Search Results
Search results 141-160 of 233.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “dat klopt, ik ben al een poosje gestopt ja misselijke insinuaties? ik opper een mogelijkheid, omdat er een post boven mijn reactie aangegeven word dat hij na een crash ineens allejezus veel punten omhoog schiet xD het is een vrij land, dus ik mag opperen wat ik wil, of je het er nou mee eens bent of niet Er is maar een iemand die ik niet in zijn "waarde" laat en dat is omdat ie gewoon geen waarde heeft, en dat is Nickjuh/Wap…
-
Kansloze hit. Niet eens postwaardig. Wanneer gaat gameforce hier werk van maken? Dat uni hoppen is zwaar kansloos. Ogame is gewoon naar de klote. Valt niks zinnigs meer te doen. On topic dan maar weer: Kansloze hit maar had niet anders verwacht van een kansloos persoon als Chizo.
-
ow er komt even iemand stiekem in de uni kijken schattig hitje
-
Lekkere hit weer Ik had niet eens door dat Ben zoveel vloot had Mooi gepakt, zag er leuk uit op de lanx Succes met de rebuild en veel plezier in BOT Ben
-
[TOT: 8.149.758.000] Edward Teach [royal] vs. MrMozef [BOT] (A: 1.736.083.000, V: 6.413.675.000)
PostNIEUWE TOP 10. Zo Spica heeft lang geen actie meer gehad. Een tijd geleden vroeg Powersmurf aan mij wanneer ik eens aan kwam zetten met een degelijke slag . Toen had ik deze meneer al op het oog! Hij savet niet maar is bizar veel online! Ik kon niet tussen de gaten van zijn expo's door prikken omdat mijn vernietigers en ruimers zo ontiegelijk traag zijn (wat een rotzooi boten zijn het toch). Deze week werd ik in de hele vroege ochtend wakker en besloot eens een kijkje te nemen of hij dan ook al …
-
Leuke turtle slap! Wel mooi dat je een heads up geeft Nu kijken mensen wel uit
-
Een vlug kijkje genomen, en toen lag dit op zijn maan zonder ergens activiteit. Dan maar vlot proberen en raak. Succes met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-03-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Edward Teach [royal] ________________________________________________ Interceptor 16.000 _________________________________________ Verdediger Thaevilman [nld] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.760 Groot vrachtschip 6.550 Licht …
-
Gratis snoep! Even een kijkje genomen en dit lag er. Succes met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-03-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Edward Teach [royal] ________________________________________________ Kruiser 16.000 _________________________________________ Verdediger gun_mech ________________________________________________ Klein vrachtschip 21.000 Groot vrachtschip 14.234 Spionagesonde 1.004 _________________________________________ Na het gevech…
-
Puin aan huis, altijd lekker succes met de rebuild De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-02-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller gun_mech [BOT] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 5.000 Kruiser 2.000 Slagschip 1.000 Vernietiger 1.000 Reaper 600 Klein vrachtschip 6.000 _________________________________________ Verdediger Edward Teach [royal] ________________________________________________ Klein vrachtschip 15.000 Kruiser 16.172 Kolonisat…
-
[TOT: 728.768.000] Edward Teach [royal] vs. Nicol Bolas [HIVE] (A: 179.272.000, V: 549.496.000)
PostOok maar eens kleinere slag posten, zag act op zijn maan, ssf en gaan met die banaan! gl met de rebuild maar weer De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Edward Teach [royal] ________________________________________________ Kruiser 20.000 Interceptor 6.710 _________________________________________ Verdediger Nicol Bolas [HIVE] ________________________________________________ Klein vrachtschip 27 Groot vrachtschip 82 Licht gevechtssc…
-
Lekker gevonden weer Meer bootjes bouwen hop hop!
-
Quote from Bolder: “Quote from Jester: “Kijk dit bedoel ik nu dit is de soort zelfverzekerdheid die tot arrogantie gaat leiden. En dat moeten we natuurlijk niet hebben. Helaas kan ik het u enkel proberen uit te leggen ik kan het niet voor u begrijpen. ” De laatste zin.... absurd en dom.Geloof dat jij echt aandacht tekort komt ventje ( of meisje). Elk topic krijgt 4 of meer threads van jou oeverloos gezever en breekt steeds meer af aan de slag. jammer ! Mooie slag pepertje. GL@RB ” Als jij reagee…
-
[TOT: 3.235.071.000] Hete Pepper [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 510.677.000, V: 2.724.394.000)
PostQuote from smurf: “Quote from StewieGriffin: “Er is een manier dat je vloot nooit uit de save geprakt kan worden of moonblows. Helaas heeft dit wel invloed op je vlootgebruik. Mocht je het willen weten, stuur maar een pm naar Edward Teach in game. Mooi slag en wederom een sloridgheid wat afgestraft werd . Gl mrt de rebuild deff ” Ja jij doet het tot nu toe goed zoals jij nu speelt kan je nooit gecrasd worden ----> v mod :p ” Heb het niet over vmodus. Maar Spica is zo goed als dood. DM kopers als…
-
[TOT: 3.235.071.000] Hete Pepper [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 510.677.000, V: 2.724.394.000)
PostEr is een manier dat je vloot nooit uit de save geprakt kan worden of moonblows. Helaas heeft dit wel invloed op je vlootgebruik. Mocht je het willen weten, stuur maar een pm naar Edward Teach in game. Mooi slag en wederom een sloridgheid wat afgestraft werd . Gl mrt de rebuild deff
-
Quote from hete pepper: “Quote from StewieGriffin: “Quote from Jillian: “Zoals Lord al aangaf; Discussie mogen jullie best prive hebben over het onderwerp, het board is echter niet de plek om bans en mogelijke vergrijpen te delen. Als er twijfels zijn over het functioneren van teamleden dan wordt geacht dat ook niet hier op het board te plaatsen; maar dan kan een ticket, of eventueel de vraag om in contact te komen met de Coma gesteld worden. Maar nooit, publiekelijk op discord of op het board. …
-
Quote from Jillian: “Zoals Lord al aangaf; Discussie mogen jullie best prive hebben over het onderwerp, het board is echter niet de plek om bans en mogelijke vergrijpen te delen. Als er twijfels zijn over het functioneren van teamleden dan wordt geacht dat ook niet hier op het board te plaatsen; maar dan kan een ticket, of eventueel de vraag om in contact te komen met de Coma gesteld worden. Maar nooit, publiekelijk op discord of op het board. ” Mensen willen gewoon dat jullie er iets mee doen. …
-
Ik ben wel nieuwsgierig naar die logs
-
Tussen al deze drama van BOT & FEAR posten we maar eens wat. Hij dropte een spio en kreeg toen meteen de aandacht. Zijn vloot was op expo vertrokken en dat konden we niet laten gaan. Schade wat minder maar toch meer winst met expopuin erbij. Hij had namelijk gevochten op de expo. GL met de rebuild deff De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Edward Teach [royal] ________________________________________________ Kruiser 15.000 Slagsch…
-
lekker gespot Pitje vloot pompen!