Search Results

Search results 61-80 of 113.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Aanpassing specs universa

dutchpride - - Spel

Het zou ook best kunnen zijn dat er meerdere dingen mee komen dan alleen eco. Dit zei Tiësto pas nog.... Ik zat zonet even te kijken op het forum van .org naar de aanpassingen die daar worden doorgevoerd en dat zijn wel interessante veranderingen waaronder een aantal x2 eco uni's die op eco x6/7 gaan draaien en de deutconsumptie die is verlaagd. Wat mij ook opviel is dat veel uni's gewoon voor de x7 eco zijn gegaan ook oude uni's uit 2013/2014 zitten hiertussen.

• Lobby based dm

dutchpride - - The Docks

Het is geen gek idee... Maar dit zal GF inkomen schelen dus dit zie ik niet snel gebeuren. Maar mijn Duimpje heb je

• Middel tegen vakantiemode abuse

dutchpride - - The Docks

Deze topic heeft toch aardig wat ter weeg gebracht, ik denk dat het veilig is om te zeggen dat de meeste mensen mensen wel iets tegen het VM abuse willen. Een maximale aantal dagen daar zal je gelijk een hoop problemen mee aanpakken!! BVB mensen die account(s) van gestopte spelers in de VM houden dat mocht die vloot ooit nodig zijn, de vloot er kan zijn... die kan dan dus niet de hele jaar in de VM staan :D. Maar zelf denk ik dat 45x dagen voor veel spelers te weinig zou zijn, en het spel moet n…

dutchpride - - The Docks

Quote from JamesCameron: “Natuurlijk, ik vind het ook irritant. Maar dr is nou eenmaal geen oplossing. De enige "oplossing" zal maar 1 ding doen: de sterken sterker maken. Bovendien is het geen oplossing, want iemand die constant in vmode zit zal niet met het aanscherpen van de regels ineens wel uit de blauwe modus blijven. Je subjes zullen hoogstens minder vaak om 3 uur 's nachts geprakt worden. ” Stel je krijgt dat de speler minimaal 24h uit de vm moet blijven dan heeft men daar juist profijt …

• Anuvinda

dutchpride - - Ex teamleden

Welkom in het team Anuvinda Succes met je trial!

dutchpride - - The Docks

Quote from Bolder: “Weet je Dutchie, je lult uit je nek en je weet helemaal niets over spelers, aannames, meer weet je niet. Niemand zet hier zijn prive dingen op dit forum, dus FO. Probeer jij nu eens zonder dm en vals spel je ergens te handhaven, Draco is al heel lang dood, dat jij je daar heer en meester voelt, prima, be my guest. Maar laat andere spelers in hun waarde, val ze aan als je kunt, maar ga niet janken als het niet gaat zo als jij wilt. Wss komt onze leggert ook weer zijn woordje d…

dutchpride - - Spel

Quote from TheDutchRitual: “voor uni 3 zou dan ik kiezen voor het idee van tiesto waar bij je de rip snelheid omhoog zet. ” Count me in dan ga ik voor de 10k Rips , nog maar 9k te gaan in u3

dutchpride - - The Docks

Quote from Bolder: “spelers die epilepsie hebben.Dialyse? ” Lief dat je ook aan andere mensen dan je eigen denkt Toen ik in yakini speelde was je in het begin zowat iedere dag online zonder vm, tot meer van je geliefden sterker werden en jij weer met regelmaat in en uit de vm ging. Hieruit blijkt dat jij inderdaad een vm abuser bent. Als je met alles en iedereen rekening houdt dan zeg je gewoon na dat je de VM uit bent gekomen moet je minimaal 24h wachten tot je terug in de vm kan. Dan heb ik in…

dutchpride - - Spel

Bij uni's zoals u3 en draco is dit echt wel hard nodig, vooral in draco de eco gedeelte en in u3 de vloot snelheid....

dutchpride - - The Docks

Quote from Legend.bdr: “2 of 3 dagen uit vm blijven en de echte hoppers spelen niet meer. ” Denk dat je dat zelfs al gaat krijgen met 24h

dutchpride - - The Docks

Quote from Bolder: “dit gaat niet lukken, Gforce gaat daar nooit mee akkoord. ” Ik ben het niet gauw met je eens, maar ik denk dat je wel gelijk hebt XD Maar niet geschoten is altijd mis

dutchpride - - The Docks

Denk ook wat Takeoff probeert aan te geven is van die accounts die we allemaal wel kunnen.... Je weet wel die accounts die maanden in de VM liggen soms zelfs jaren, en wanneer zijn team genoten zijn vloot nodig hebben die er op eens is om bvb te halten of of aan te vallen.... Dit heb ik vaak zien gebeuren (niet als team lid zijnde), en zelf vind ik dit ook niet kunnen, en dus steun ik Swami 100%. BTW we hadden in Draco ooit een geniale oorlogsverklaring gehad, die gast kwam uit de vm en viel led…

• Nieuw gebouw: Universiteit

dutchpride - - The Docks

Quote from paul-maximilianus: “Nog nooit op planeet 15 iets met satjes geprobeerd zeker... Daar heb je die fusie 20 toch wel nodig. Mooi opgebouwd dat zeker. En lief dat niemand je satjes hoeft.A ” als je het tegen mij hebt ik heb er twee op 15 en minimaal 41-34-39 op satjes

dutchpride - - The Docks

Quote from Alpatsjino: “Dat moet je je account fatsoenlijk opbouwen, heb je ook geen tekort aan de velden. ” eigenlijk hoef ik alleen maar deze twee screenshots te delen (= Mijn HP gyazo.com/393f83f7d2cadce7728459b731b36232 gyazo.com/04f0101dafb668be56e34d1d4181a0d1 ------------------------------------------------------------------------------- Planeet velden is voor mij nooit een probleem geweest, alleen in tegenstelling tot sommige andere spelers houdt ik wel rekening met mijn medespelers en k…

dutchpride - - The Docks

Goed idee maar idd al die velden die het in gebruik zouden nemen dat zie ik niet zitten:p je kunt het gewoon koppelen aan onderzoek en IGON techniek, IGON 12 misschien ? Al zie ik GF hier niet snel mee akkoord gaan, stel je voor dat ze die inkomen bron kwijt raken XD Maar idd soms heb je van die mensen die gerust 1 of 3 jaar wachten tot hun onderzoek klaar is, dit is belachelijk lang, voor die spelers zou dit een enorme hulp zijn in de toekomst.

• Quote from Deurwaarder: “teveel werk voor GF terwijl er van ons verwacht wordt third party apps te gebruiken omdat het volgens de regels van GF moet? Het zou niet meer dan logisch zijn dat GF dit ingame aanbiedt. ” Ben ik volledig met je eens.

• Zeker geen slecht idee! Dit zou het voor iedereen makkelijker maken, maar lijkt me sterk dat het er zal komen Bij een ags verdeling komt veel kijken, wat mee gerekend moet worden, maar ook dingen die mee gerekend kunnen worden, dingen zoals de puinvelden komt toch meer bij kijken... opzicht kan dit idee gerealiseerd worden maar ben ik bang dat dit voor GF teveel werk is. Toch duim ik met jullie mee

dutchpride - - Spel

Tegen eco speed omhoog zeg ik nooit nee :p Maar wie weet is hier de keuze niet omdat ze ooit eens weer uni's willen samen voegen XD Al zien we er alleen maar nieuwe bij komen XD

• Sats niet verschrootbaar

dutchpride - - The Docks

Ze moeten het gewoon zo doen, dat als je gebruik wilt maken van alles wat Graviton te bieden heeft je ook die 300k energie moet hebben staan. toen ik hier 3 jaar geleden begon vond ik het al onzin dat dit niet hoefde. dan zit je ook niet met het verschroten.

• Lekkere Specs zeer zeker, maar ik zal er niet bij zijn. Ik wacht wel op een 10x eco