We hoefden niet meer te koken tweede kerstdag. Eerst maar een het overige vlees opmaken. En nu gewoon weer normaal koken. 20221226-184309.jpg Kami | Foto zichtbaar gemaakt.
Bij deze geef ik mijn fout toe. Helaas......soms heb je dat wel eens. Maar van verkeerd lezen en fouten kun je leren. Ik zie dat de oude thread zojuist is gesloten. Dat houd in dat deze vanaf morgen gewoon geldig is.
Wat zullen we er eens over zeggen. Bij deze verklaar ik opnieuw de oorlog aan RGK. Deze zal ingaan morgenochtend om 09:45 uur. Dan mag alle bashing er weer af. Aangezien Piraat weer terug uit V is. De oorlog zal zolang duren als nodig is. De vereiste zijn nog altijd. * Piraat Vmode * Evil en Piraat uit RGK Heel veel succes weer met zijn allen. *
Goedemorgen, Aangezien de eisen zijn ingewilligd. En Piraat V mode is gegaan. Verklaar ik hierbij dat F-E-L de oorlog heeft gewonnen. Een vriendelijke kerstgroet, Bellatrix van Detta
Een kleine impressie van kerst in mijn huis. Een mega boom, kaarsjes en een oldschool kerststal en natuurlijk mag het kerstdorp niet ontbreken. Ik wil jullie allen dan ook een hele fijne en warme kerst wensen. Liefs Bella Grid-Art-20221218-174926709.jpg Kami | foto zichtbaar gemaakt.