Search Results
Search results 401-420 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from FlyingFluut: “Zeker @mauricovic Ik zit in een leuke ally. Maar het moet ook wel een 'soort van' nut hebben. Ik zoek in dit spelletje competitie en strategie. Dat heeft me tot nu toe gemotiveerd om elke dag in te loggen en te groeien. Tot ik steeds meer leerde over het enorme verschil qua inkomen. Het is net als een shooter spelen tegen iemand met cheats. Dan is een leuke clan gezellig, maar het spelletje is stuk. Voor enkel een sociaal momentje zijn er betere wegen te bewandelen in he…
-
Ah Fluutje man, de lol van het spelletje is toch niet alleen maar ranken? Zorg dat je in een leuke ally zit, speel gewoon lekker zoals je wilt. En mocht de mogelijkheid zich een keer voor doen stap je over. Maar de lol zit toch, voor mij, echt in de personen met wie ik speel. Ik wens je sowieso hele fijne feestdagen en wellicht bedenk je je nog wel
-
Quote from Robbendinho: “Er komt een kantelpunt betreft expos vs mines. tot die tijd lekker expoen, en switchen als je daar geen zin meer in hebt. @D4RK A55A551N je maakt me nieuwsgierig ” Ja, maar dat kantelpunt heb ik voorlopig nog niet bereikt...Heb nu 12 planeten (astro 13 loopt nog 5 weken) en ben bezig met de ronde 41-36-36. Heb jij enig idee waar dat kantelpunt ongeveer ligt? Een planeet of 16 met 47-41-42 ofzo? Quote from Kamikaze: “Wat stuur jij op expo Mauricovic? ” 2k gv 1 nav 1 spio …
-
Quote from Kamikaze: “Maar dan moet je wel elk uur inloggen en er tijd aan besteden. Ik vang nu met verzamelaar (zonder alli klasse handelaar) 47,5 miljoen metaal, 16 miljoen kristal en 10,5 miljoen deut per dag (13 planeten met 98 miljoen in eco). Met hogere eco en bijvoorbeeld 15 of 16 planeten ga je goed gratis harken. ” Ik denk dat ik dat uit 1 rondje expo al haal. En zoals gezegd, het kost je echt 2 minuten om die vlootjes op expo te sturen. Dus om de 2 uur ff naar de wc en je hebt zo 4 of …
-
Het klopt volledig wat je zegt. Wij (Jelle, Waldo en ik) zijn een half jaar geleden in Polaris begonnen na jaren van afwezigheid in het spel. Wisten wij veel van klassen....Waldo koos, net als jij de verzamelaar, ik koos, gebaseerd op nostalgische gevoelens van fleeten de klasse Generaal maar Jelle (de smiecht!) had zich van te voren even goed ingelezen en koos ontdekker... En zoals je zegt zijn de verschillen enorm! Echt mega! Verschrikkelijk uit balans! Uiteindelijk, door van die beloningevent…
-
Mooie slag toch nog Jelly, bravo! Benieuwd hoe Whololo gaat reageren, tis wel een hechte ally hebben wij gemerkt en zullen graag terug willen meppen. Sportieve reactie van Martinus en een GL@RB is zeer op zijn plaats.
-
Quote from Jelly015: “of heb je de meeste tijd en het meeste geld ” Laat maar Jelly...Juice is een fanboy. Het is alsof je tegen een meisje van 13 zegt dat Justin Bieber niet jouw muzieksmaak is.... Maar even zo goed laat Pepertje inderdaad wel zien een van de actiefste spelers te zijn en je kan niet ontkennen dat tie lekker bezig is. Mooie slag, mooie winst en dat in een nog jonge uni