Search Results
Search results 361-380 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ah, netjes hoor. Mooie slag en prima winst. Ik hoorde pas stemmen opgaan om alleen slagen van boven de 100 miljoen winst te mogen posten, deze voldoet daar keurig aan.
-
December event fototopic 4
mauricovic - - Algemeen
PostAlle intelligente mensen hebben een beroerd handschrift....
-
Beloningen
PostGoed gedaan jonguh! Ben trots op je. Pas die OCD ook even toe op je mijnopbouw...Dan ga je qua punten ook eens een beetje omhoog
-
Beloningen
PostIk begrijp je punt m.b.t. het toontje van Wombie, het lijkt wellicht wat betweterig maar ik moet zeggen...Die knakker heeft wel gelijk!!! Het werkt allemaal weer, tis fantastisch! En dan zit er ook nog eens een klassebadge tussen de beloningen, wat een feest!!
-
Beloningen
PostInderdaad! Dit begint potjandosie toch wel vervelend te worden. Ik heb gelukkig al iemand kunnen verblijden met 100 eenheden metaal en voor deze gigantische investering heb ik terecht mijn groene vinkje gekregen maar ruim puin/val een inactieve speler aan/vervul een expeditie voor een totaal van 2 uur blijven alle 3 angstvallig leeg. Terwijl ik toch echt al deze buitengewoon uitputtende handelingen heb verricht
-
Gemiddeld een centimeter of 20...hangt ervan de hoeveelste keer het die dag al is. Wel een rare vraag Juice....Totaal oftopic.
-
Ah joh, laat Senna lekker posten...het is al zo stillekes op het forum. Ik kan mij de tijd ook nog wel herinneren dat ik zo veel mogelijk slagen wilde posten. Lekker bezig Senna, lekker je winstjes schrapen. 16x 6 miljoen winst is ook (bijna) 100 miljoen