Search Results
Search results 801-820 of 945.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lobby based dm
PostWe hebben nu een lobby met al onze accounts, maar je hebt nog altijd dm over alle verschillende unis terwijl het allemaal jou is. Ik stel voor om je dm gekoppeld te hebben aan je lobby. Dan heb je in al je unis hetzelfde beschikbaar. En kan je dus vanuit alle unis bijdragen met acties e.d. Beetje spelers tegemoetkomen
-
welke motor voor recycler?
Spacefighter - - Spel
Postafweging snelheid vs deut zoals al vermeld Met HRM gaan ze sneller, maar kost meer deut. Deut moet branden dus zou daarom ook voor HRM 15 gaan
-
Anuvinda
PostQuote from Hysteria: “Saucijzenbroodje of kaasbroodje: Kan me niet voorstellen dat je zo kansloosbent om dit allemaal te lezen Ik wel en toch wil je mij ontmoeten:P ” zijn standaarden zijn erg laag. Denk dat jij een enorme verbetering bent
-
Ik speel veel mobiel, maar ervaar nu al een tijdje dat de mobiele versie niet wordt getoond als ik inlog. Ik check de box in de instellingen, maar als ik dan een dag later weer inlog dan is die box weer unchecked. Bekend probleem? Wat doe ik er aan? Waar kan ik haatmail naar toe sturen dat mijn gebruikerservaring verminderd is!
-
Anuvinda
PostDit account zal worden verwijderd op 13.Jul.2018 03:00:00 Vaarwel Ogame
-
Weer even genoeg lol gehad in Betelgeuze. Ga vrijdag met nieuw baan beginnen, dus even alle loze uni's lozen. Betelgeuze is niet heel erg sprankelend en als ik er iemand anders blij mee kan maken :). Snelheid: 3x Eco, 2x Vloot, Puin: 50% Vloot, 9 Melkwegen, 80% Deut Consumptie Planeten en stats Mines 143.997 (42.8 %) Other Structures 45.738 (13.6 %) Research 57.786 (17.1 %) Armada 86.513 (25.7 %) Defences 2.261 (0.6 %) Indestructible 246.868 (73.4 %) rank : 13 Level of Mines player Spacen00dle (…
-
<p>Zitten erg veel onzinnige dingen in. Terugdraaien kan toch niet, maar ik stel voor om sats als enige niet te kunnen verschroten.</p><p><br></p><p>Graviton was altijd een groot project (back in the days). Shit sparen, nano's pompen en gaan. Daarna maatjes vinden die het voor je crashen en je hebt "het onderzoek" voltooid.</p><p><br></p><p>Nu klik je een paar boosters weg en schroot je je sats daarna weer. Ik krijg persoonlijk ook geen enkel gravi project meer te pakken. Daarom stel ik voor dat…