Search Results
Search results 661-680 of 959.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostEerst Sempi ReWinD?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostPoeh, extremist is nooit goed naar mijn idee.. uhm.. close.. dan toch maar christendom. Wat als het mogelijk was om je elleboog te likken?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostVrienden met Nickjuh Wat als je moest kiezen tussen eten in een Grieks restaurant of een Chinees restaurant?
-
BeLikeMe stopt er mee
Sempi - - Afscheidsforum
PostEnjoy reallife BLM! Natuurlijk is een gezin met kids het mooist dat er is en moet je hier van genieten. Als OGame een hindernis daarop is, dan is de keuze snel gemaakt lijkt me. Wie weet zien we je ooit nog terug hier .
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostDie leert voor zn examen Toverdranken Neon? Jij mag nog eens reageren
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostIn ieder geval 1 dag gebruiken om alles eens te laten bezinken HAHA! De tweede dag zou ik alle aandelen verkopen en cashen! Wat als.. je vandaag een nieuwe auto zou krijgen? Welke zou dat zijn?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostNog niet wakker? Scaapiee?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostDe cassière Haha nee, uhm.. ik zou voor vlees gaan denk ik. Als je je bedenkt wat dit kosten bespaart als je dit de rest van je leven gratis zou krijgen? Niet verkeerd! Wat als..je je naam mag veranderen, naar welke naam zou je het dan veranderen?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostIk zou omvallen van verbazing, van alle vellen die ik op straat tegen zou komen Wat als.. je allergisch voor zuurstof zou zijn?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostDie is ook even weg Tom? Tover eens een reactie
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostNiet specifiek één iemand, maar ik zou het nu bijvoorbeeld wel grappig vinden om de mensen te leren kennen die nu in de alliantie zitten waar ik nu in zit. Niet specifiek één speler dus, maar het hele groepje. Wat als.. je morgen opnieuw de schoolbanken in moest gaan? (voor diegenen die werken) Wat als.. je morgen verplicht wordt om te gaan werken (voor diegenen die studeren of geen werk hebben)
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostNee, ik zou mijn leven zo laten zoals het is. Heb natuurlijk wel dingen waarvan ik zeg dat ik ze liever anders gedaan had, maar om daar vanaf mijn geboorte weer helemaal voor op te moeten groeien, is een beetje té . Wat als.. je voor één dag een bloem of plant mocht zijn? Welke zou het dan zijn en waarom?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostHocus Pocus... nee helaas, ik kan het niet Lownub?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostDM afschaffen . Lekker de gelijkwaardigheid wat omhoog. Wat als je neus op je buik zat?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostIk zou een verzoek indienen dat er wat minder geld naar Defensie toe gaat (voornamelijk gericht op het marine, luchtmacht en landmacht-gedeelte) en meer geld richting de zorg. Met name de jeugdzorg! Met of zonder alle problematiek, het is en blijft de bouwsteen van de samenleving. Wat als.. je de loterij niet zou winnen?