Search Results
Search results 541-560 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 516.780.000] davy [n00dles] vs. TheBunny [FREE] (A: 106.780.000, D: 410.000.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostBunskes, wat doe je nou? Deef op dreef!
-
[TOT: 1.797.133.000] red devil vs. Monkey [SPG] & Cryptus89 [NBAM] (A: 1.625.000.000, V: 172.133.000)
Abremsev - - Hall of Fame
Post~Abremsev [14-17-19][15:37] Wanneer iemand het vermoeden heeft dat de regels overtreden worden, dan kan dit gemeldt worden bij de GO/SGO van uni. Het forum is niet de plek om dat te bespreken. Let hier op in de toekomst aub.
-
[TOT: 501.213.000] L3XX666 [LEEUW] & Gier [GZV] & Octo Tentakel [T10] vs. INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] (A: 96.699.000, V: 404.514.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostWat een geweld heren, congrats met de hit! Voortaan iets beter op de save letten insi, snel weer rebuilden dat vlootje! ~Abremsev [14-07-19][15:23] Graag wil ik jullie wel vragen het beschaafd te houden heren! + Stickert erop!
-
[TOT: 172.801.000] L3XX666 [LEEUW] & Dobster [LEEUW] vs. Moorkop [LOT] (A: 24.096.000, V: 148.705.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostLekker hit mannen, zo mogen ze vaker uit de trukendoos komen! Quote from L3XX666: “denk dat deze gepinnend kan worden voor top ags ? ” Ja zeker, maar ik zat gister bijna de hele dag in een vliegtuig dus niet op het forum geweest! ~Abremsev [14-07-19][15:23] Stickied!
-
[TOT: 637.273.000] davy [n00dles] vs. Dragonnl [ANC] (A: 94.527.000, D: 542.746.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from davyyyh: “Quote from Abremsev: “Niet mijn uni als mod, ik mag niet meer buiten mijn wijken werken van grote baas HT Gelukkig ben ik badass joh! ~Abremsev [11-07-19][21:17] Klabamn! Vast plakken op de troon die knallers! ” Heb jij je trial gehaald dan? Maar die HT let geen eens op dus zo'n grote baas is hij niet. Of is hij ergens anders groot misschien? ” haha bijna! Nee ik plaag HT een beetje, natuurlijk mag ik hem helpen.
-
Quote from davyyyh: “Quote from Abremsev: “Quote from Bolder: “Quote from Abremsev: “Ik vind Lord zijn reactie redelijk normaal, aangezien er gedoeld wordt op de 'baas' van HT, en op het forum is dat Lord. Als daar naar GF verwezen werd, had dat ook gewoon gezegd kunnen worden. ” Moet ik veren tellen?? ” Ik kom zelfs op google niet tegen wat dit zou moeten betekenen. Als je spreekwoorden gebruikt, zorg dan in ieder geval dat het alom gebruikt word. ” Meneer bedoelt dat je veel veren in HT's kont…
-
Quote from Bolder: “Quote from Abremsev: “Ik vind Lord zijn reactie redelijk normaal, aangezien er gedoeld wordt op de 'baas' van HT, en op het forum is dat Lord. Als daar naar GF verwezen werd, had dat ook gewoon gezegd kunnen worden. ” Moet ik veren tellen?? ” Ik kom zelfs op google niet tegen wat dit zou moeten betekenen. Als je spreekwoorden gebruikt, zorg dan in ieder geval dat het alom gebruikt word.
-
[TOT: 637.273.000] davy [n00dles] vs. Dragonnl [ANC] (A: 94.527.000, D: 542.746.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from davyyyh: “Quote from Abremsev: “Quote from Spacefighter: “ik blijf me verbazen over het feit dat mensen zich laten crashen met 1x speed. Je moet echt een halve dag offline liggen om gecrasht te worden xD ” Neejoh gewoon op puin saven hahaha ” Jij vergeet wat te doen hihi ” Niet mijn uni als mod, ik mag niet meer buiten mijn wijken werken van grote baas HT Gelukkig ben ik badass joh! ~Abremsev [11-07-19][21:17] Klabamn! Vast plakken op de troon die knallers!
-
Quote from davyyyh: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ik begrijp niet echt waarom er na zoveel jaren gejankt gaat worden om een postcount. Bij eerdere upgrades is dit al eens voorgekomen, dus het is niet echt wat nieuws voor de meesten in dit topic die al een poosje op het forum rondhangen. ” Kijk eens naar de bijschrift wat ik onder mijn plaatje heb staan en dan het aantal posts wat ik heb. Er klopt iets niet denk ik dan Nu zal ik alleen een reputatie hebben om mijn geweldige ogame slagen en ski…
-
Quote from Bolder: “Quote from Abremsev: “gezien hij de forum-admin is, en dus juist een sterke, weloverwogen mening heeft. ” Onderstaande is dus een weloverwogen mening??Quote from Lord: “That would be me, dus... U wilt een warn voor belediging of...? ” Ik zie dit meer als : mond houden anders !!!Lord is de topic starter, weliswaar naar aanleiding van. Vreemde gang van zaken, terwijl iets later er wel een bericht over update komt! Voor mij is de zaak nu wel duidelijk, er is hier nog steeds niet…
-
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from Spacefighter: “ik blijf me verbazen over het feit dat mensen zich laten crashen met 1x speed. Je moet echt een halve dag offline liggen om gecrasht te worden xD ” Neejoh gewoon op puin saven hahaha
-
Quote from Bolder: “Quote from Lord: “That would be me, dus... U wilt een warn voor belediging of...? ” Denk dat jij ook een "baas"hebt, nml GFMijn vraag was duidelijk, ik vroeg niet naar domme opmerkingen en meningen wat "zij"van dit probleem vinden. Als er personen die gespeend zijn van enige vorm van empathie, hier gaan verkondigen wat er wel of niet mis is met een simpele vraag, Discussie is toch proberen om van elkaars standpunt te overtuigen en niet een mening opdringen?? Quote from Lord: …
-
[TOT: 44.670.500] Klapstoeltje [BIRDs] vs. Gerkeftw (A: 250.000, D: 44.420.500)
PostQuote from Willy: “beetje doorbouwen alex, t is nu nog een noobvloot he ” Dit roep ik ook al weken, maar hij is lui geworden..
-
[TOT: 264.722.000] wolverine [LOT] vs. renegade vesta [BIRDs] (A: 40.793.000, D: 223.929.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostLekkere tik geef je daar! ~Abremsev [09-07-19][17:28] Stickied!
-
Quote from Wadloper: “Lekker hitje Davy( wat een lekker ventje ben je ook) Lol wie saved er nog op puin ” Ik, dat zie je toch?
-
Quote from davyyyh: “Ja op je main 1 keer gevlogen. Kijk dat het 1x speed is zorgt er ook weer voor dat mensen minder opletten, vandaar dat hits denk in 1 keer lukken. Er zijn echt weinig op wie ik meer dan 2x heb gevlogen. Op puin saven kost trouwens meer moeite hoor elke keer een puinveldje spotten of zelf moeten aanmaken. Met een koloboot kan je gaan en staan waar je wil. En tja, je zei dat ik maar 3 dagen had! ” Touche! Klopt, ik save normaal met kolo, gewoon lui in hyp en geen boot gemaakt/…
-
Quote from davyyyh: “Nja, 70% is toch best wel een luxe ondanks dat het 1x speed is. Ik geef toe dat ik laatste week/2 weken enorm actief ben maar denk dat ik net zo actief ben als FREE was toen er nog gefleet werd; toen ontving ik ook om de 3 uur sondes ongeacht dagdeel. Maar dat was ook de reden dat ik begon met fleet, abremsev heeft meer op mij gevlogen dan andersom haha Moeite voor hits valt wel mee, uiterst effectief. Captain Pierre, independence, mowgli, abremsev(mainfleet), gerrit de slak…
-
Zoals ik al zei, wanneer ga je naar een andere uni, blijft weinig over hier! Persoonlijk vind ik het bizar hoeveel tijd je in Hyperion steekt voor deze slagen, maar ik kan niks anders zeggen dan netjes gedaan. Ik wist wel dat mijn save niet heel veilig was, maar had niet verwacht dat je nu al zou vliegen. Wel jammer dat je straks alleen in Hyp vliegt, gezien het daar echt uitsterft zo.. Achja, koning in eigen rijk? Succes daar. ~Abremsev [04-07-19][09:22] Het blijft toch gek om je eigen downfall…
-
[TOT: 26.736.000] INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] (A: 1.780.000, V: 24.956.000)
PostPoah heb je niet eens al het puin? Sunde! Lekker hapje alsnog! glrb ultra!
-
[TOT: 725.373.000] davy [n00dles] vs. Mowgli (A: 135.305.000, D: 590.068.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostBijna tijd om naar een andere uni te gaan Deef, deze raakt leeg! ~Abremsev [03-07-19][16:24] Stickieedddddd