Search Results
Search results 461-480 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ja ik zag je spios al weer voorbij komen, maar je hebt toch nog iets winstgevends gevonden. Mooie hit. Poker, GLRB maar dat is een kleine moeite aangezien jij ook je punten in eco stopt!
-
December Event foto topic
mauricovic - - Algemeen
Postgn0EXx.jpg Voordat Mau zijn slagschip weer eens in een ander boort Moet hij nu mee naar een warmer oord Jezus Mau...ik zie nu pas dat ik 07 mei heb opgeschreven in plaats van 7 december....god god... In my defense...het was lastig schrijven in die zak!
-
Quote from JamesCameron: “Tsjonge, dat die oude verroeste motoren van jullie nog op wilden starten! Als ik een van jullie was zou ik wel rustig aan doen. Het is glad buiten deze tijd van het jaar, zeker 's nachts. Je hebt van die lamzakken die dan uitglijden, een been breken en vervolgens 5 jaar oGame vrij geraken... ” Potverdikkie James, ik voel me hier toch wel een tikje aangesproken! Maar was lollig en ouderwets Waldo, tnx voor het vliegen, het rekenen, de winstverdeling, het posten van de ho…