Search Results
Search results 161-180 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Draadjes idee 3.0
Abremsev - - Ideas Planet
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “Voor degene boven me. Laat dat aan de community om te beoordelen. ” Hi Zaph. Je krijgt 40 euro aan coupons per kwartaal, dus 160 euro per jaar. Hiervoor ben je als mod ongeveer een uur of 2 tot 4 per week bezig op het forum (In mijn geval). Natuurlijk is het zo dat het NL forum een stuk rustiger is dan een ander forum, en zijn er genoeg functies die meer doen voor hetzelfde geld. Mochten die coupons weg gaan, zou dat voor mij 0 reden zijn om te stoppen met MoD zijn…
-
[TOT: 38.234.000] The King [Bananana] vs. MrNexz [Bro] (A: 6.720.000, V: 31.514.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostJe bent er maar druk mee, lekker bezig!
-
[TOT: 53.375.000] Jenske03 [Bananana] & The King [Bananana] vs. Klapstoeltje [IaJ] (A: 10.497.000, V: 42.878.000)
PostQuote from Robbendinho: “Haha wel grappig als de hele top 10 straks klapstoeltje is Jammer Klap maar ik weet zeker dat je deze knaapjes wel terug gaat pakken. ” Haha vooralsnog komt deze slag nooit in een top 10 terecht, dan moeten ze toch iets meer schade doen. Maar @Klapstoeltje is niet de enige die de dupe is. Ben benieuwd wat GF aan de bug gaat doen, heb er al meer over gehoord, in verschillende landen. Erg vervelend allemaal. Goede rebuild Klappie.
-
[TOT: 12.898.000] Zippy [IaJ] vs. Mstok [Kaas] (A: 2.165.000, V: 10.733.000)
PostLekker snoepje zo in het begin! Mooie hoeveelheid ICtjes ook al. Enjoy spending
-
[TOT: 576.092.000] Wolfie [FSO] & Silverlight [FSO] & Chiomi [FSO] & Myth [FSO] vs. Merzly (A: 70.707.000, D: 505.385.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostLekker hitje hoor! Wel jammer dat je met 4 moet delen, had makkelijk met 2 gekund! Maar goed, wel leuk om met de hele ally te knallen.
-
[TOT: 14.387.000] Jenske03 [Bananana] & Engineer Tau [Bananana] vs. Klapstoeltje [IaJ] (A: 2.609.000, V: 11.778.000)
PostKlappie, doe je dan gap? haha enjoy de goodies Jens & Tau
-
haha wat bizar dat je niet 1 knikker kwijt bent, heerlijk zo!
-
[TOT: 833.381.500] Anunaki [B C] vs. Twisted [Bananana] & Jenske03 [Bananana] (A: 670.025.000, D: 163.356.500)
Abremsev - - Rustplaats
PostLeuk hit! enjoy the goodies.
-
[TOT: 409.623.000] Obi-Wan Kenoobi [EOD] vs. Dove [Lms] (A: 51.960.000, V: 357.663.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostDeze had ik nog niet gezien, leuke klapper! Pinnie
-
Quote from Simba: “Quote from Dizzy: “de hogere spelers wilden het wel degelijk geheim houden, natuurlijk wel begrijpelijk in hun positie ” Topic starter was de gene die het niet wou delen ivb de groei potentie. Daarnaast had hij een vloot verdubbeling van 7mil lg 7mil kv door een sprongpoort bug wat hij mocht houden. Zo kon hij nog meer graaien en binnen harken met expo. MAAR DAT IS NU VOORBIJ! Xxx ” Wait, whut? Door een bug 14 miljoen boten krijgen, en mogen houden? GF TF?
-
Flinke knal! mochten de nietjes van stal? glrb Bordeaux! Sticky
-
Het enige wat mij wel opvalt, is dat uni's steeds sneller open gaan, en dat die ook elke keer in principe weer vrij vol lopen. Door het spel sneller te laten lopen, groeien spelers sneller. Door de expo's te doen, groeien spelers sneller. Uiteindelijk begint Ogame een spel te worden waar je max een jaar in een uni speelt, dan is er een vaste garde die het overneemt, en de rest zit gewoon in de volgende uni. Tot zaga gebeurd en iedereen kapot gaat haha. Dit zie je in de .us servers ook vrij goed …
-
Quote from Yoshi: “Ik denk eigenlijk dat dit stukje juist activiteit gaat wekken. Grote expovloten betekent weer meer om te crashen voor fleeters wat meer vloten betekent. Tevens kan iedereen gebruik maken hiervan en is het een keer in het uur of anderhalf uur inloggen meestal meer als voldoende. Dat is volgens mij al een stuk minder dan de normale actieve speler speelt. DM voor het wisselen van deut zal stijgen wat misschien ook de inkomsten van gf lichtelijk zal doen stijgen. Tevens zou er voo…
-
Quote from Spacefighter: “heb anders nog niet zo'n post gezien op het Nederlandse forum, dusja ” Omdat iedereen het 'geheim' wil houden denk ik. Quote from Call of Duty: “Kunnen we er ook ergens voor opteren dat GF dit nerft? Want de balans in ogame is nu natuurlijk echt volledig zoek.. ” Dit is al in veel community's naar voren gebracht en doorgespeeld naar GF. Dus geen idee hoe lang het nog duurt.
-
Mooi verhaal, ongekend onoverzichtelijk. Maar thanks, als er veel tijd over is zullen we er is een handleiding voor schrijven die op het forum kan! Sluit me wel al dat dit niet echt een geheim meer is, gezien elk forum dit al maanden roept, maar lief dat je het deelt
-
Plof, wederom jammer.. goede rebuild! Sticky!
-
Ohh ploffert, jij ook.. jammer man! Sticky
-
Zelfs nummer 2 is een gigantische klapper! Sticky erop!