Search Results

Search results 241-260 of 798.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• merge in juni!!!

Pendragon - - Archief

In de post van Rdet van afgelopen vrijdag Quote from Rdet: “Degene die vandaag online waren op IRC, hebben inmiddels meegekregen dat de vertraging bij het afhandelen van de niet gemergde accounts komt door ziekte van de medewerkster onder wiens verantwoordelijkheid dat valt. Dit werd verteld door Phelan (.director.customercare.GF), naar verwachting gaat de medewerkster maandag weer aan het werk, we kunnen dan bij Phelan informeren of dat inderdaad zo is. [19:03:57] <Phelan> lets wait if she real…

• Wanneer: 25 en 26 juli Wat: Alle onderzoeken die gestart worden op deze twee dagen zullen 25% sneller gaan dan normaal. Als je technocraat hebt, gaat het dus éxtra snel. Onderzoeken die al lopen op het moment van de actie, zullen niet versneld worden.

• update 5.7.9 Upgrade recyclers

Pendragon - - Archief

Voor enkele landen, waaronder .nl, is de update verplaatst naar morgen, dinsdag 22 juli.

• Wanneer: 21 juli (van 00:01, server tijd tot 23:59, server tijd) Tijdens expedities kunnen voorwerpen gevonden worden die normaal te verkrijgen zijn via veilingen & import/export

• Help ons helpen!

Pendragon - - Archief

HELP ONS HELPEN Beste uni 3 spelers, Zoals jullie weten is het bij een aantal van jullie niet goed gegaan bij de afgelopen merge. Ondanks ons aandringen bij Gameforge om tot een spoedige oplossing te komen ziet het er niet naar uit, dat er op korte termijn een oplossing komt. Een aantal van jullie heeft naast jullie speel-accounts nog een of meerdere v-mode-accounts in beheer of kent de eigenaar van zo'n -ongebruikt- account. Wij willen jullie dan ook verzoeken deze accounts beschikbaar te stell…

• Wanneer: 20 juli 2014 Tijd: Tussen 10:00 en 22:00 (SERVER tijd) Bonus: 20% meer Donkere Materie

• Morgen, zaterdag 19 juli 2014, is er opnieuw een actie waarbij je korting krijgt op de handelaar. De handelaar kost morgen de gehele dag slechts 2.000 Donkere Materie.

• update 5.7.9 Upgrade recyclers

Pendragon - - Archief

Waarschijnlijk maandag aanstaande -21 juli 2014- zal update 5.7.9 live gaan. Deze update heeft één grote aanpassing ten opzichte van het oude spelwijze, namelijk de volgende: [Feature] Recyclers zullen een andere aandrijvingstechniek gebruiken, afhankelijk van het level van die technieken. Op dit moment gebruiken recyclers altijd verbrandingsmotor. Zodra Impulsmotor level 17 wordt bereikt, zullen recyclers vliegen op impulsmotor. Met Hyperruimtemotor level 15 vliegen recyclers op hyperruimtemoto…

• Op facebook (facebook.com/ogame?fref=nf) : Fill in the gaps in this quote! Fitted with specially designed ______, it allows them to cover vast distances in only a few ______. Once in orbit around the target ______, they quickly collect data and transmit the report back via your Deep Space Network for evaluation. We will pick 3 random winners that will get 30,000 Dark Matter. Prizes will be given tomorrow around 4pm CEST.

• Op dinsdag 15 (00:01 servertijd) en woensdag 16 juli (23:59 servertijd) is er weer een korting van 25% op het halveren van de tijd voor gebouwen, onderzoek en werf.

• Van zaterdag 12 juli (00:01 servertijd) tot zondag 13 juli (23:59 servertijd) kun je bij expedities 9x de normale hoeveelheid Donkere Materie vinden, uiteraard mits je expeditie Donkere Materie vindt.

• merge in juni!!!

Pendragon - - Archief

Even een update: Zoals beloofd heb ik zondagavond 29 juni een bugmelding gedaan naar GameForge met accountgegevens van 33 accounts die niet in uni 3 zijn gekomen. Maandag 30 juni is deze melding gelezen en kreeg ik bericht dat hij is doorgezet naar de personen die het moeten gaan oplossen. Mij is verzekerd dat iedereen die de keus voor het doeluniversum heeft gemaakt, geen probleem is en overgezet zal worden. Voor de mensen die de merge om wat voor reden dan ook gemist hebben, kreeg ik geen gara…

• Wanneer: woensdag 2 en donderdag 3 juli van 00:01 tot23:59 (server tijd) Wat: Van de op deze dagen uitgegeven Donkere Materie krijg je op zaterdag 5 juli 15% teruggestort.

• Datum: 01 juli 2014 Tijd: van 12:00 tot 23:59 (SERVER tijd) Happy Hour Bonus: 25% meer Donkere Materie Wanneer je voor de eerste keer Donkere Materie koopt: 50% meer Donkere Materie

• merge in juni!!!

Pendragon - - Archief

Ik wil graag iedereen bedanken die moeite heeft gedaan om oud-unigenoten te bereiken en ze op mijn mailadres te wijzen. Super dat jullie geholpen hebben! Ook wil ik graag Wish2Die, Dune en Rdet bedanken voor hun assistentie bij het zoeken naar misgelopen merges! Zojuist heb ik de verzamelde gegevens doorgegeven aan gameforge. Ik hoop dat ze het probleem snel op zullen lossen. Mochten er nog accounts zijn die problemen hadden bij de merge. Mail me! Dan stuur ik Gameforge gewoon een tweede lijst.

• merge in juni!!!

Pendragon - - Archief

Voor de mensen die nog niet zijn overgezet heb ik het volgende verzoek: Stuur een mail naar pendragon@ogame.nl met daarin de volgende gegevens duidelijk vermeld: * exodusuni (welke uni speelde je voor de merge) * nickname van het account * emailadres van het account Zet deze gegevens aub niet op board. Ten eerste zijn ze redelijk privacygevoelig. Ten tweede loop je het risico dat we een boardpost "missen".Nu werkt Gameforge niet in het weekend, zoals de meeste bedrijven dan vrij hebben. Dat bete…

• Wanneer: 29 en 30 juni Tijd: 00:01 - 23:59 uur (SERVER-tijd) Wat: er zullen extra planeten verschijnen in het universum. Bij aanvallen van deze planeten maak je kans om items buit te maken (items die normaal gesproken verkrijgbaar zijn via Import/export en veiling)

• dinsdag 24 juni zal er weer een kortingsactie zijn. Op alle voorwerpen die je koopt tussen 00:01 en 23:59 uur (servertijd), krijg je 15 % korting.

• Morgen, zaterdag 21 juni -tussen 00:01 en 23:59 uur servertijd-, is er een actie waarbij je 25 % korting krijgt op het afkopen van de tijd die nodig is voor het voltooien van gebouw, onderzoek of werf.

• woensdag, 18 juni -tussen 00:01 en 23:59 uur servertijd-, is er een actie waarbij je 30 % korting krijgt op herplaatsingen die gestart worden in deze actietijd.