Search Results
Search results 521-540 of 646.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Regels
Postdus volgende x gewoon de gs transport door laten gaan van 2 metaal voor 1 kristal
-
[TOT: 1.767.737.000] Doedelss [Predator] vs. Stinkzwam [TnT] (A: 201.343.000, D: 1.566.394.000)
BeLikeMe - - Hall of Fame
PostQuote from doedelss: “En de helft zit in gvz lol ” ja klopt we schuilen allemaal achter gier en joost lekker hitje doedels
-
Quote from Legend.bdr: “Neem aan dat het niet gaat of iemand het weet of niet. Regels en spel moeten gewoon duidelijk zijn. Die transporten moet aangepakt worden op het moment dat het ontdekt wordt en niet de schuld in de schoenen schuiven van spelers die gebruik maken van het spel. Er had ook een verandering kunnen komen dat er bv maar 15 transporten max naar je toe gestuurd kunnen worden, maar het gat wordt niet gedicht. (als het al een gat is) Wie is er dan fout, de spelers die gebruik maken …
-
kijk uit naar de volgende knal en wat vliegen er al veel nietjes rond
-
Quote from Yoshi: “stickied ” al wel gekeken naar de ali naam sm keldertje mag niet maar de naam ali ho-er mag weg! hoereloper mag ook niet als naam waar zit de bug in het team ? ~HT @04-09-'19 ~08:30 | Dit is niet de manier om zulke zaken aan te kaarten. PM, mail, support staat altijd open om je beklag te doen. Tevens flink necro-bumpen. Warning.
-
[TOT: 59.186.000] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 8.128.000, D: 51.058.000)
Posthaha wat zet jij je zelf voor schut man man
-
[TOT: 59.186.000] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 8.128.000, D: 51.058.000)
PostQuote from Barney stinson: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “Quote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “als je niet zo geintresseerd ben in het spel waarom bemoei je je dan met alles wat tegen playbook en nbam is?? ” ” ” ” ” je zoek aandacht die kom je tekort blijkbaar en je mis ons blijkbaar waarom je blijf reageren. maar hehe misschien kan jij tot hem doordringen met er is geen bescherming die ik krijg maar gewoon zijn vloot te klein is om de mijne…
-
PostQuote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “Quote from Supermercado: “Quote from Wil-Krikke: “bro dit is Playbook!!! lekker gast sloop ze allemaal maar! ” lol, beetje gefrustreerd ofzo?gefrustreerd om jou wou dat ik een leuk acc had had ik jullie allemaal gesloopt!Ja fire sloop ons allemaal maar biggrin.png doe maar stoer in u10 was je net zo stoer als in zaga!! een pannekoek die fleet heb en zich 10 keer laat slopen groetjes van Mafkees!! ” ” Aan je schrijf stijl dacht ik dat je nick was …
-
Quote from DingDongDing: “Mooie hit. Nu toch wel geluk gehad. Have fun spending. Veehave ” wat ik er van begrijp is dat de noob @ReformeD ze maan had opgegeven om te testen of dan de halt door ging naar planeet dat zijn jullie skilz jij ook had plat kennen zijn met je 4km maantje waarom horen we deze 2 noodles niet heb rl problemen dus ik ben niet uit vm maar volg jullie noodle acties wel lastig he ! @ReformeD en way of nolife Cryptus @Wil-Krikke @Zaphod Beeblebrox aan paken die Raten! en @Crypt…
-
Dat word een droevige rgp wekelijkse update barcode Gl@Rb !! veel plezier Dames met de winst uit geven !!
-
lekker Bjorn op naar de volgende !! wel met winst
-
[TOT: 31.625.000] DingDongDing [NBAM] vs. Ride the Lightning [VZZ] (A: 30.000.000, V: 1.625.000)
Postlekker zap! denk ook snel maar weer kom spelen mis het wel! kom je gouw helpen!!
-
[TOT: 131.708.500] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] (A: 26.940.000, V: 104.768.500)
PostQuote from ReformeD: “Quote from BeLikeMe: “3 weken ongeveer ?? maar das niet jou probleem toch ??lekker duifie! ” Ik bedoel maar te zeggen.. wel een grote mond hebben en anderen noobs noemen maar zelf niet durven spelen. ” met saxxor had je het over respect hebben nou weet je niet wat er met mij aan de hand is dus hou dan ook je mond dicht! sorry duif voor het vervuilen
-
[TOT: 131.708.500] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] (A: 26.940.000, V: 104.768.500)
PostQuote from ReformeD: “Best lekkere winst Demon Die rebuild komt zo wel goed. Quote from BeLikeMe: “lekker duif pak die poepkop maar lekker aan !! gs terug halen van die noodle schret in ze broek daarom schoot hij maar voor rips en zelfs dan nog slecht zijn ! poepkop gl@rb ” Achja, de beste stuurlui staan aan wal he. Hoelang sta je al in V-mode? ” 3 weken ongeveer ?? maar das niet jou probleem toch ?? lekker duifie!
-
Postlekker duif pak die poepkop maar lekker aan !! gs terug halen van die noodle schret in ze broek daarom schoot hij maar voor rips en zelfs dan nog slecht zijn ! poepkop gl@rb
-
[TOT: 15.474.000] postduif [SpG] vs. vakantieman [TFL] (A: 0, V: 15.474.000)
Postleuk leuk die nieuwe buren :d