Search Results
Search results 21-40 of 113.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Blijmakers
PostLol @Unreal waarom moet je zo vaak "IQ" er bij halen heb je een nieuw woordje geleerd ?? Dat geflame op elkaar is toch nergens voor nodig Naatee is deze poste gestart om andere spelers te helpen verpest het dan niet zo. En Nick, andro zijn IQ mag dan niet zo hoog wezen maar hij weet echt wel betere manieren dan dit om te pushen ik geloof niet dat dit een gevalletje pushing is. Jammer dat ik uit u3 ben gegaan wie weet kon ik met deze poste weer wat aandacht van andro krijgen Was zo saai daar Gemi…
-
Lol ik zie deze nu pas Leuke reactie man Van je buren moet je het hebben hier in Gemini
-
volgens mij een oud alliantie lid van mij uit Draco lekker hitje
-
Heerlijk wat die allemaal ter weeg heeft gebracht haha. Als ik snel op de andere forums kijk zoals de Duitse en Engelse kan ik wel de aankondiging vinden dat 2%, 5% wordt maar niets over de aanpassing die er nu nog bij zou moeten komen dan. Dus denk inderdaad dat dit een geslaagde 1 april grapje is Sowieso ga je mensen krijgen die zo blij waren met deze update dat ze misschien wel hypertech van lvl 15 naar 20 hebben afgekocht met DM die zouden dan van koude kermis thuis komen.
-
Kleine Ninja op Eindbaas [TOT: 3.382.428.000] Eindbaas [NGM] vs. Ubergeek [DuB] & Paragon [SpG] (A: 3.000.000.000, D: 382.428.000)
dutchpride - - Rustplaats
PostLekkere Ninja Altijd leuk een sportieve Reactie @Kaj GL@RB!
-
heerlijk hitje vooral die Deut
-
OMG Bolder die op 1 maan vloog? Gewoon puin aan huis heerlijk Nou Bolderina succes met je rebuild, Zou vast snel gaan aangezien je 99% in de vm zit en als je er niet in zit je n ninja krijgt XD
-
Zag twee bekenden langskomen dus even spieken Lekker gedaan Fire rain @Giant GL@RB!
-
Idee voor graviton
dutchpride - - The Docks
PostGraviton voor zoiets aan te passen is best een goed idee, maar dan vind ik dat ze het ook zo moeten maken dat je de benodigde energie productie ook moet behouden.... BVB veel mensen gebruiken voor graviton 1 satjes en die verschroten ze erna, met deze aanpassing zou dat dus betekenen als je de satjes verschroot de techniek grijs wordt, en jij hier dus geen gebruik van kan maken! Dit zou ik dan voor heel graviton willen Want nu in een nieuwe uni stelt het niets voor op deze manier moet je dus zor…
-
[TOT: 1.448.548.000] PresentDanger [SpG] vs. vakantieman [TFL] (A: 85.500.000, V: 1.363.048.000)
PostLekker Denk dat die dacht dat hij nog op vakantie was XD
-
[TOT: 7.702.986.000] Mohquembe [SpG] vs. Vondutch [U.S.O] (A: 650.766.000, V: 7.052.220.000)
dutchpride - - Rustplaats
PostQuote from ressiv: “feli mohquembe met de "carnaval kraker van de dag" ” Beter dan die van vorige jaar? #Patricia Maar zeker n mooi buitje winst
-
Lekker hitje niets mis mee! ga zo door zou ik zeggen
-
Quote from Stephan: “winst zeker lekker nou gauw wat astro doen dan! ” Komt er aan eerst nog meer deutjes :p, 24 had ik al aanstaan dus alvast afgekocht .
-
Merge van Fidis
dutchpride - - Algemeen
PostQuote from Alpatsjino: “100 actieve spelers? Wees er blij mee dan, dat is al heel veel in een universum tegenwoordig ” Vraag me af als er nu wel 100 actieve spelen XD Begrijp de bedoeling achter deze poste wel, maar uit eindelijk is het GF die dit zou moeten beslissen en is dat 99% zeker een nee
-
Django
PostSucces met je Trial