Search Results
Search results 181-200 of 407.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Server settings
PostQuote from Lord: “Je haalt twee dingen compleet door elkaar Gorilla, misschien eerst even je feiten op een rijtje zetten en dan roepen wat je precies wilt. Als je de specs van alle universa opnieuw ter discussie wilt stellen, nee, daar gaan we niet aan beginnen. ” Op het moment gaat het over het nieuwe universum (als je de forum post had gekeken kon je dit hier ook uithalen). Wat ik wil is graag een wat explosievere universum inplaats van wat er nu op de planning staat, is dit mogelijk dat wij a…
-
Server settings
PostQuote from Lord: “Als je even op ons board had rondgekeken had je dit kunnen vinden; Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum. Dus ik vraag me af wie waar eigenlijk moeilijk over doet? ” Jij toonde weerstand bij een idee ervoor. Ook is het inmiddels al 2 jaar geleden dat er een verandering in is geweest, uit mijn betrouwbare bronnen zou dit moeilijk zijn. Maar als wij allemaal toch zo vrij zijn en blijkbaar hier het ook kan, Lieve Lord, zou u een poll kunnen maken?
-
Server settings
PostIk was even aan het kijken op het Engelse board en daar kwam ik wat tegen. Ze hebben daar de server settings van het aankomende nieuwe universum veranderd (board.en.ogame.gameforge.com/i…r-settings-for-andromeda/) Waarom doen wij dan zo moeilijk om de settings aan te passen?
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostNeee Sempii
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostJah!! Dizzy?
-
Wie reageert er na jou?
Gorilla - - Thuisplaneet
PostIk denk de kleine man
-
German ninja of niet? Of was unleasher gewoon blind?