Search Results
Search results 441-460 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lekkere slag. Zo is iedereen te pakken inderdaad. Blijkt keer op keer. Lekker gewerkt mensen. Trucker next? XD
-
Hallo lieve Ogame vriendjes en vriendinnetjes We zijn weer bezig met het opzetten van een onofficiële Ogame-meet. We willen het wederom weer wat breder uitzetten en kijken of we een leuke groep bij elkaar kunnen krijgen :). We hebben een mooie locatie in Halsteren (net boven Bergen op Zoom). Het is wellicht vanuit sommige plekken even reizen, maar het is wel een weekend plezier dat je er voor terug krijgt. Dit is alweer de 5e editie en misschien kan ik jullie een beetje een idee geven wat jullie…
-
zag hem al gaan In de ranking :o
-
interessante vloot aantallen
-
~HT @29-10-'19 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Deze stond al heel lang op de lijst. Toen ik slechts 200 RIPs had en Zwijn ook nog aanzienlijk minder. Maar met RIPs hoeft niks snel en kan alles rustig ;). Wilden eigenlijk vorige week gaan, maar toen lag er niks. Nu dan toch vandaag een berichtje van Zwijn of we zouden gaan. Er lag vloot met wat gs erbij. Alles verzamelen en rustig aan gaan vliegen, worst case komt hij online en ben je 10 deut kwijt ofzo? Deffisvoorwatjes kwam blij…
-
steeds verder krimpende spelers poel. Mensen gaan vliegen voor minder en meer mensen op dezelfde. Dan krijg je dit inderdaad Succes irl
-
Ik word er stil van I am impressed
-
wat is dit dan? Zijn er maar 3 in Eridanus met meer def xD
-
~HT @15-06-'19 ~12:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Gisteren mijn targets gejat en mijn ripraids weer een gesaboteerd. Dus uit pure frustratie maar even dit hitje xD Reactie was Spacen00b, is eigenlijk ook wel waar. Maar wel een solo t10 xD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Spacefighter [n00dles] ________________________________________________ Ster des Doods 500 _________________________________________ Verd…
-
Flinke hap gs. Ga zo door
-
haha bruut hoor