Search Results
Search results 421-440 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
nieuwe merge?
mauricovic - - Spel
PostWellicht dat er ooit een optie komt om ook naar .org of .de te mergen. Maar idd, eerst maar weer eens .nl mergen. Hoewel, de specs vam Polaris zijn wel lekker vredelievend
-
Gefeliciteerd met de top 10. En NoLeader als sally, dat doet de nostalgische lezer toch ook weer goed. Was in uni 12 een van de dominante ally's vele jaren geleden
-
Netjes hoor, leuke hit en een fijne winst. In Polaris komen de slagen ook wel weer joh. Ik voel mij iig wel een beetje bedreigd door de spios en zelfs een ploffer in mijn stelsel
-
Quote from Bolder: “1. dan hou je tijd over om aandacht aan iets anders te besteden en niet je frustraties af te reageren op "laatste letter" Heb je al eens geteld met hoeveel woorden je seksuele frustratie tot uiting komt ? Daar is ook hulp voor denk ik. 2. En je "maatje" is niet de moeite voor ook maar een seconde aandacht. 3. Trouwens, ik zag dat jullie best wat vloot hebben, is die voor de sier ??? Of in de stats te laten zien ?? jullie doen er niets mee.... net als met ...... ” Vermoedelijk…
-
Quote from Bolder: “Waldo, als jij en Mauro nu je lekker bezig houd met je laatste letter, want dat kun je zo goed, zeker over dingen waar je schijnbaar veel van tekort komt . ” Are you kidding me? Begrijp ik nu dat jij dat hele topic gewoon volgt zonder daar zelf iets in te posten?? Alleen maar omdat Waldo en ik daar wat in posten??? En dan durf je ergens te suggereren dat jij in mijn hoofd zit???? Man, dit begint gewoon op stalking te lijken! Das niet goed hoor!! Daar moet je hulp voor zoeken!…
-
Quote from Wappie: “Quote from odlaw: “Wappies ontkennen nu eenmaal graag dat wat overduidelijk is en zoeken graag naar theorieën die niet voor niets het stadium van theorie nooit ontgroeit zijn en dat ook nooit zullen gaan doen... hooguit tot een samenzweringstheorie... Toch best sneu, dat je alleen maar bevestigd wordt in je vermoedens, door je eigen waanideeën... ach ja... that's life... for some. ” en voor jou mening heb ik ook respect en *had het daar maar bij gelaten...* ” Oh man...laat je…
-
Quote from Senna: “(en ik durf mezelf dan nog niet vergelijken met de andere toppers van Polaris, ) ” Tnx, mede namens Waldo & Jelle Verder inderdaad geen bijster winstgevende slag. Met een expo haal je gemiddeld genomen meer winst, en dan ook nog de deut/kristalverlies vs de metaalwinst. Maar goed, wel gevlogen en inderdaad maar snel recs bouwen. Veel plezier in de uni mannen en Flame on!
-
Quote from odlaw: “Ho ho ho! Jullie zouden eens beter moeten zoeken Wappie en Bolder (van jou verwacht ik niet heel veel, omdat je in het verleden al hebt aangetoond niet zo heel erg secuur te zijn)... Mau en ik hebben onlangs nog een leuk slagje gemaakt! Daar komt bij dat Mau, net als ik, in het onderwijs zit en dus altijd gelijk heeft. En zo niet, dan bedelven we je onder een dusdanig dikke lap tekst, dat je de uitgang nooit meer vindt en al gauw dus huilend in een hoekje om genade zit te smek…