Search Results

Search results 581-600 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Word wat zielig maar als je het niet begrijpt... En hard leers bent De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Ster des Doods 1.000 _________________________________________ Verdediger 1550 [Solo] ________________________________________________ Klein vrachtschip 14.763 Groot vrachtschip 17.776 Licht gevechtsschip 8.506 Zwaar gevechtsschip 1.335 Kruiser 387 Slagschip 481 R…

• Wat rip spam om niet zulke actieve spelers De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Ster des Doods 200 _________________________________________ Verdediger Blindfury [FUNFUN] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.000 Licht gevechtsschip 1 Recycler 30 Spionagesonde 5 Zonne-energiesatelliet 480 Reaper 1 Raketlanceerder 40.874 Kleine laser 1.2…

• Via tel dus niet gesimmed zag veel vrachter en wat rips dus overkill voor de kc te beschermen. Net na hit online en vmode... Fr @Kamikaze goed zo? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [IGS] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 410.126 Interceptor 153.810 Klein vrachtschip 434.446 _________________________________________ Verdediger Startrooper [KPA] __________________________________________…

• Quote from 3lc00w: “Die spio's hebben toch goed geholpen ” Idd scheelde 200m verlies aan de deutbootjes en lg...en spios zijn gratis dus die rebuilden we niet

• @Kamikaze Ben niet te stoppen! Fr Syl stelt niets voor toch. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Kruiser 50.000 Pathfinder 10.000 _________________________________________ Verdediger syluzar [Whololo] ________________________________________________ Klein vrachtschip 26.103 Groot vrachtschip 5.713 Licht gevechtsschip 5.799 Zwaar gevechtsschip 1.293 Kruiser 3 Slagsch…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Interceptor 5.000 Pathfinder 3.000 _________________________________________ Verdediger 3lc00w [Whololo] ________________________________________________ Groot vrachtschip 3.741 Recycler 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Intercept…

• @Kamikaze Fr Koekje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.400.000 Bommenwerper 25.000 Vernietiger 5.000 Spionagesonde 400.000 Klein vrachtschip 100.000 _________________________________________ Verdediger Koekje [DBS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.482 Groot vrachtschip 124.199 Licht gevechtsschip 2.273 Zwaar…

• Quote from kale: “Ik weet hoe het werk het is berkend klaar. Zo zitten gewoon diep bij jullie. Vandaar jullie over onder uitkomen En wij doen niks verkeerd worden geband Ik ga dit spel niet meer spelen te veel vriendje politiek en grooste slag blijf aan onze kant toch een einde waar ik blij om ben Jeroen Sephan xd verdient geen ogame functie Het gaat jullie goed de mazzel En ” Want ik heb met deze ban ook iets te maken enzo... jonge jonge jonge denken jullie nu helemaal niet vooer het typen begi…

• Zowel ban ingame als p het forum hmmm,... makkelijk wel het team aanvallen bans worden niet zonder reden gezet.. Hf met je wel verdiende vakantie tijd kale.

• Quote from part animals: “nee je hebt gelijk klapstoel maar zo hoog van de toren blazen en niet eens deftig een slag kunnen posten hahaha belachelijk ” dat dus xxD

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Slagschip 75.000 _________________________________________ Verdediger Lieutenant Fenrir ________________________________________________ Klein vrachtschip 8.180 Groot vrachtschip 15.602 Licht gevechtsschip 8.326 Zwaar gevechtsschip 1.185 Kruiser 1.372 Slagschip 496 Kolonisatieschip 3 Recycler 763 Spionagesonde 11.462 Bommenwerper …

• @Kamikaze 2 unis? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Interceptor 101.593 _________________________________________ Verdediger Lieutenant Fenrir ________________________________________________ Klein vrachtschip 10.439 Groot vrachtschip 15.179 Licht gevechtsschip 1.994 Zwaar gevechtsschip 3.319 Kruiser 620 Slagschip 265 Kolonisatieschip 3 Recycler 111 Spionagesonde …

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [IGS] ________________________________________________ Kruiser 15.000 Pathfinder 5.000 _________________________________________ Verdediger Obi12try [AOK] ________________________________________________ Klein vrachtschip 15.000 Gausskanon 100 Plasmakanon 100 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aan…

• Hahah @Kamikaze im back bushes De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [IGS] ________________________________________________ Kruiser 50.000 Pathfinder 5.000 _________________________________________ Verdediger Senator Nusakan ________________________________________________ Groot vrachtschip 180 Zonne-energiesatelliet 650 Raketlanceerder 94.000 Kleine laser 26.130 Gausskanon 113 Ionkanon 97 Plasmakanon 85 Kleine planetaire s…

• Zag op de lanx zijn expos vliegen op iets langer dan 8uur.. Met die gedachte dat hij erna pas online zou komen omdat hij een redelijk defje heeft gepompt omdat ik hem als farm gebruikte.. Mijn rips de lucht in gestuurd... Recjes getimed en gaan slapen. Dit was het berichtje vanmorgen.. @Kamikaze mag ik zo wel spamme? De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vogel [Fubar] ________________________________________________ Ster des Dood…

• blahblahblah.. ik snap echt niet dat ze jou de internet toegang niet afpakken weakminded

• je doet maar. kale anyhow.. ik kom snel wel uit vmode even rl dingen doen en een snelle uni komt daarin even niet uit. Ik zie jullie snel wel

• ach barry... ga maar slapen.. kinderbedtijd is al geweest.. Kleine kinderen horen niet zo laat nog op internet te zitten.

• Zielig ventje jou tijd komt en dat is wanneer ik wil niet wanneer jij wil.. byebye little one

• Quote from INSIDIOUS: “@Vogel kommie nou nog terug naar uriel ??? dan kan ik je terug je kooi in beuken xd jullie zijn allemaal wel stil he na piraat ze oerknal xd \ @Zippy @Vogel aleen klapstoeltje heeft gereageerd xd hahaha pussys geworden jullie of toch inzien nu dat insidious te machtig is Xd ik zal geen vloot bouwen zodat het eerlijk blijft xd ik zouzeggen even terug komen en het afmaken! niet stil zijn eb ont vluchten! ” Aandacht te kort barry.. misschien werk zoeken ipv van de staat te vr…