Search Results
Search results 481-500 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zo is dat Koekje! Hij heeft hier in zijn eigen topic al vaker gereageerd dan in die prachtige hof in Japetus....waar hij toch ook echt in de titel stond en waar de slag vele malen groter was. Maar toen waren er natuurlijk opeens wifi problemen....
-
I'm back
mauricovic - - Algemeen
PostHa, mooi verwoord Black Knight. Zo is het inderdaad precies. Op zoek naar nostalgie, weten dat het niet meer terugkomt maar dit is net genoeg om nog een beetje van het oude gevoel mee te snuiven. En gelukkig heb ik Waldo & Jelle nog, dat maakt het gevoel eigenlijk perfect
-
Haha, epische reply!
-
Zo, dat doe je netjes inderdaad. 2 mooie slagen en een fijne winst bij beide slagen.
-
I'm back
mauricovic - - Algemeen
PostQuote from Maikie: “Quote from mauricovic: “Welkom terug! Als je van mijnen en een rustige uni houdt dan is Polaris misschien wel wat. Je kan bij ons in de ally als je wilt. ” Heeft wel de meest interessante features voor een miner denk ik ” Dat leek ons ook toen we een half jaar geleden na lange tijd weer begonnen. Er is best veel veranderd als je lang niet gespeeld hebt, ik denk dat we het meeste nu wel uitgevogeld hebben. Je zal vooral merken dat de mijntjes opeens bizar hard gs opleveren en …
-
I'm back
mauricovic - - Algemeen
PostWelkom terug! Als je van mijnen en een rustige uni houdt dan is Polaris misschien wel wat. Je kan bij ons in de ally als je wilt.