Search Results
Search results 341-360 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from odlaw: “Quote from Kamikaze: “Quote from Kamikaze: “Nooitgedacht ” Quote from odlaw: “sandwedge ” Uhhh @odlaw? OT: feestartikelen ” Oepsie... Nevermind... ” Niks te Nevermind! Alles te mind! Eerst mij een verbale veeg uit de pan geven en dan zelf keihard de fout ingaan? Bij jij helemaal betoeterd! En @JamesCameron ja de jaren gaan inderdaad tellen. Maar dat staat hier helemaal los van jongetje. Want waar Waldo net de fout in ging daar reageerde jij op zonder die fout te zien. Dus jij …
-
Quote from hete pepper: “@Kamikaze hij gaat weer te ver graag even ingrijpen aub ” Vroeguh kon je nog een warn krijgen voor backseat-modden....Waar is die tijd gebleven? (Ik ga er vast nu zelf een krijgen maar goed, dan hebben we doel I van 2022 vast gehaald) Maar als ik het goed begrijp zijn ze met 4 man bezig om een kleinere speler wat def afhandig te maken.... Dat zou ik nooit doen! (Wel met 3-man en heul veul ipr...dan wel!)
-
Hey....wat hoor ik hier??? Een slag van maar 15 miljoen omzet...van winst kunnen we gezien de deutkosten niet eens spreken kennelijk...En die is gepost door Sapje? Ik dacht mij vaag te herinneren dat iemand het posten van slagen onder de 100 miljoen winst niet postwaardig vond...wie was dat ook al weer?
-
Quote from odlaw: “Quote from mauricovic: “Druiloor ” Echt, Mau? Serieus??? WHAT THE F#CK??? egoïst ” Nou idd...Jullie gingen zo hard kennelijk ik zat nog bij James op de vorige pagina...Man man. Tis ook niet makkelijk hoor als er opeens heeeeel veeeel mensen zich met ons topic gaan bemoeien godnondenju! Anyway OT (hoop ik maar...Zoals ik het nu zie ziet er een erectiestoornis boven mij...) Schaamlipcorrectie
-
Beste Jester, Ik waardeer je inbreng in dit topic zeer. Echter heeft Waldo toch echt ontopic gereageerd door op Nasaal te reageren met "lampenkap". Dat deed mij besluiten om op lampenkap te reageren met "Pietertje" Dientengevolge had uw woord moeten beginnen met een "E" Maar omdat Lymfesysteem wel een mooi en biologisch woord is zal ik daarmee verder gaan, hopend dat ik iets kan verzinnen wat dan alsnog op een "E" eindigt zodat alles weer is zoals het zijn moest. Ontopic: Middelste