Search Results
Search results 361-380 of 389.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zie hier het enige juiste rapportje. Piraat postte eerder vannacht een rapportje. Geen idee waar hij al het puin vandaan heeft. Maar zoals men kan zien, is er na de aanval helemaal geen puin aanwezig. Het was gewoon weer een simpele spioraid, waar hij nagenoeg niets heeft gepakt. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Spionagesonde 124.540 _____________________…
-
Nou ik zal je wat zeggen....Als ik vloot zou afkopen dan zou ik al een iets groter vlootje hebben toch??? Helaas voor jou koop ik helemaal niets af. Maar jij wil niet dat ik daar verder bouw. Want dat komt je iets te dichtbij.
-
[TOT: 6.894.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Bellatrix van Detta [F-E-L] (A: 5.800.000, V: 1.094.000)
PostEn dat is de tweede keer vandaag. Meteen beschuldigingen over DM gebruik. Zegt de grootste DM gebruiker. Maar er bestaat nog zoiets als Detroid boosters en laat ik er daar nou net genoeg van hebben. Fijne vlucht gehad??? volgende keer iets beter nadenken misschien? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Kruiser 200 _________________________________________ Verd…
-
Er bestaat ook zoiets als Detroid boosters....Geeft niet hoor, Maar vanmorgen was DM. Rapportje van je tweede keer stukvliegen komt eraan.
-
Piraat is niet heel blij dat er kolo van mij inner ligt bij hem. Sinds deze er ligt, doet hij niets anders dan spioraiden daar. Maar vanmorgen vroeg was hij onderweg met een ander klein vlootje. 17 minuten voor impact kwam ik online. En besloot hem kapot te laten vliegen. Het is maar een heel klein beetje, maar Piraat is blijkbaar niet in staat om Bella pijn te doen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ___…
-
Eerdaags komt Piraat zijn nieuwe sprookjesboek uit...."De leugens van de piraat met de gecrashte vloot" Of was het een strip die uitkwam...."Suske en Wiske en de provocerende Piraat"
-
Mooie slag heren. Dit was een mooi staaltje kunst en vliegwerk. Zoals gewoonlijk is Piraat al weer een behoorlijke wokkel. Met al die bochten waarin hij zich wringt om zich eruit te draaien. Wederom is gebleken dat hij niet te vertrouwen is. Maar dat wisten we al een tijdje.
-
Na wekenlang de ene spio na de andere te hebben ontvangen, maar waar niks gebeurd. Ben ik vannacht met mijn iniminie vlootje maar eens een nachtelijke vlucht gaan maken voor de eerste keer. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bellatrix van Detta [Lms] ________________________________________________ Kruiser 4.108 _________________________________________ Verdediger Klapstoeltje ________________________________________________ Kl…
-
Lekker hoor Kale. Mooi slagje weer
-
Avondje een gesprek met The Lion of is het nou de grote Piraat die zegt te gaan stoppen. Die vanaf vanmorgen zijn account heeft over gegeven aan iemand die zich dikkop noemt in een andere unie. Na een tijdje een gesprek te hebben gevoerd en waarop ik op een gegeven moment een antwoord gaf, wat hem blijkbaar niet zinde. (Want ja de waarheid is nog altijd hard). Kwam uiteindelijk de aap uit de mouw of moet ik zeggen de piraat uit het zinkend schip. Waarin hij toegeeft dat hij nog altijd piraat is.…