Search Results

Search results 41-52 of 52.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• nieuwe acer laptop.

vernal - - Algemeen

media markt

• nieuwe acer laptop.

vernal - - Algemeen

ok en wat moet ik nu dan juist doen?

• nieuwe acer laptop.

vernal - - Algemeen

inderdaad misschien beter heb je een site voor foto's te uploaden? tinypic werkt niet byxjkazhehs7r.jpg

• nieuwe acer laptop.

vernal - - Algemeen

hallo allemaal. ik heb een vraagje voor de computer/laptop kenners onder ons biggrin.png ikheb gisteren met mijn vriendin in de media markt een nieuwe acer laptop gekocht. niets speciaal een intel i3 (is enkel voor haar school) acer aspire. nu als zij naar hotmail.com gaat vormt er in het midden van haar scherm een grote vlek +- diameter 10-12 cm een hele troebele vlek dus geen zwarte of witte vlek. wel is waar heeft e het enkel bij die site.. ik heb het op mijn laptop niet als ik naar hotmail g…

• nieuwe acer laptop.

vernal - - Algemeen

hallo allemaal. ik heb een vraagje voor de computer/laptop kenners onder ons ikheb gisteren met mijn vriendin in de media markt een nieuwe acer laptop gekocht. niets speciaal een intel i3 (is enkel voor haar school) acer aspire. nu als zij naar hotmail.com gaat vormt er in het midden van haar scherm een grote vlek +- diameter 10-12 cm een hele troebele vlek dus geen zwarte of witte vlek. wel is waar heeft e het enkel bij die site.. ik heb het op mijn laptop niet als ik naar hotmail ga.. iemand e…

• intressen! Speel nu enkel nog in oberon.org top 10 met 17m puntjes. En heb ook nog accountje in xalynth top 30. Zoek al langer naar een miner in gemini :)

• ogame.fr nieuwe uni wezn

vernal - - Spel

ok bedankt @Sliv

vernal - - Spel

ja die galaxy snap ik niet goed.. word het 8 galaxy's en 299 systemen of 8 galaxy en 499 systemen ? welke translator?

vernal - - Spel

gaat er iemand spelen in de nieuwe uni wezn in fr? 6x eco 4x vloot. ik ga er alvast maar kan iemand het even vertalen? frans is lang geleden? :p Bonjour ! Petit post pour vous annoncer l'ouverture du nouvel univers ! Son petit nom ? Wezn ! Ouverture programmée le 20/07/2017 ! Caractéristiques : Flottes x4 / Economie x6 Champs de débris 50% (uniquement flotte) 8 galaxies 25000 AM a la validation. Bon, dû à un soucis de compréhension entre la GF et nous, y'aura pas le système 8G/299 SS par G, vu q…

• als ik vervoer vind kom ik ook mss! de gevreesde vernal!

• Wish2Die

vernal - - Ex teamleden

weer een noob in het team geweldig!! [6/8/12 22:25] Wester ~ Pre-warn voor flaming.