Search Results
Search results 241-260 of 389.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Aangezien Magere Hein zijn eigen plan trekt en iedereen uit F-E-L inmiddels Legend genaamd eruit heeft gezet. Verklaar ik hierbij de oorlogsverklaring nietig. Op basis van het feit dat F-E-L niet meer bestaat en Bella en andere eruit gezet zijn en dus niet meer tot de alliantie behoren. @Kamikaze gelieve deze thread te sluiten. Voor alle anderen. Have fun and game on!!
-
@hysteria.....ik had hem inderdaad gemist. Maar vraag me af of je hen goed kan keuren. Dit was mijn uitzicht oudejaarsnacht. Maar ja hoe plak je daar nou een datum bij. Je moet maar even kijken of je hem goedkeurd. Blijft wel fair play als je het niet zou doen. En te laat en een reminder. En dan ook geen datum op je vuurwerk kunnen plakken. Eigenlijk gewoon over de datum dus haha....in ieder geval de beste wensen. ibb.co/q9rLYzj
-
Vanavond maar weer eens een keer de bezem uit de kast gehaald. En jawel hij doet het nog..... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-01-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bellatrix van Detta [F-E-L] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 51.807 Zwaar gevechtsschip 14.012 Kruiser 8.476 Slagschip 2.082 Interceptor 2.813 Vernietiger 935 _________________________________________ Verdediger Fitz ________________________________________________ …