Search Results
Search results 41-60 of 113.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zo daar is die dan mijn eerste slag die ik waardig genoeg vond om te posten in gemini Verhaaltje.... Rayman Legends had eerder op de dag al wat rips zien liggen van hem, daarom gingen we er ook vanuit dat hij hier zou saven, oorspronkelijk was het de bedoeling om zijn maan te ploffen en de rips van zijn planeet te halen. Echter had het gevaar roet in het eten gegooid, want ineens lag zijn main vloot er, gelijk mijn sterren gelanceerd simmen kon later wel .. want ja die krengen vliegen inner alsn…
-
Lekker snackje
-
Quote from TheDutchRitual: “Jullie gaan er van uit dat ik voor niks vlieg(wat ik niet doe). ” Hier moet ik TDR dan gelijk in geven, hij vliegt voor erepunten zo dat hij geen gs op de veiling hoeft te besteden .... Iemand bashen omdat ze geen deut met je willen ruilen vind ik wel laag van je @TheDutchRitual zelfs voor jou.
-
Zet als title: Trieste def bash... winst heb je totaal niet of tel je de erepunten mee? voor op de veiling? Als je zo doorgaat komt er met een jaar weer een merge omdat de boel straks dood is XD
-
[TOT: 2.586.284.000] TheDutchRitual [TFL] vs. Jack Pot [U.S.O] (A: 0, V: 2.586.284.000)
dutchpride - - Rustplaats
PostQuote from TheDutchRitual: “Onder tussen gooi ik mijn ere punten omho... euh.. Ik bedoel maak ik slagen op andere spelers . ”
-
[TOT: 2.586.284.000] TheDutchRitual [TFL] vs. Jack Pot [U.S.O] (A: 0, V: 2.586.284.000)
dutchpride - - Rustplaats
PostZo wat n Jackpot!! beetje trieste slag eigenlijk Had van de alvader wel n bash op top 10 spelers verwacht @def GL@RB
-
Eerst Saxxer achter zijn def weg, vervolgens Unknown neer, nu Stephan die een hofje maakt moet niet gekker worden in Gemini Leuke winst hf spending
-
Heerlijke slag!! En eindelijk een top slag waar je je niet hoeft af te vragen is deze wel legit!! Sportieve reactie van de def (Respect) Succes met de winst
-
Heerlijk om te zien wat een knaller Jammer van je mooie draco vloot zap maar eervol ten ondergegaan
-
Nieuwe Specs Gemini!?
dutchpride - - Algemeen
PostHaha dit is wel echt geniaal hoe dit n beetje uit de hand is gelopen:p Def naar puin zou eigenlijk in gemini niet verkeerd zijn geweest met al die sterren die daar rond vliegen en die paar mega defs :p Gaat niet gebeuren, was bij de vorige pol al duidelijk gemaakt, en eerlijk is eerlijk dat is voor 9/10 van de speler ook fijner, dan heb je dat je voor je gs productie niet eens een klein defje kunt laten staan.... Stel we doen het toch def naar puin laten we dan gelijk spio raids aanzetten, speci…
-
Nieuwe Specs Gemini!?
dutchpride - - Algemeen
PostZoveel leuke ideeën XD Def naar puin gaat geen optie worden, kijk naar de vorige opzet het zal gewoon weer het zelfde gaan. Specs verlagen... geen idee of dat een optie is maar dat moeten we gewoon afwachten, wanneer wish de topic start, en we eindelijk kunnen stemmen Overigens zijn voor mij de 2 belangrijkste Eco 4 naar 7 Vloot snelheid zie ik liever van 4 naar 2 of 3 gaan, sws niet hoger ik kom vanuit een x2 uni dan is x4 al een groot verschil (x4 kan ik overigens wel mee leven)
-
Netjes gedaan heren @WaZ ben je bekend met de term hypocriet ? (gezien je in u3 een mega turtle bent/was) In ieder geval netjes gedaan een giga def neer en nog winst ook! Van welke uni kwam hij eigenlijk ?XD
-
De merge, En nu?
dutchpride - - Algemeen
PostHier staat het antwoord dat je zoekt. gyazo.com/b2668806aba3202f2f0a68c654b040d3 Wanneer de 4e optie word aangegeven weet ik zelf ook niet... Of ik moet dit fout lezen.
-
Aanpassing specs universa
dutchpride - - Spel
PostInderdaad een flinke tegenvaller, maar wel met het vorige bericht van wish waar hij aangaf dat het uitgesteld werd, en nu ook deze poste:p Lijkt het mij logische dat er een merge zal plaatsvinden Maar idd om zeker te weten moeten we helaas afwachten en hopen dat het geen maanden duurt
-
2e pagina heb ik niet eens gelezen lol. Oke wat ik even wou Zeggen, zoals velen weten doe ik gezamenlijk in de 2 uni's waar ik speel minimaal het dubbele van TDR aan deut transports, en ja ik vergeet het ook wel eens door drukte.... wat dan het geval is dat de leverancier mij een bericht stuurt van hey makker iets vergeten? Het is een algemeen bekent dat je 72h krijgt om trades af te ronden, dus dat betekend dat je leverancier genoeg tijd heeft om jou te vragen waar de gs blijft... Team leden di…
-
Spelbederf
dutchpride - - Algemeen
PostZo wat een lees plezier!! Nu ken ik zelf ook sommige mensen die andere spelers dwingen om 2-1-1 te ruilen, en hun weten mijn eerlijke mening dit is diepzinnig triest, en geeft wish eerder al aan dat als je het in de vorm doet van aanvallen met winst van bvb nacht productie dit mag... euhm toch werd er in de betreffende poste gezegd dat hij het afdwingt?, en dus pas stopt wanneer hij die regeling krijgt ( mijn mening spelbederf) Spelbederf is een heel groot begrip een waar zelf ik als teamlid nog…
-
Aanpassing specs universa
dutchpride - - Spel
PostVolgens mij staat daarom ook overal max Lekker zelf kiezen hoe hoog je het wil, bvb uni 3 vind ik eco 7 te hoog eco 5 vind ik prima :D.