Search Results
Search results 181-200 of 389.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 4.493.969.000] Powersmurf [Smurf] vs. Zwiebertje [J JOH] (A: 433.271.000, V: 4.060.698.000)
PostJe hoeft ook niet altijd meteen een reactie te krijgen, Bella moest even 10x goed kijken haha. Ik had gisterenavond gekeken bij thuiskomst hoe laat hij terug zou komen als ik mijn vloot zou terug trekken. Maar dat werd nachtwerk. Dus ik dacht ik laat hem vliegen, zet mijn wekker wel. Maar blijkbaar met die overgevoelige telefoon toch alsnog op terugtrekken geklikt en dit niet gezien. Heb uitgelogd en ben gaan slapen. Vanmorgen mijn wekkertje afgegaan, maar meteen afgeleid hahaha.....dus te laat …
-
Dat begrijp ik ook wel. Maar wat er nu word gezegd is dat het eigenlijk alleen voor het gemak is dat de verklaring er is. Er word letterlijk gezegd dat dit voor het gemak van jullie is omdat het jullie goed van pas komt als er een oorlogsverklaring is. En dat er alleen wordt aangevallen wanneer daar de zin voor is en dat dat dan gewoon lekker onbeperkt kan. Eigenlijk is de reden van oorlog niets eens een dreiging, maar gewoon het gemak dat de bashing eraf is. Maar prima hoor.....Ik zie jullie we…
-
Toch vreemd....Dat je een bericht krijgt over de oorlog van de alliantie leider van KCT. Waarin gewoon letterlijk staat. "Nouja oorlog wilt niet zeggen dat je dagelijks moet aanvallen toch ? De oorlog is in mijn ogen enkel onbeperkt aanvallen indien je zin hebt" Is dit de bedoeling van een oorlog verklaren....Alleen maar zodat je bashing eraf gaat en je dus kunt aanvallen wanneer je daar zin in hebt?? Wat klopt er dan nog aan de oorlogsverklaring kun je je afvragen......
-
hier ook last van. Zaterdag DM gekocht. Foutmelding, wel afgeschreven maar geen DM. Ticket gemaakt, reactie terug dat het in het Duits of Engels moest weer ergens anders naar toe. Toen weer een mail moeten sturen naar Paymentwall. Bevestigings mail terug gehad. Gisteren kreeg ik hier antwoord. Moest van alles invullen. Op het moment dat ik aan het typen ben, krijg ik mail van Gameforce dat mijn DM er is......hoe dan??