Search Results
Search results 181-200 of 233.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from ExXx: “Quote from Dizzy: “ik zou zeggen dat jenske een goede kandidaat is. Next mag wel wat weerstand krijgen ” Dan had GF zijn woord moeten houden en de token terug moeten brengen, dan waren we allang naar een andere uni gegaan. We zijn niet vrijwillig naar u3 gekomen hé, alleen omdat we geen keuze hadden (ja hadden we om naar een 6x speed te gaan maar sommige onder ons hebben nog een leven naast Ogame). ” O? Wie dan?
-
Gefeliciteerd knul, je vliegt op een niet itje. Je bent echt een baas geworden. Bedankt voor een postwaardige hit te posten. Doe zo voort. GL met de rebuild NUKEMAN, Veel plezier met spenderen Freakertje
-
Quote from Freakertje: “Quote from Independence: “Zie ik daar nu 7 aanvallen op 1 locatie? ” Zie ik daar nu een i'tje op die locatie? Maar ik heb het maar voor de duidelijkheid in het verhaaltje verwerkt, merci voor het spotten. ” Ga je serieus slagen op itjes posten? Delete je account a.u.b. Red Dragon @ 13-07-2021/23:22 - pre-warn voor offtopic. PM verzonden
-
Quote from KoekieMonster: “Quote from StewieGriffin: “Quote from KoekieMonster: “Quote from StewieGriffin: “krijg je ook kansloos commentaar. ” ” ” Je hebt gelukkig wel ook zelfkennis! Wanneer zie ik eindelijk eens een HoF / Top 10 slag van jou voorbij komen waar ik ook mijn kansloze commentaar kan geven? ” Doe ik niet aan, ben te lui. Ik geef liever commentaar op het forum!
-
Quote from KoekieMonster: “Quote from StewieGriffin: “Ach Koekiee, jij huilt ook als andere DM gebruiken en je puin mist etc. Doe niet zo hypocriet prutser. ” Ben en zal altijd een hypocriete prutser blijven; deal with it or f off ” How about no? Als jij zo een kansloze shit blijft posten, krijg je ook kansloos commentaar.
-
Ach Koekiee, jij huilt ook als andere DM gebruiken en je puin mist etc. Doe niet zo hypocriet prutser.
-
Die arrogantie... Terwijl je in Oberon zelf genoodled hebt.
-
Nieuwe servers!
PostQuote from KoekieMonster: “Eigenlijk best bizar dat ze zoveel half lege servers willen runnen ipv de spelers wat geconcentreerder in paar servers te krijgen. Zou zo makkelijk kunnen als ze die portals gewoon naar zelfde servers zouden linken waar je zelf taal kunt selecteren. Achja... Hoop maar gewoon dat er binnenkort een nieuwe server in NL komt die interessant is. ” Je hoeft de taal niet te kunnen. Het is automatisme om te klikken waar je hoort Ik speel op een Spaanse server, kan het niet lez…
-
Quote from KoekieMonster: “Quote from StewieGriffin: “Quote from KoekieMonster: “Edit: Oh kijk wat een leuke timing. Weinig kunst aan met DM of niet motu? ” Weet niet hoor maar jij hebt zeker DM gekocht! Verder mensen op een forum oproepen om spelers te farmen... Kansloos. Bij deze lekker voor je dat je in een ninja gevlogen bent. Huil lekker verder in een hoekje en goede rebuild. ” Op mn account zit nog genoeg DM, geen zorgen Rebuild is al prima gelukt, en huilen over wat tijdverdrijf doen we n…
-
Quote from KoekieMonster: “Edit: Oh kijk wat een leuke timing. Weinig kunst aan met DM of niet motu? ” Weet niet hoor maar jij hebt zeker DM gekocht! Verder mensen op een forum oproepen om spelers te farmen... Kansloos. Bij deze lekker voor je dat je in een ninja gevlogen bent. Huil lekker verder in een hoekje en goede rebuild.
-
Zal maar eens een keer reageren. Leuke hit, leuke slap op een deffje Lekkere winst! Is de slag eerlijk? Ja, waarom zou de slag niet eerlijk zijn? dat slipper stopt en alles besluit te laten liggen is toch niet aan de orde. Het is niet afgesproken ondanks Next wist dat slipper ging stoppen. Zolang de slag niet is afgesproken is het gewoon een legale hit. Zoals gezegd wie het eerst komt wie het eerst maalt. Zure kant: In het verleden een soortgelijke slag gemaakt, week op de ban geslingerd met 4 o…
-
Zonde, ik had exact hetzelfde in een andere server. Iemand vloot op mij had 3x vertraagd terwijl ik helemaal niks zag tot er opeens een rood rapport verscheen
-
Zieke slag met een zieke winst. Is dit de grootste slag van NL zowel voor vloot als winst? Have fun spending
-
Schepen die verdwijnen.
StewieGriffin - - Spel
PostHallo, Ik doe net een plaatsing in Universum 3 en ik pull deze. De grondstoffen die ik meestuurde liggen er wel maar de schepen zijn verdwenen. Hebben meer mensen hier last van?
-
[TOT: 25.325.782.000] TheDutchRitual [Ex Play] vs. Sniper (A: 5.291.958.000, V: 20.033.824.000)
Post@BeLikeMe, doe niet zo hypocriet. Je teamgenoot in Uni.3 staat erom bekent dat hij slagen en accounts koopt. Bij deze warning voor off-topic gaan! Inde 31-10 15:10.
-
Quote from Wickedness: “Quote from StewieGriffin: “345mil account uit pegasus moet verplicht naar Uni.3 gaan als ik het goed begrijp? ” Daar zit de twijfel. Want mogelijk hebben we het over 2 verschillende dingen: - Standaard merge - Betaalde merge Mogelijk als ik de engels forum volg is het mogelijk dat die top 20 restricties enkel gelden voor de betaalde merge optie die ook live gaat. Maar dit is redelijk onduidelijk op moment. ” Klinkt best idioot eigenlijk "betaalde merge". Dat ze een optie …