Search Results
Search results 61-80 of 115.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Jillian: “Quote from Eclipse: “Quote from Jillian: “def en vrachters zijn 50/50 militair/eco ” Maar is er een concrete berekening? Want dit kun je niet berekenen. ” 1 punt = 1000 gs een raketlanseerder kost 2000 gs, dus 2 punten. 1 punt is hiervan te zien onder economie, 1 punt onder militair. GV kost 6000 gs, dus 6 punten 3 punten hiervan te zien onder economie, 3 punten onder militair. onderzoeken tellen altijd 100% voor onderzoeken. Alle gebouwen tellen 100% voor economie (niet 100…
-
Proficiat met je eerste hit! Def GL@RB Niet slecht bedoeld, maar hoort een 14% niet thuis in de gevechtsrapporten of is dit in een nieuwe uni anders?
-
Quote from Jillian: “def en vrachters zijn 50/50 militair/eco ” Maar is er een concrete berekening? Want dit kun je niet berekenen.
-
Ik weet dat 1000 grondstoffen gelijkstaan aan 1 punt. Maar is dat ook zo bij punten die krijgt voor het doen van onderzoeken en het bouwen van vloot? Ik heb het gevoel van niet, maar ik kan ook fout zitten.
-
[TOT: 693.958.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 55.860.000, V: 638.098.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostNette hit Bolder, doe je goed! GL@RB Def
-
[TOT: 3.213.398.000] Baboon [CCG] vs. Mogul Amos [Vmotu] (A: 554.730.000, V: 2.658.668.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostWraak kan zo lekker zoet zijn! Nette hit. GL@RL def
-
Quote from Spacefighter: “Die vlootontsnapping is er alleen tot 500K punten. Als je voor dat punten aantal wordt aangevallen door iemand voor wie jij oneervol (wit) bent, dan kan de vlootontsnapping getriggered worden bij een verhouding hoger dan 5:1 (of hoger dan 3:1 als je zelf officier hebt) Er komt dan een auto-save, die wel iets deut kost (zelfde locatie puinsave) en je vloot, minus spionagesondes en RIPS redt van de aanvallende vloot. Je bent je grondstoffen en verdediging dus wel deels kw…
-
Quote from Independence: “@Eclipse heeft dit tijdje geleden ook geleerd ” Tja, mensen maken wel is fouten of vergeten al wel es iets. Niet het einde van de wereld en er zijn ergere dingen. Plus een ander wordt er beter van Def GL@RB