Search Results
Search results 441-460 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Uni spec polls
Postgiphy.gif Tijd voor die veranderingen
-
1) beginners bescherming vervalt in zijn geheel na 500k punten. Na 500k punten is ook de "vluchtratio" niet meer belangrijk. 2) Nee, je kan maar 1 klasse actief hebben. Je kan deze later wel wijzigen door dm uit te geven, of door het item te hebben om te switchen. 3) Expedities zijn, overdreven belachelijk. al helemaal in hogere eco speed universa. expocalc.universeview.be/ 4) De ruimtewerf werkt alleen voor aanvallen die plaatsvinden op de desbetreffende planeet/maan. Tenzij je generaal bent, d…
-
Quote from TimmiT: “Jij begint over 1x speed? Niet over de 7 melkwegen? Over 2 maanden zijn daar 5 actieve spelers en 25 bots en die zitten allemaal 100 stelsels van elkaar vandaan. ” de 7 melkwegen zijn ook wel een puntje ja. Maar nog niet zo erg als de x1 speed Deze uni ziet er gewoon uit alsof die met een week dood is. en dat zal inderdaad komen door een combinatie van de snelheid en de aantal mw.
-
Quote from Independence: “Hallo, Op 28 januari zal de nieuwe universum zijn deuren openen; Polaris. Ik heb dit overal aangegeven en gezegd dat we eerst GEEN nieuwe uni willen/wouden. Ook dit netjes via de CoMa aangegeven en deze heeft het ook vermeld, echter het wordt alsnog door gedrukt, dus bij deze..... Specs: NL 142 (Polaris): 1x Fleet, 8x Economy, 7 galaxies, 30% DF, +30 fields, +25.000 DM, Category: Miner ” @Lorovus zag dat er geen discussiethread voor was; dus mijn vraag, kunnen we nog be…
-
Uni3 stats discussie
PostQuote from ExXx: “Quote from Piet piraat: “Quote from ExXx: “Inmiddels al wat meer nieuws? We zijn weer 3 weken verder ” En ondertussen zijn we al halfweg januari. Plannen voor een nieuwe uni zijn er al. (Er wordt dus wel degelijk gewerkt bij GF).Niet dat ik ongeduldig ben, maar wat communicatie naar de spelers toe zou fijn zijn! ” Misschien kan het team wat meer druk uitvoeren als het klopt wat Jillian zegt (voor zover dit nog niet gebeurd). ” Ik denk niet dat hier de schuld bij het team te zoe…
-
Uni3 stats discussie
PostQuote from Woozy: “Tuurlijk kunnen spelers ook gewoon geen DM meer kopen of in Vmode ,maar te weinig spelers lezen het forum dus ik zie dat niet als haalbaar ” Leuk sentiment maar totaal niet interessant voor GF, het liefst verdwijnt ogame.nl voor ze; .us/org/fr/tr heeft wel genoeg animo vanuit gameforge; omdat daar meer mensen zitten die met geld strooien. Merges waren nog gaande of die kregen al een poll voor nieuwe settings, binnen 2 weken doorgevoerd, etc
-
Ik denk dat ik een van de (voor nederlandse begrippen) grotere dm smijters ben, en ik sta nagenoeg nooit in vmodes Het vmode hoppen geklaag wordt een beetje oud; ik ben er ook geen voorstander van. ik ben wel voor een 12u blok op aanvallen of iets in die richting als je uit vmodes komt. Beloningen systeem vond ik wel een goed animo; het beloond actief spelen. (al zijn sommigen taken erg.. vermoeiend, 4 dagen op rij een onderzoektaken krijgen terwijl je een onderzoek hebt lopen... zucht)
-
MiniMe
Jillian - - Ex teamleden
PostQuote from Spacefighter: “nu mag iemand anders de stront opruimen van GF terwijl er mensen aan het klagen zijn dat het stinkt. Volgens mij waren er genoeg mensen die het allemaal beter wisten, dus misschien zijn er wat fijne aanmeldingen binnen gekomen nu? Top werk geleverd Minime afgelopen tijd. We zullen je missen. Trek gewoon de stekker uit .nl en done Tot op de meet? ” Als ik me aanmeld, kom jij dan ook? @MiniMe spijtig weer een teamlid van .nl te zien vertrekken. Maarja, de shit die waar je…
-
vloot snelheid kan me gestolen worden, geef mij me x8 eco
-
niet om moeilijk te doen, maar dit topic is ook alweer een maand oud. Merge is bijna 4 maanden geleden, Oke, dit topic is voor discussie, maar tis nog steeds geen vote.... Moet ff kwiit dat het echt heel erg lang moet duren allemaal...
-
multi expo knop
Jillian - - Ideas Planet
PostQuote from Khamul: “Quote from Zodiack: “levert het überhaupt nog voldoende op een expo? Zo, ja welke klasse gebruik je dan, onderzoeker of general? ” Ik vlieg in Japetus met 250k zg gv of soms 1mil zg gv. Als ik aliens raak met de 1m variant, makkelijk 2miljard puin. Dus dat is helemaal fijn. Het werkt prima nog, alleen niet zo goed meer als eerst. Je moet ontdekker hebben wil je expo nuttig maken ” Natuurlijk is er nog winst uit combat-expo te halen als ontdekker... met goed geluk is het nog s…
-
Slipper vertrekt
PostQuote from Slipper: “Ik heb even uitgerekend, om zelf vandaag nr 1 te worden moet ik nu: 4.7 miljoen DM uitgeven dat uitkomt op +-200 euro. Dit om even aan te tonen dat wat Middnight heeft gedaan met de gewone legitieme tools van GF en wat geld. ” Ik heb Oberon een beetje bekeken in het begin, en vond het juist heel erg meevallen het DM gebruik. op .us was ik op kalyke begonnen, die opende gelijk net oberon, en daar had de nr 1 binnen een dag 10 mil punten (give or take) Maar spijtig en begrijpe…
-
[TOT: 2.034.564.000] 2Fat4You [FPR] & Cheese Nugget [FPR] vs. Kale [CCG] (A: 353.534.000, V: 1.681.030.000)
Jillian - - Hall of Fame
Post@Spacefighter Het heeft even geduurd; Mooie slap. altijd leuk om kale te zien gaan.
-
DEEL 1 [TOT: 244.558.191.500] Zippp & Khamul [ShadowRe] & Peet & Anunnaki [ShadowRe] vs. renederoij [RoT] (A: 82.931.764.000, V: 161.626.427.500)
Jillian - - Hall of Fame
PostWat een knal, Jamer Rene, maar zat er wel aan te komen natuurlijk met niet saven etc. Wel jammer dat HT net vmodes in gegaan was; dat was basically de enige geweest die roet in het eten kon gooien qua puin... @BeLikeMe vmode hoppen is niet spelen. Het is alsof je over straat loopt met een schild om je heen, en alleen jij kan hem uitzetten om iemand neer te steken...
-
Quote from MisterE: “Ik dacht juist dat die logout iets tegen scripters was. Aangezien je met 1 klik weer terug in de game bent is het voor een normale speler een kleine ongemakkelijkheid. Voor een autoclicker of script daarintegen kan dit snel roet in het eten gooien. ” het is verschrikkelijk irritant ook als normale speler; probeer je timen, wordt je eruit gegooid... doei timing..
-
@MisterE piraten expo's zijn dood en is puur geluk - ook had puinfactor van de uni daar geen effect op. Vlootsnelheid is nu sneller dan x2, dus hoezo x2 houden? @ laatste punt, ja verzamelaar is zwak. maar het is ook de passieve speelsteil. Passief tegen actief wint nooit. En ja, ontdekker (expo's doen) niet echt actief, maar actiever als puur miner
-
Eco zo hoog als GS wilt toelaten. Vlootspeed lekker laten onderzoek x4 van eco Puin 80% deff naar puin? sowieso... - zo hoog mogelijk. velden terug naar +30 - maar is niet zo belangrijk spioraiden graag.