Search Results

Search results 161-180 of 389.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Zomerloterij 2023

Bellatrix van Detta - - Algemeen

Onze expeditie kwam op een planeet die totaal vernietigd lijkt door een intergalactische oorlog. Verschillende schepen drijven onbemand in een baan om de planeet. Onze technici proberen ze te repareren, misschien komen we er achter wat er precies gebeurd is. De volgende schepen zijn nu een deel van de vloot: Groot vrachtschip: 205 Vernietiger: 14 Interceptor: 5 Slagschip: 1 Logboek van de communicatieofficier: Het lijkt er op dat geen mens ooit in deze uithoek van de melkweg is geweest.

• Zomerloterij 2023

Op een verdwaalde planetoïde lagen de grondstoffen voor het oprapen. Er is Metaal 29.965.017 buitgemaakt. Logboek van de communicatieofficier: Onverwacht komen we puin van oude schepen tegen, iemand is hier eerder geweest.

• Zomerloterij 2023

Waarschijnlijk was het toch geen goed idee om de verjaardag van de expeditieleider te vieren op die onherbergzame planeet. Een vreselijke koorts was de reden dat het merendeel van de bemanning hierna in de eerste hulppost moest verblijven gedurende de rest van de expeditie. Door personeelsgebrek moest de expeditie afgebroken worden. Logboek bijlage van de communicatieofficier: Op een haar na hadden we een botsing met een andere expeditie. Ik had niet verwacht hier andere schepen tegen te zullen …

• Zomerloterij 2023

p een verlaten piratenstation liggen nog diverse schepen in de ruimtehangar. Onze technici proberen deze vreemde schepen te herkennen, wie weet kunnen we ze in gebruik nemen. De volgende schepen zijn nu een deel van de vloot: Vernietiger: 129 Bommenwerper: 12 Groot vrachtschip: 10 Licht gevechtsschip: 1 Logboek van de communicatieofficier: Het voelt altijd heerlijk als je een van de eersten bent die ooit een sector binnen vliegt.

• Zomerloterij 2023

Op een kleine astroïde vond je expeditievloot wat grondstoffen die meegenomen konden worden. Er is Metaal 27.467.932 buitgemaakt. Logboek van de communicatieofficier: Onverwacht komen we puin van oude schepen tegen, iemand is hier eerder geweest. M

• Zomerloterij 2023

Onze vloot heeft een waardevol voorwerp gevonden. Een Bronzen kristal booster is aan je Inventaris toegevoegd. Logboek van de communicatieofficier: Deze sector lijkt nog niet eerder verkend te zijn.

• Zomerloterij 2023

Onverwachts kwamen we de resten tegen van een oude verloren gegane expeditie. Onze technici weten niet wat er precies gebeurd is, en proberen de schepen weer op te starten. De volgende schepen zijn nu een deel van de vloot: Ruimer: 10 Navigator: 570 Klein vrachtschip: 79 Groot vrachtschip: 28 Interceptor: 1 Licht gevechtsschip: 21 Zwaar gevechtsschip: 2 Logboek bijlage van de communicatieofficier: Op een haar na hadden we een botsing met een andere expeditie. Ik had niet verwacht hier andere sch…

• Zomerloterij 2023

Je vloot stuitte op een eeuwenoud, volledig geladen en verlaten konvooi. Natuurlijk ideaal om even wat in te laden. Er is Kristal 24.970.848 buitgemaakt. Logboek van de communicatieofficier: Deze sector lijkt nog niet eerder verkend te zijn.

• Zomerloterij 2023

Je nieuwe en ongeremde vlootcommandant heeft de vloot door een onstabiel wormgat gestuurd, verbazingwekkend genoeg blijft de vloot onbeschadigd, en komt in zijn geheel wat eerder terug. Logboek van de communicatieofficier: Het lijkt er op dat geen mens ooit in deze uithoek van de melkweg is geweest.

• Zomerloterij 2023

Onze expeditie kwam op een planeet die totaal vernietigd lijkt door een intergalactische oorlog. Verschillende schepen drijven onbemand in een baan om de planeet. Onze technici proberen ze te repareren, misschien komen we er achter wat er precies gebeurd is. De volgende schepen zijn nu een deel van de vloot: Licht gevechtsschip: 770 Zwaar gevechtsschip: 213 Kruiser: 56 Ruimer: 1 Interceptor: 1 Klein vrachtschip: 8 Spionagesonde: 9 Logboek van de communicatieofficier: Het lijkt er op dat geen men…

• Deze verklaring mag wel gesloten worden. Jammer joh bestaat nog. Er worden geen slagen meer gepost al meer dan een maand. En de hele alliantie van KCT is blauw. @Kamikaze

• Jammer, Bella is weer present. Bolder?

• Jammer..... I am Gonna Kill?

• Helaas, Bella hier! Smurf?

• Quote from martinus: “mooie slag happy spending. @Bellatrix van Detta die wekker zou ik de vuilnisbak gooien of anders op marktplaats glrb ” Begrijpend lezen is ook een vak hoor. Mijn wekker is wel afgegaan. En op tijd. Maar ik heb per ongeluk mijn vloot teruggetrokken toen ik op mijn telefoon bezig was met Ogame. Dus heeft niets met mijn wekker te maken. Ik heb alleen nooit doorgehad dat mijn vloot op de terug weg was

• Quote from Bolder: “Jammer Belle.. Skills ten voeten uit,,, iemand slopen die er niet is!! right.. smurfskillzzzz GL@RB ” Ach, is ook mijn eigen fout he......En rebuilden komt zeker weten wel goed.

• Quote from Piraat: “vind ik zonde voor je bella , zeker door wie ... ff rebuilden , beetje expo's doen kom je er boven op !!! glrb ” Ach ja eens moet de eerste keer zijn. Maar Bella kan het hebben hoor. Alles vliegt al weer volop. En Bella die laat zich niet kisten hoor! Volop in aanbouw weer hahah En wie het is, tja dat maakt in dit geval weinig uit.