Search Results
Search results 101-115 of 115.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.100.511.000] Zippp vs. peter [ShadowRe] (A: 44.710.000, V: 1.055.801.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Quote from Eclipse_: “Ik ben zelf geen v-mode hopper en haat ook dat mensen het doen, maar je kunt er gewoon niks aan doen. Anders had ik het al lang gedaan ” Je kunt ophouden met inhoudsloze complimenten te geven aan v-hoppers en de slagen benoemen zoals ze zijn. Waardeloos en niets toevoegend aan het spel.GL@VM ” LOL, je ging toch niet meer reageren op mij? En als het je toch zo hard stoort dat v-modehoppen, waarom speel je dit spelletje dan nog? Niets weerhoudt je ervan …
-
[TOT: 1.100.511.000] Zippp vs. peter [ShadowRe] (A: 44.710.000, V: 1.055.801.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Quote from Eclipse_: “Quote from Azenomei: “Quote from Eclipse_: “Quote from Azenomei: “Zielige v-hop slag. GL@VM ” Je valt in herhaling ” Jij ook, wil je bij de club? ” Door in herhaling te vallen dringt het misschien door dat je reacties geen tuut helpen.Plus ik pas voor de zuurpruimenclub, een lid is al genoeg ” Ik ben van mening dat niet iedereen positief op deze nutteloze v-hop slagen hoeft te reageren. Ook staat het je verder vrij om mij te negeren, dat ga ik namelijk…
-
Eclipse - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Quote from Eclipse_: “Quote from Azenomei: “Zielige v-hop slag. GL@VM ” Je valt in herhaling ” Jij ook, wil je bij de club? ” Door in herhaling te vallen dringt het misschien door dat je reacties geen tuut helpen. Plus ik pas voor de zuurpruimenclub, een lid is al genoeg
-
[TOT: 1.240.136.000] Zippp vs. Renegade Gravity [RoT] (A: 4.335.000, V: 1.235.801.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Deze slag is nog waardelozer dan alle gs in de veiling dumpen. GS zijn weg, hopper hopt in v. Waardeloos. GL@VM ” Door het continue te herhalen gaat er niks veranderen, het enige dat verandert is dat je als een zaag en azijnpisser aanzien wordt. En dat wil je niet, allezjah ik toch nie Mooie slag en wat een leger aan interceptoren!
-
Universum mail spam
PostHeb het ook gehad. Na 1x weten spelers wel dat er een promotie is. Plus aan de rechterkant zie je het ook de hele dag staan.
-
Eclipse - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Zielige v-hop slag. GL@VM ” Je valt in herhaling
-
Eclipse - - Hall of Fame
PostVoor een zogenaamde V-modehopper maak je toch veel leuke slagjes! Doe zo verder en laat de haters haten
-
[TOT: 2.369.210.000] Zippp vs. LXG [TDF] (A: 280.866.000, V: 2.088.344.000)
Eclipse - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Hop hop hop, waardeloze slagen in galop. GL@VM ” Wat is daar waardeloos aan? Winst = winst of je nu voor- of tegenstander bent.
-
Ik heb een beginnend fleeteraccount in aanbieding van rond de 65k punten met zes planeten en al beetje voortgang op vlak van onderzoeken. Plus er liggen meer dan 150 miljoen grondstoffen voor een snelle opstart. Reden dat ik wegdoe? Ik heb een ander account waar ik meer tijd in investeer en kan de extra tijd niet opbrengen. Dus is het beter om er iemand anders blij mee te maken. Stuur pm bij interesse.
-
uni3 account gezocht
PostIk heb een beginnersaccount van uni 3 in de aanbieding. Wel maar 74.000 punten en te kleine planeten. Omdat ik er niet ga spelen, gaat het account sowieso weg. Laat maar iets weten.
-
Toegegeven, dit is een erg kleine slag. Maar omdat het mijn eerste is in dit universum en de allereerste met sterren ooit, wou ik hem toch graag hier posten. Enjoy! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Admiral Eclipse ________________________________________________ Ster des Doods 18 _________________________________________ Verdediger radrox ________________________________________________ Klein vrachtschip 71 Groot vrachtschip …
-
Maankansen
PostIk zou op regelmatige basis maankansen willen uitwisselen. Pm ingame (Admiral Eclipse) voor af te spreken. Alvast bedankt!