Search Results
Search results 701-720 of 959.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostNee, nu niet. Misschien wil Unleasher weer een berichtje plaatsen?
-
Gefeliciteerd met je eerste slag! Ga zo door Je mag een 20% slag onder de HoF-sectie plaatsen. De sectie 'gevechtsrapporten' is bedoeld voor slagen die kleiner zijn dan een 20% slag. Een MOD zal je bericht wel verplaatsen Jammer dat de verdediger gestopt is. glirl
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostDie is nog bij aan het komen van de slag op Trucker haha. JamesCameron, doe je ook mee?
-
Quote from Alpatsjino: “Quote from Robbendinho: “Werd tijd, veel te lang geduurd ” Dit dus. Zat er al aan te komen vanaf het begin van de merge. Vond het al knap dat ie het uberhaupt zolang had volgehouden ” Doordat Trucker in Playbook zat, kon het niet eerder. Ik vermoed, dat wanneer hij niet in Playbook gezeten had, dit al veel eerder gebeurd was. Lekkere klapper maken jullie daar. Er zijn dagen waarop ik minder winst binnenhaal Trucker, ik ben ook benieuwd naar je verhaal. Zou tof zijn als je…
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostRiep iemand mij? Notuul?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostUnleasher? Je mag nog een keer
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Een passieve uni waarbij je geen allianties kan maken, geen ags hebt, def2puin op 25%, puin 50%, eco 8x, vlootsnelheid 4x, onderzoek 4x snelheid van eco. Enkel commander als officier te gebruiken, afkopen disabled, enkel kraken, newtron, detroids als items. Ogame a la battle royale style. Maximaal geld per account om DM aan te schaffen ( 200 euro ) ” Klinkt goed! Een uni zonder DM zou nog beter zijn . Zal helaas echter nooit gebeuren, haha
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostToo (s)lownub Goofy?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostNeee, misschien hierna?
-
[TOT: 2.253.319.000] TheDutchRitual vs. shoqi [SpG] (A: 420.469.000, V: 1.832.850.000)
Sempi - - Hall of Fame
PostQuote from Spacefighter: “dat postduif niet saved oké, maar shoq xD ” Dat is best een shoq he? Lekkere winst TDR, 1 miljard winst is heerlijk meegenomen. Productieve dag voor je
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostJe hebt Sempi verkeerd geschreven. Barney?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
Postmisschien straks, nu eerst Dizzy
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostBuut Notuul! Hij-die-niet-genoemd-mag-worden
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostDizzy, waar izzy? Barney?
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostNein HT? Ik vind dat jij ook mee moet doen
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostUnleasher is ook voor Tom aan het vluchten Wilde, gedurfde gok... ReWinD? Komt u maar
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostBarney is erney Hocus Pocus Tom
-
[TOT: 61.199.000] Sempi [Pleebook] vs. Atuhmrah (A: 2.182.000, V: 59.017.000)
Sempi - - Hall of Fame
PostDe afgelopen weken enkele productieve slagen gemaakt op enkele actieve spelers. Blijkbaar zijn deze er nog . Slagen alleen vergeten te posten, ghehe. Deze enkele dagen geleden gespot. Had toen niet zo veel liggen en vlootje was nog niet zo groot. Vanochtend hem opnieuw gespyd en er lagen wat meer grondstoffen dan voorheen. Piloten waren gelukkig al wakker en konden direct vertrekken Ik heb nog geen reactie ontvangen. Wens je toch een succesvolle rebuild! En volgende keer je vlootje en grondstoff…
-
Wie reageert er na jou?
Sempi - - Thuisplaneet
PostTé duizelig om te typen.. Nogmaals Gorilla
-
Poeh, heerlijke winst! Lekker aantal sterretjes krak je daar, bijna 3k. GLRB Kevin, ga je door met spelen?