Search Results
Search results 861-880 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 9.871.000] Overkill vs. SHAUN [BVO] (A: 1.805.000, V: 8.066.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostLekkere slag! Had hem ook al zien liggen. @Shaun GLRB.
-
Koop deut
PostQuote from Anuvinda: “Is 2:1.5:1 een typfout of is dat de ratio die je hanteert? Ik wil van mijn deut af namelijk ” haha die troep van jou hoef ik niet.
-
Koop deut
PostUp! (Mag je eigenlijk bumpen in dit geval?) Elke hoeveelheid is welkom.
-
Quote from Anuvinda: “Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat TRC 1 van de eisen bereid is in te willigen. Namelijk het vrijlaten van Multi-account 2 en Multi-account 3. Beide Multi's krijgen 48 uur te tijd om zelf op te stappen en anders worden ze gekickt. TRC hoopt zo de oorlog te kunnen beeindigen. ” Neehoor, wij zien de sneue actie van Jillian absoluut niet als officieel een oorlog. Als hij als ervaren speler het account van de #1 over wil nemen om een alliantie lastig te vallen waar vee…
-
Quote from Vliegende Hollander: “Quote from Mogul Lagoon: “Misschien stoppen met deze onzin?? *knip ” onzin typen in de naam van multi-account 2 en 3, dat is iemand iets in de schoenen schuiven wat niet klopt. Grappig.Wist niet dat TRC zo laag was ” Lager dan de chickies in je club gap. ==Yoshi 9-3-2019 16:00 Post aangepast naar originele post
-
[TOT: 3.976.500] Multi-account 4 [LEGEND] vs. MC Walter [HBS] (A: 290.000, D: 3.686.500)
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Abremsev: “Goed gebruik aan het maken van het account! Nice. Snap alleen niet waarom het HoF waardig is haha. ” Simpelweg een 100-tal sats slopen in uni's met hoog puin percentage en dan 20% puin leveren... Dat is Ogame anno 2018/2019 ” Dus alle 20% puin gevechten zijn HoF? lijkt me niet toch haha. Geef hem geen ongelijk, wel blij dat die met kleinere vlootjes vliegt, is makkelijker te ninja'en
-
Quote from discordia: “Nou een lekkere oorlog dit. Een oorlogs verklaring wat nergens op lijkt,met een leider die of heel traag van begrip is of niet echt kan communiceren met zijn allie,zie ook vredesverklaring. Dus als je om aandacht vraagt,zeg het dan gewoon,er zijn er zat die wel reageren dan. ” Hoe vergelijk je nou de oorlogsverklaring met de vredesverklaring, als die door 2 verschillenden spelers zijn gedaan?
-
[TOT: 3.976.500] Multi-account 4 [LEGEND] vs. MC Walter [HBS] (A: 290.000, D: 3.686.500)
PostGoed gebruik aan het maken van het account! Nice. Snap alleen niet waarom het HoF waardig is haha.
-
Pff zonde van de bootjes, had die beter kunnen pullen! Slimme actie van je, jammer dat je het puin niet hebt.
-
Quote from Robbendinho: “Erg zwak weer dit, lijkt wel een vrouw voor de kledingkast ” He Rob, leuke vergelijking! Echter is dit alles gebeurd door een partij impusielve reacties op elkaar. De keuzes die voorheen zijn gemaakt in dit topic staan dan ook buiten mijn verhaal. Dus door het bovenstaande bericht denk ik juist dat we het tegenovergestelde laten zien van jouw vergelijking. Groetjes.
-
Sinds dit moment heb ik de controle over de alliantie over genomen. Predator is gestopt met spelen in dit universum, heeft zijn taken opgegeven en staat in vakantiemodus. Het is overduidelijk dat door ontoelaatbaar gedrag van een speler dit tot stand is gekomen. Verder is het ook redelijk duidelijk (Als ik terug lees in dit topic, en het vorige war topic) dat deze hele oorlog vooral is ontstaan uit impusielve reacties van een klein aantal mensen. Of dit goed of slecht is, en wie er de schuldige …
-
Blijmakers
PostMooi gebaar!
-
[TOT: 83.406.000] Venom [LEGEND] vs. MC Walter [HBS] (A: 13.656.000, D: 69.750.000)
PostJe gaat hard met je vloot! nette slag weer. @DEF: GLRB
-
Quote from Robbendinho: “Raar dat TRC eerst bijna huilerig doet over een oorlog en hem daarna zelf verklaart met arrogante eisen. Zou bijna gaan spelen om dat af te straffen. ” +1 voor wat Klapper zei, komt af! Quote from Abremsev: “Quote from Robbendinho: “Raar dat TRC eerst bijna huilerig doet over een oorlog en hem daarna zelf verklaart met arrogante eisen. Zou bijna gaan spelen om dat af te straffen. ” +1 voor wat Klapper zei, komt af! ” laat maar, hij wil het account van Klapstoeltje overne…
-
Kleintje, zag hem liggen vanochtend dus dacht why not! Kwamen blijkbaar nog 10 SS aan bij zijn vloot die ik niet had gezien, dus slag liep iets anders dan gepland. oh en ofc GLRB Spire De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-03-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [TRC] ________________________________________________ Klein vrachtschip 31 Groot vrachtschip 40 Licht gevechtsschip 295 Zwaar gevechtsschip 30 Kruiser 40 Slagschip 49 __________________________________…