Search Results
Search results 81-99 of 99.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
specs van doeluni
PostNog wat andere antwoorden voor de vragen die waarschijnlijk worden gesteld: Als je gaat mergen, kom je in die uni terecht in vakantiemodus. Je mag zelf bepalen wanneer je hier uit gaat. Je gaat gelijk uit vakantiemodus nadat je bent ingelogd. Edit: Gewijzigd na opmerking Jillian Actieve boosters neem je gewoon mee. Berichten/notes/etc. worden verwijderd en gaan dus niet mee. Voor het gratis je alliantie aanmaken met klasse moet je een ticket aanmaken met daarin ‘alliantie naam, alliantie tag (af…
-
specs van doeluni
PostQuote from sweex: “Hoe zit het met lopende gebouwen, vloot/verdediging en onderzoeken? Blijven die lopen of worden die gestopt? En moet onderzoeken die je al dagen/weken hebt lopen krijg je daar dan een booster voor om de verloren tijd in te halen? ” Alles wordt gepauzeerd en gaan (lijkt mij) weer verder als je gaat inloggen. Je krijgt dan ook geen kortingen/boosters voor verloren tijd. Je kan mergen/naar uni gaan en daar inloggen en alles weer actief maken binnen 5 minuten.
-
specs van doeluni
PostQuote from sweex: “En je planeten mag je zelf bepalen waar ze komen? ” Je planeten worden op dezelfde coördinaten geplaatst. Als dat niet kan, dan krijg je een gratis herplaatsing.
-
uni-hoppen
PostIk heb hier ook een ticket over aangemaakt.
-
Het 'wat als'- spel
3lc00w - - Thuisplaneet
PostNeh, dat vind ik de gevolgen niet waard. Je hebt weinig aan dat geld als je in de bak zit en/of je familie/vrienden kijken je niet meer aan. Als het nou mijn schoonmoeder was .... Wat als je de lotto wint, zou je dit dan delen met je broers/zussen/ouders?
-
[TOT: 1.202.812.000] Laufeyson vs. 3lc00w [whololo] (A: 3.315.000, V: 1.199.497.000)
3lc00w - - Hall of Fame
PostSnacken is toch ongezond? Maar mooi gespot, ik moet mijn vlootjes niet kwijtraken
-
[TOT: 158.418.000] Sweex [whololo] vs. MisterV [Expanse] (A: 4.138.000, V: 154.280.000)
3lc00w - - Hall of Fame
PostDuurt lang sweex
-
[TOT: 7.186.955.000] Jelly015 vs. Martinus [whololo] (A: 1.059.512.000, V: 6.127.443.000)
3lc00w - - Hall of Fame
PostQuote from mauricovic: “Mooie slag toch nog Jelly, bravo! Benieuwd hoe Whololo gaat reageren, tis wel een hechte ally hebben wij gemerkt en zullen graag terug willen meppen. Sportieve reactie van Martinus en een GL@RB is zeer op zijn plaats. ” Jelly had deze vloot gewoon goed in de gaten, ik zie geen reden waarom alliantiegenoten hem zouden moeten terugpakken. Dit is te verwachten als je, om wat voor reden dan ook, je vloot (eventjes?) thuis hebt liggen. Mooi gedaan Jelly, leermomentje voor Mart…
-
Je bent flink aan het overdrijven, Jonas heeft het spel slim gespeeld. Gewoon wat plagen. 1x expeditie en je hebt meer dan je verlies weer binnen. Het zou leuk zijn als er ook nog is een maan zou komen haha (heb ik serieus een keer gehad). Daarnaast, ik pak ook i-tjes van bijv. Sumilidon, ik ga gerust 50 stelsels verder om wat GS te krijgen terwijl ikzelf aan het slapen ben. Is dat afpakken? Ik wist niet dat er regels waren voor het plunderen van GS van i-tjes ... Dus niet alle credits aan Jonas…
-
[TOT: 370.558.000] Laufeyson vs. borahuho [Lunatics] (A: 31.844.000, V: 338.714.000)
3lc00w - - Hall of Fame
PostV-mode en i-mode. Weer een speler die waarschijnlijk zat te twijfelen om te stoppen en een aanval de twijfel weg nam? Maar wel mooie winst
-
[TOT: 1.498.650.000] Laufeyson [RGK] vs. Werthood [SKANK] (A: 47.745.000, V: 1.450.905.000)
3lc00w - - Hall of Fame
PostLekker hoor. Ondanks zijn lage rang (in de 90) toch zoveel gs bewaard ... En hij is gelijk met vakantie gegaan