Search Results
Search results 441-460 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Bolder: “Quote from mauricovic: “Wat waren de reacties van Bolder ook weer pareltjes in dat topic...Toen zat tie nog vol in de "iedereen is tegen mij maar vooral alle teamlers"-fase. Had je hem altijd zo op de kast ” Ik zit toch wel flink diep in je hoofdje, toch??Wss was HT toen ook al je beste maatje, toch?? Leuke hit, en zo voort.. Enne geen GL@RB ” 1. Je zit inderdaad in mijn hoofd. Ik ben gelukkig (hoewel het soms voelt als een straf) gezegend met een exceptioneel goed geheugen e…
-
Tnx voor het linkje. Dat was even 7 pagina's smulvoer. Leuk om te lezen, leuk om nog wat oude namen voorbij te zien komen. Inderdaad een slag die de schoonheidsprijs niet verdiend, maar de acties van Zure Trucker waren ook niet al te best. Maar goed, je leest wat achtergrond info. De beste man was in 2020 al ziek en dat zal in bijna 2 jaar tijd niet beter zijn geworden. Wat waren de reacties van Bolder ook weer pareltjes in dat topic...Toen zat tie nog vol in de "iedereen is tegen mij maar voora…
-
James is geen backstabber en jij bent wel zuur, dat zijn de feiten
-
ogame-kerstboom.jpg">[url=https://postimg.cc/gLzRDB9j]ogame-kerstboom.jpg Volgens de vrouw van...kan Mauricovic de boom in met zijn Polarisogame (Of zei ze nu pleurisogame???) Anyway, ik heb maar een half woord nodig! Foto is van vanochtend btw, dus de datum is 15-12-21 (toch weer wat gefaald met de datum dus, vorige keer mei en nu niks op het papiertje
-
Ah jammer om te zien James, maar uiteraard een sportieve reactie. Zo kennen we je! Als je nog wel wat wil klikken zonder druk kan je altijd een acca aanmaken in Polaris Jelle, Waldo en ik kunnen altijd wat gs missen. Je kan ook aan een pensioen denken natuurlijk... En het feit dat Trucker en Bolder zo zuurtjes reageren spreekt uiteraard alleen maar in je voordeel.
-
Mooi is dat hè...hoeveel spelers heb je wel niet zien komen en gaan en gek dat een online spelletje zolang een onderdeel(tje) van je leven uitmaakt. Maar inderdaad, 16 jaar geleden is een ander leven. Nogmaals dikke hit, mooie slag, grote getallen! (je kan beter geen risico nemen, met zo weinig reply's kunnen de mods alles in de gaten houden en voor je het weet heb je een warn voor offtopic te pakken)
-
Quote from ExXx: “Gozer kan toch alleen maar cheaten? Blij dat ik van dat verneukte *** spel af ben. ” Haha, en toch weer op het forum? Dus zo er vanaf ben je toch ook nog niet... Fijn Yggdrasill dat je zowel duidelijkheid kan scheppen als dat je een roll-back krijgt. Jij bent toch ook wel een van de heule oude stempel, geen behoefte om weer een klein beetje te gaan spelen?