Spionagesonde 24 Bommenwerper …
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] ________________________________________________ Kruiser 82 Slagschip 70 _________________________________________ Verdediger kale ________________________________________________ Klein vrachtschip 34 Groot vrachtschip 31 Licht gevechtsschip 76 Kruiser 56 Recycler 29 Spionagesonde 24 Zonne-energiesatelliet 18 Raketlanceerder 14 Kleine laser 49 Grote laser 17 _________…