Search Results
Search results 641-660 of 959.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostEen biertje met collega's is nooit verkeerd lijkt me Wat als Trump opeens wél goed kon regeren?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostDan ga ik voor blauwe sokken (donker of licht maakt niks uit) Wat als in OGame alle gevechtsschepen zouden verdwijnen?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostDan zou ik graag wat meer doorzettingsvermogen willen hebben in bepaalde situaties. Wil het bijltje er soms wel eens bij neergooien (vooral als ik er geen zin in heb ) Wat als er alleen nog maar paarden als huisdieren bestonden? Zou je dan een huisdier willen, wetende dat dus het enige huisdier is dat kan?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostIets ontwikkelen dat alle problemen in de wereld zou verhelpen. Wat als je een van de volgende dingen moet kiezen: rijk zijn of slim zijn?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostDan doe de gezonde kies maar.. Wat als je alles met links moest doen (als je rechtshandig bent) en andersom?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostDan zou ik dat doen! Lijkt me geweldig om mee te maken Wat als Pokémon écht bestond?
-
[TOT: 4.622.299.500] Plofkop [Ex Play] & JamesCameron [Ex Play] vs. Dutch Rebel [UWS] (A: 72.505.000, V: 4.549.794.500)
Sempi - - Hall of Fame
PostDikke winst heren! Netjes geprakt. Have fun spending the winst Dutch, glrb! Ga je door?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostNee nee, ReWinD nog eens?
-
[TOT: 677.120.000] Dutch Rebel [UWS] vs. Whatevar [Pleebook] (A: 89.492.000, V: 587.628.000)
Sempi - - Hall of Fame
PostZonde van de bootjes Whatevar! Snel rebuilden Dutch, prima slag. Erg winstgevend!
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostDie euro sponsoren, geen probleem. Wat als de gemiddelde levensduur 40 jaar was.. zou je dan anders leven?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostDie heeft het (neon)licht gezien Unleasher?
-
LJE
Sempi - - Ex teamleden
PostHieperdepiep! Proficiat
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostDan hang ik de brave burger uit en sluit ramen, deuren en zet de tv aan. Niet om de meldingen te checken, maar om te Netflixen denk ik dan? Wat als.. het iedere dag van het jaar carnaval zou zijn?