Search Results
Search results 201-220 of 233.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mijn verhaal
PostWow, We kennen elkaar al een behoorlijke tijd. Respect dat je toegeeft dat je niet altijd eerlijk speelde. Hoewel we vaker discussies gehad hebben over speelstijlen en we het niet altijd met elkaar eens waren vind ik het wel jammer dat je stopt. Buiten ogame ben je een prima kerel. Ik snap wel waarom je stopt en wens je het beste. Succes irl
-
Daar is ie dan Ja ik zag het inderdaad al aankomen nadat je Astro klaar was, echter had ik het niet zo snel al verwacht. Immers lag je nog niet zolang op 3:82 als ik het zo even goed zeg. Aan de ene kant ben ik opgelucht aangezien ik geen ruk deed met mijn vloot, scheelt kosten in saven enzovoorts.. Aan de andere kant baal ik wel van die deut voor mijn Astro die er bijna was xD En ja, ik was te laks om te handelen via DM bij de handelaar. En mijn deut afnemer is er niet zoveel meer Veel plezier …
-
Zag activiteit op zijn maantje, spio gooien en gaan. Succes met de rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Anarchy ________________________________________________ Klein vrachtschip 27.360 Kruiser 25.000 _________________________________________ Verdediger Kriz ________________________________________________ Groot vrachtschip 18.000 Recycler 2 Raketlanceerder 396 _________________________________________ Na het gevecht ...…
-
Quote from ReformeD: “Quote from StewieGriffin: “Who cares iedereen weet dat je zielig speelt. ” Quote from StewieGriffin: “het feit dat je al andere mensen gaat ipr-en omdat je niks kan halen omdat iemand in de vakantie modus gaat. Echt een frikandellen actie en verdient zeker geen respect. Zelfs op de desbetreffende speler gaan ipr-en omdat je bent aangevallen is triest. Save je vloot/grondstoffen en anders niet huilie doen omdat iemand langs komt. ” Dit zijn al twee hele andere opmerking, de …
-
Quote from ReformeD: “Quote from StewieGriffin: “Quote from ReformeD: “Quote from Alias: “@ReformeD mijn grote excuses dat ik je zolang in spanning heb laten wachten. zoals zaphod vermoed heb ik in het dagelijks leven meerdere verplichtingen en eerlijk gezegd reserveer ik weinig tijd voor dit forum. het heeft niet zo veel met stuurlui te maken omdat ik niet zeg hoe je het wel moet doen, echter sta ik gewoon niet achter de redenatie die je ervoor geeft. komt in mijn ogen in dezelfde categorie: "j…
-
Quote from ReformeD: “Quote from Alias: “@ReformeD mijn grote excuses dat ik je zolang in spanning heb laten wachten. zoals zaphod vermoed heb ik in het dagelijks leven meerdere verplichtingen en eerlijk gezegd reserveer ik weinig tijd voor dit forum. het heeft niet zo veel met stuurlui te maken omdat ik niet zeg hoe je het wel moet doen, echter sta ik gewoon niet achter de redenatie die je ervoor geeft. komt in mijn ogen in dezelfde categorie: "ja maar hij deed het ook!" iedereen is verantwoord…
-
Quote from WaZ: “man man man, het wordt hier nog eens actief ” Waar blijf je, heb nog wat voor je
-
Succes met de rebuild en veel plezier met de nieuwe maan. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Anarchy ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.000 Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger klhenkie 2 ________________________________________________ Klein vrachtschip 6 Groot vrachtschip 246 Licht gevechtsschip 3 Zwaar gevechtsschip 3 Kruiser 47 Slagschip 62 Kolonisatieschi…
-
Mooie slag P.S. pleur die converter op zijn Nederlands ofzo
-
Puin aan huis altijd fijn Have fun met de goodies RR
-
Pathless, gefeliciteerd met je grootste slag in ogame en tevens een soort van (tijdelijke)afscheidsslag. De winst mag er dan ook wezen. Solo even 13miljard scoren is abnormaal
-
Klein maar fijn. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Anarchy ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.000 Licht gevechtsschip 5.000 Kruiser 2.000 Slagschip 140 Interceptor 450 _________________________________________ Verdediger jasmijn [VVV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 78 Groot vrachtschip 24 Licht gevechtsschip 1.094 Zwaar gevechtsschip 130 Kruiser 26 Slagschip…
-
Als een echte baas doe je dit weer p.s. je wordt kaal
-
Lekker bezig! Wanneer gaan we snelschaken weer?
-
Lekker wintjes weer doe zo voort!
-
De laatste. Totaal zijn het er 5 met een mooie totaal winst. Er waren wat logistieke problemen en ik had gewoon geen zin meer om de overige subjes ook te pakken. Na 3 lange dagen met weinig slaap ga ik even goed uitslapen deze aankomende dagen. Succes met rebuild maar dat komt helemaal goed met die monster mines. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Anarchy ________________________________________________ Klein vrachtschip 13.000…
-
En nog een subje dan maar. Succes met de rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Anarchy ________________________________________________ Klein vrachtschip 16.000 Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger NB4 [TROL] ________________________________________________ Klein vrachtschip 10.000 Groot vrachtschip 6.000 Kolonisatieschip 1 Spionagesonde 285 Ster des Doods 1 Raketlanceerder 2.000 Kleine l…