Search Results
Search results 561-580 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
kan je beter mij pullen @TimmeY
-
wel beetje jammer dat je niet gewoon saved en Flair weer even 300M winst sponsert
-
Spioneren vanuit berichten
Spacefighter - - Spel
PostQuote from TheBunny: “gewoon zonder antigame spelen en dan kan je gewoon spioneren vanuit oude spio raps/gevechtraps ” dat is geen antwoord op de vraag. Hou je er gewoon buiten als je zelf geen antigame gebruikt. Ik heb net even getest en bij mij doet hij het ook niet
-
0 tot 5000
Post4172
-
waarom ook een halt met 666xx 100 is al genoeg. En 200 meer dan voldoende
-
0 tot 5000
Post4065
-
0 tot 5000
Post3992
-
0 tot 5000
Post3974
-
schattig volgende keer nodig je mij toch wel uit? Dan kom je er tenminste doorheen
-
ik dacht eindelijk n00dles te zien staan ergens is het weer een ninja pro-ally ftw
-
niet de meeste knikkers in de uni neer, dat weet ik wel wel de grootste def volgens mij Quote from koffieisvoorwatjes: “Deze was Terra & Austin ook al opgevallen en zij wisten wat meer over de online tijden van hem. ” was dit nodig dan? volgens mij was deze guy 20 uur offline, dan even checken en weer 20 uur offline xD
-
SOLO TOP 10 [TOT: 687.065.000] FLAIR [TNO] vs. kloze12 [BSG75] (A: 117.001.000, V: 570.064.000)
Postwaarom heb jij Timmey nou nog niet ingehaald?
-
Quote from Flairrr: “Dus moest ik op jacht naar een grotere vloot om neer te halen. Aangezien de meeste grote vloten zich binnen mijn alliantie begeven kwam ik al snel bij Swenno terecht ” Tijd om TNO te verlaten dan? ik wil best wel mijn armada bij je aanhaken als je op TNO mensen wilt vliegen jammer dat je stopt Swenno. Misschien, als je verder geen accounts in je lobby hebt, kan je kijken of je het account kan weggeven aan iemand? @Swenno, een beetje om de leegloop tegen te gaan have fun met …
-
heb even een week lang de soap gemist in Eridanus. Lekker bezig Gier?
-
0 tot 5000
Post3889
-
0 tot 5000
Post3820
-
0 tot 5000
Post3791
-
Ik heb het gevoel dat Kale echt overal speelt? Ik blijf maar bij zieke slagen tegen kale hetzelfde zeggen of niet @Jillian Het houdt niet op, niet vanzelf