Search Results
Search results 21-40 of 62.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
PostQuote from Supermercado: “hahaha fire en elon damn jullie laten je wel zien van je zielige kant nu hoor. Fire helemaal door met homo te lopen schelden. Je zou toch beter moeten weten als vader of bijna vader? ” Ben je dyslectisch of ben je dom? Ik hoop de eerste maar denk de tweede...
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
PostQuote from Supermercado: “jij snapt het niet helemaal. Er lag een leuke winst bij elon, pred pakt of wou het pakken. Elon begint moeilijk te doen en zegt als jij (pred) mij aanvalt val ik trucker zn sats aan. Dat gaat werkelijk nergens over en heel erg laag. 3 man? Ik heb niks bij gedragen, alleen maar gezegd goed bezig pred. En volgens mij heeft barcode er ook niks aan bij gedragen. En elon dat we trucker nodig hadden is niet zo gek toch? Maar zonder trucker had het ook wel gelukt alleen of een…
-
PostTjah geen motivatie meer... Als je aan mn heiligdom zit kan je wel een grote mond verwachten. Vind wel grappig dat Playbook nu zo superieur gedraagt terwijl ze zonder hulp van buitenaf trash waren Btw nu kan je veilig kolo saven pred Mja, hf spending!
-
Hf spending guys! Jammer dat Trucker erbij wordt gehaald anders ging het leuk worden Nu nog Trucker neerhalen maar dat is niet zo moeilijk meer (Ik ga wel indirect helpen ) Plof jammer van je dikke vette vloot Zonder Trucker waren de playbhookers niks
-
[TOT: 9.641.156.000] Plofkop [Bro] & Robbendinho [ESA] vs. predator [Playbook] (A: 1.728.412.000, V: 7.912.744.000)
Elon Musk - - Rustplaats
PostLekker lekker! Tjah kolo saven is goedkoop maar er zitten natuurlijk risico’s aan vast glrb
-
Wel grappig dat een Playbooker deut levert aan een Bro Achja, 1 playbook deut leverancier minder.
-
[TOT: 16.947.418.000] JamesCameron [Playbook] vs. Splinter [ESA] & Plofkop (A: 12.500.000.000, V: 4.447.418.000)
Elon Musk - - Rustplaats
PostBiem. De grote plof slaat weer toe Glrb james
-
[TOT: 1.682.478.000] barcodeplayer [Playbook] & JamesCameron [Playbook] vs. Alien [FSA] (A: 0, D: 1.682.478.000)
Elon Musk - - Rustplaats
PostOkay voor de duidelijkheid, het verdunnen van een actieve turtle vind ik sneu. Niks meer, niks minder. Wow je had het bijna goed want mn achterliggende gedachte was dat je panda's niet mag aanvallen. Niet turtles.
-
[TOT: 1.682.478.000] barcodeplayer [Playbook] & JamesCameron [Playbook] vs. Alien [FSA] (A: 0, D: 1.682.478.000)
Elon Musk - - Rustplaats
PostQuote from barcodeplayer: “Turtles kunnen ook gesloopt worden? Zie het probleem niet maar geen zorgen schat als jij 10 Mil winst laat liggen kan ik alsnog komen piepen weetje. Uiteindelijk staat hier ook 1.6 miljard verlies maar Def rebuild is niet meegeteld dus dat klopt ook niet. Je argument slaat helaas op niet veel. On topic. Maantje gebruiken lost het hele risico op en niet meer op je Def vertrouwen. I'll be watching ” Rustig lol... Dat is jouw mening i gues. Ik vind het alleen sneu dat men…
-
Elon Musk - - Rustplaats
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from Elon Musk: “Leuke AGS top 10! Het verdunnen van een actieve turtle is gewoon Ben niet zo'n fan van turtles ( behalve swami de turtle ) maar dit is gewoon respectloos. Alien Glrb ” hoezo... ze hebben gewoon netjes 160m winst ” ja na 2x verdunnen ( hoeveel zou de turtle hebben verloren? ). Er mist gewoon wat inlevingsvermogen ( vooral bij barcode merk ik het ). Hij heeft wel vaker een slechte nacht gehad mn zn vriend/vriendin en nu heeft hij/zij James besmet? M…
-
Elon Musk - - Rustplaats
PostLeuke AGS top 10! Het verdunnen van een actieve turtle is gewoon Ben niet zo'n fan van turtles ( behalve swami de turtle ) maar dit is gewoon respectloos. Alien Glrb
-
Interesse! Ogame is verslavend.
-
AFSCHEIDSHIT [TOT: 3.284.032.000] Takeoff [Bro] vs. Elon Musk (A: 997.406.000, V: 2.286.626.000)
PostHey daar staat ie dan! Voor mij is het eindelijk klaar Ik ben begonnen in Zagadra na een hele lange pauze en heb wederom weer genoten Maar helaas heb ik het erg druk irl en weinig motivatie om verder te spelen... Gelukkig kwam een oude bekende die toch wel beetje motivatie weer heeft om te spelen Ik heb niet verwacht dat ik zoo lang zou spelen hier Ik heb een geweldige tijd in Bro gehad en vooral shoutout naar @Takeoff Zonder hem zat ik er zeker niet in (vooral na mn akkefietje met @swami_dude )…
-
NIEUWE SOLO TOP 10 [TOT: 2.582.502.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 288.845.000, V: 2.293.657.000)
Elon Musk - - Rustplaats
PostJammer swami James lekker gedaan hoor Wrm heb ik nooit zoveel geluk om succesvol door iemands checks te vliegen
-
Fijn dat je je rebuild gs terug hebt Glrb wessel!
-
Woahh lekkere gedaan Wessel Gratis gs (2 sterren) 'gekregen' van James Glrb James
-
Swami wel beetje opletten he Geniet van je winst James ( )