Search Results
Search results 201-220 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nom Nom! lekker hit weer! Activity!!
-
[TOT: 1.132.750.000] Otto von Bismarck [n00dles] vs. Koekje [F-E-L] (A: 242.429.000, V: 890.321.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostLekker otteuw! zo zien we ze graag.
-
Quote from Unleasher: “Maar dat heeft dan alleen nut voor mensen met ontdekker klasse. Mensen met verzamelaar of generaal is dit een nutteloze optie. + wordt het dan niet een beetje te druk in die balk 944caa990340f66d2921c2f77d5f8949.png gyazo.com/944caa990340f66d2921c2f77d5f8949 vind het wel een mooie optie (voor ontdekkers) en laat ze dan meteen ook navigators toevoegen aan de lijst van als je een raid wil starten (ogame ui++ heeft dit bv al als extensie zou fijn zijn als het een standaard op…
-
Vrij simpel, bovenin je melk weg overzicht vind je nu de hoeveelheid beschikbare spionage sondes, recyclers en IPRen. Speel zelf in de nieuwe .us server, die ongeveer dezelfde stats heeft als zagadra, en merk dat ik nu vrij veel puin kan stelen omdat ik eerder pathfinders heb. Echter weet ik soms niet zeker of ik ze heb, of ze mee zijn in een expo. Kleine moeite om even te checken, maar gezien de schepen/raketten die al zichtbaar zijn in je melk weg, leek het mij een goede toevoeging.
-
Quote from ReWinD: “Quote from Abremsev: “Snap ik, als je de discord app download op je telefoon gaat het wel erg vlot, maar whatsapp is iedereen goed gewend natuurlijk! Keuze blijft natuurlijk bij de spelers van het spel, was zoals ik hierboven al zei puur een voorstel voor jullie gemak. ” een ap downloaden om een spel te kunnen spelen daar hebben de meeste geen zin in. Zoals je al zei, iedereen is al gewend aan WhatsApp. je gooit iedereen in een groep en boem, klaar:P ” Ik hoor wel vaker dat m…
-
Quote from Robbendinho: “Quote from Abremsev: “Waarom vragen jullie @Hitsugaya Toushiro niet om een speciale groep te maken in de discord hier voor? Leuk initiatief wel SF! ” Kan je dan aantonen dat er meer meedoen? ” Hoe zou ik dat nou moeten weten zonder het ooit gedaan te hebben? Het is gewoon een voorstel omdat het misschien handig kan zijn voor jullie. Quote from ReWinD: “Via whats ap gaat het gemakelijker vind ik. vooral met effe wat zeggen of het mee lezen. via het forum/discord duurt het…
-
haha 10 vs 5 ondertussen.. wat een geweld! nieuwe #2!
-
Hele dikke nieuwe nummer 1 Benieuwd hoe het nu er voor staat, plof 10 miljard in kerkhof, jullie al het kristal in de recs.. 10 man losses?
-
Lekker hapje! Vroeg me al af waarom ik geen spiotjes meer kreeg
-
Quote from Lownub: “Maanden van opbouw en daar ging die, jammer jack! Mooi gedaan door de Lords, gefeliciteerd met de winst! Jack succes met de rebuild! Quote from Abremsev: “Ring ding ding ding! Blijft weinig over in de uni. Was er nou nog een war? Haha! Have fun spending boys. stickertje erop ” De oorlog is voor mijn part wel beslist, wij hebben grote verliezen geleden helaas. ” Netjes om het zo aan te geven! Chapeau. Oh en jacky natuurlijk een glrb! Maar ik zie in de stats dat je alweer in di…
-
Ring ding ding ding! Blijft weinig over in de uni. Was er nou nog een war? Haha! Have fun spending boys. stickertje erop
-
Tja... jammer tjep! Enfin, is vandaag weer recht gezet! stickyy
-
Kneiters! Lekker klap DDD! sticky
-
Quote from Unleasher: “Quote from TheBunny: “Met betrekking tot laser techniek: 1-12 benodigd door Interceptor/ kleine en grote laser / Plasma tech / ionen 15 - stelt je in staat om: 2 eenheden (def of schepen) af te ronden wanneer de "theoretische bouwtijd" van deze unit 0,5s is per seconde te produceren 20 - stelt je in staat om: 3 eenheden (def of schepen) af te ronden wanneer de "theoretische bouwtijd" van deze unit 0,33s is per seconde te produceren 25 - stelt je in staat om: 4 eenheden (de…
-
Lekker hapje zo! Enjoy spending. stickey
-
Quote from Koekje: “Quote from Notuul: “Er staat toch ook duidelijk 6,472 Dus niet 6,471 ” Ja maar ja, da's omdat die 6,472M 6,471,598 is maar dan afgerond. het kost 6,471,598 en niet 6,472,000... Verwarrend hoor. En antigame berekent tot op de komma Ik zal zelf maar gaan rekenen dan ” haha ik heb het nog nooit exact gestuurd, maar wist dan ook niet dat er een exact nummer was. ik hou altijd gewoon het geen aan wat er in-game afgerond bij staat, dat is altijd goed. Dit was ook wel een duidelijk …