Search Results
Search results 681-700 of 959.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostJa? Unleasher, unleash the energy
-
LJE
Sempi - - Ex teamleden
PostVeel succes met je trial LJE!
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
PostIk zou iedereen ijsvrij geven als het toch de hele dag gaat sneeuwen Wat als.. één pakje sigaretten 25 euro gaat kosten?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostYou are right! Indep, kom je nog eens tussenbeide?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostZ'n bezem heeft vertraging.. Dizzy?
-
Het 'wat als'- spel
Sempi - - Thuisplaneet
Post~HT @18-02-'20 ~23:15 | Algemene waarschuwing van kracht!! Hoera, een nieuw spelletje op het forum!! Zoals de titel al aangeeft, wordt het een vraagspelletje. Iedereen begint met 'wat als', gevolgd door een door jou ingevulde vraag. Het is aan de volgende speler de taak om antwoord te geven op deze vraag om vervolgens een nieuwe vraag te verzinnen. Originaliteit wordt natuurlijk gewaardeerd en het zou leuk zijn als niet twee keer dezelfde vraag gesteld worden. Laat je hersens kraken voor een leu…
-
Spelletje introduceren?
Sempi - - Thuisplaneet
PostQuote from Hysteria: “Leuk idee! Ben ook niet zo thuis in spelletjes op het forum. *Weerwolven vind ik altijd wel erg leuk, maar dat kost wel wat meer inzet dan een spelletjes als dat tellen of wie er na jou komt. *Een ander idee wat ik wel eens gezien heb op fb geloof ik is een foto spel. Er word een onderwerp gekozen of dingen gekozen en men moet daar een foto van maken, met datum erbij(zodat het niet zomaar van google) komt. Wie het eerst deze foto plaatst verzin het volgende ding of onderwer…
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostBingoo! Ik ga nu ook voor Gorilla
-
Spelletje introduceren?
Sempi - - Thuisplaneet
PostEnkele jaren geleden voor de grote reorganisatie van OGame en het OGame forum, was het forum een heel stuk uitgebreider. Ik heb het dan over de periode van 2004 tot .. geen idee wanneer de reorganisatie plaats heeft gevonden. Er waren meer universa, meer slagen te zien etc. En spelletjes! En laat ik het nou net over dat laatste willen hebben Er staan enkele spelletjes in de vorige thread, maar bij deze vraag ik me af of er animo is voor een ander spelletje? Misschien kunnen we terugdenken aan he…
-
[TOT: 1.133.123.000] TheDutchRitual vs. shoqi [SpG] (A: 130.890.000, V: 1.002.233.000)
Sempi - - Hall of Fame
PostMooie winst behaald je daar TDR! Lekker gespot. Verdediger, veel sterkte en beterschap!!
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostMisschien na mij?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostKomt z'n kooi niet uit met dit weer T0m?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostWaar dan? ReWinD?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostBingo! Gorilla?
-
Waar zijn de LG van de verdediger? In een aparte vloot, samen met de xxers en de ic? Lekker Tom, ga maar door. Binnenkort zijn er geen bootjes meer te vinden glrb Duntec
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostGeen scaapiee hier, BLM?
-
Laten we het dan ontopic houden! Ontopic: de slag blijft een heerlijke. Los gezien van het hele verhaal er omheen. Trucker, GLRB Aanvallers: have fun spending 'Le Winst'
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostKlapstoel komt toch steeds net een beetje te laat hier. Middnight, lang niet meer gezien. Ontwaak eens
-
Mocht er op korte termijn een nieuwe uni komen, lijkt het mij belangrijk om een topic te openen met zaken die je graag in de nieuwe uni wilt hebben. Hierboven staan al enkele voorbeelden van dingen die graag wel of niet toegevoegd worden. Ik zou best een voorstander van een extreme speed-uni zijn. Gewoon, omdat het kan en het een agressieve speelstijl vraagt. Denk hierbij aan eco x10 of onderzoek x10. Het is dan aan de spelers of ze hier zelf of niet aan willen deelnemen. Zoals altijd bevat een …
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostNotuul is na mij aan de beurt