Search Results

Search results 421-440 of 937.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Onderzoeks- en vlootpunten

Jillian - - Spel

Quote from Eclipse: “Quote from Jillian: “def en vrachters zijn 50/50 militair/eco ” Maar is er een concrete berekening? Want dit kun je niet berekenen. ” 1 punt = 1000 gs een raketlanseerder kost 2000 gs, dus 2 punten. 1 punt is hiervan te zien onder economie, 1 punt onder militair. GV kost 6000 gs, dus 6 punten 3 punten hiervan te zien onder economie, 3 punten onder militair. onderzoeken tellen altijd 100% voor onderzoeken. Alle gebouwen tellen 100% voor economie (niet 100% zeker hierover) rub…

• Onderzoeks- en vlootpunten

Jillian - - Spel

def en vrachters zijn 50/50 militair/eco

• Samenvatting van belangrijke ingame details

Jillian - - Spel

het gaan om vloot waarde;

• Als ik niet beter wist zou ik bijna denken dat ze met je samen speelde; Mooi patroon herkent, en afgestraft. glrb klappert

• Wie reageert er na jou?

Jillian - - Thuisplaneet

Quote from Kaj: “Fout, Jillian is de volgende ” Vooruit. maar alleen omm dit topic weer te unfollowen:D Kaj!

• Poll2021

Jillian - - Algemeen

Quote from Ind0: “Oh hij loopt nog.. Hahaha mijn tijdsbesef is aardig aangetast met die lockdowns en avondklokjes. Excuus dan wacht ik het nog even af. Thx voor de info @Jillian ” Ik heb toevallig gister zelf zitten kijken hoelang geleden het nou was, want ik was ook van de gedachte dat die week al voorbij was, haha.

• Poll2021

Jillian - - Algemeen

als je de poll van 22-01 bedoelt, over server speccs; die loopt t/m morgen. wanneer het doorgevoerd wordt; dat is nog niet benoemd. Quote: “Van: comagf 22.01.2021 11:46:34 Beste speler, Na de merge zijn de specs voor het universum waar je in speelt veranderd naar iets waar je geen invloed op hebt gehad of waar je initieel voor hebt gekozen. De huidige specs voor dit universum zijn; Eco 6x, Onderzoek 12x, Vloot 3x, Puin 60%, Def naar puin 0%, Deut consumptie 50%. Onderzoek is een veelvoud van de …

Jillian - - Thuisplaneet

Quote from TimmiT: “Jillian. ” vooruit. Kaj

Jillian - - Thuisplaneet

foutttttt Kaj dan maar weer?

• Groeicyclus

• Quote from Knowledge: “50 euro? Spronger was 2x 72k DM en recs waren nog geen 20k, de rest mag je zelf uitrekenen ” 664k dm in 3 euro sms paketten is toch al gauw 80 euro! Maar grappen even weggelaten; mooi gespot, mooi gespeeld. middelen die tot je beschikking stonden volledig gebruikt. Glrb Deff

• Aantal beginnersvragen

Jillian - - Spel

Quote from mattieboy: “Expo doen om tegen piraten/aliens te vechten was erg lucratief, maar is zoals Jillian al vermeld heeft generfed. Door deze nerf zijn de deutkosten nu ongeveer gelijk aan het puin wat je ontvangt waardoor je met gemiddelde waardes ongeveer break even draait. Als je pech hebt maak je dus zelfs verlies. De tabel van hierboven is helaas verouderd. Wat je tegenwoordig het beste kan sturen is: 1 Reaper (om alle gevechtsvloot te kunnen vinden), 1 navigator (om exporesultaten te v…

• Aantal beginnersvragen

Jillian - - Spel

Quote from User: “ ik zag ook dat er grote slagen tegen aliens worden gedaan en dat het puin van deze slag dan geruimd kan worden? Is dit niet veel winstgevender dan bovenstaande? Of heb ik dat verkeerd gezien? En wat sturen die mensen? Ik zag dat iemand met een paar honderd rips doen? ” Dit was voor de laatste nerf (zie plaatje) 8576637551.png inderdaad het geval, waar voor heen overduidelijk "combat expo" echt super winstgevend was, is het momenteel (met die nerf) russisch roulette spelen met …

• Aantal beginnersvragen

Jillian - - Spel

kan ook puur na een reset geweest zijn. Als je een hele dag in 1 stelsel gezeten heb dan wordt het "stelsel druk bezocht" Als je een spio meestuurt krijg je daar info over; bijvoorbeeld: Logboek van de communicatieofficier: Het lijkt er op dat geen mens ooit in deze uithoek van de melkweg is geweest. ^ = geen activiteit Logboek bijlage van de communicatieofficier: Op een haar na hadden we een botsing met een andere expeditie. Ik had niet verwacht hier andere schepen tegen te zullen komen. ^ = ac…

• Aantal beginnersvragen

Jillian - - Spel

Dat is gewoon puur random. Er is een ietsjes hogere kans als je 2 uur holding stuurt ipv 1u dat je wat vind, maar hoeveelheden etc zijn totaal niet beinvloed hiemee.

• Latrine

• Quote from RastaMen: “Wat is jullie vlootsamenstelling? Ik gebruik hoofdzakelijk navigators en kleine vrachtschepen. Misschien dat ik daar wat aan kan veranderen. ” ik stuur alleen maar kv, 1x navi 1x reaper/ruimer 1x spy.. maar vootsamenstelling maakt niets uit voor items zover ik weet.

• Quote from RastaMen: “Datum: 23 & 24 januari 2021 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Bij expedities zul je dezelfde voorwerpen kunnen buitmaken als bij veilingen en import/export. Hier uit de 30 expedities van vandaag niets gevonden aan items. Het kan natuurlijk ook gewoon pech zijn, of het ligt aan de ontdekkers klasse. ” lijkt op japetus gewoon te werken; onderstaand is als ontdekker. Expeditieresultaat 23.01.2021 14:15:49 Van: vloot commandoOnze vloot is het gelukt om een voorwerp ve…

• rev 7.2.0

Jillian - - Klachten en bugs

ik geloof dat verder gaan met enter er ooit bewust uitgehaald is; kan dit echter mis hebben

• Verdediging naar puin uni's

Jillian - - Spel

Quote from Eclipse: “Ik twijfel soms om te gaan spelen in universums waar kapotgeschoten verdediging naar puin gaat. Maar kun je daar nog steeds spelen met anti-raid verdediging om je dagelijkse productie te beschermen? Zo nee, hoe voorkom je dan om niet steeds geraid te worden door andere spelers? Ik ben alvast benieuwd. ” Je kan alsnog gewoon een antiraid deffje maken; je moet gewoon niet teveel laten liggen.