Search Results
Search results 161-180 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
uni-hoppen
mauricovic - - Spel
PostHet is wel heel bijzonder dit. Wat ik begreep is het Wappie die dus na de slag op James in v-mode is gegaan en als je dus 60 dagen in v-mode zit en I wordt (zo heb ik het geloof ik begrepen) dan wordt je naar de graveyard geplaatst. Vervolgens kan je uit de graveyard en kan je een uni kiezen waar je weer wilt spelen? Die uni moet dan wel ouder dan 1 jaar zijn (Is Polaris nu net een week of wat dus dat klopt) en je moet niet binnen de top 20 vallen tenzij neuzel neuzel allemaal regeltjes.... @Jil…
-
[TOT: 2.303.174.000] Powersmurf [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 191.956.000, V: 2.111.218.000)
PostHele mooie slag Smurf, in ieder geval de winst en de getallen. Dat het verder een spot-sim-fly is doet niets af aan de winst of de slag. Niet elke slag kan een puintime, counter, maanblaas, teruggetrokken plaatsing, etc. etc. zijn. En voor Dik 2 miljard winst is een Spot-Sim-Fly nog eens heel fijn weinig werk ook Dus Hulde. Ook Hulde voor Jetser die durft terug te komen op een eerdere post en gedrag. Fijn om te zien en goed om te lezen. Daar kan iemand anders nog wat van leren denk ik... Quote f…
-
HA! YES! WE HEBBEN ER WEER EEN! Je bent zelf een doedelzak, dyslectische langnek! Spionage eindigt op een e....Dus tenzij jij de E-doedelzak bedoelde, een verre afstammeling van de E-sigaret, is dit natuurlijk hartstikke fout! Komop allemaal...Maak hem belachelijk! Gooi rotte tomaten naar hem, nail hem aan de digitale schandpaal! Cancel de Giraffe! Ontopic (en ik ga natuurlijk verder met de letter e zoals het had gemoeten) Eloquent
-
Stevige winst hoor, netjes!