Search Results
Search results 281-300 of 569.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.203.407.000] Courage [STU] vs. deutboer [WDOA] (A: 9.717.000, V: 1.193.690.000)
smurf - - Hall of Fame
PostMooi weer hoor! Courage wanneer hop je ff over naar zaga of uni3? Ik wil straks wel veilig zitten tijdens de merge
-
Quote from Vogel: “Quote from smurf: “Quote from rcthans: “Misschien is ons soort mens wel een uitstervend ras. De tijden van slimme behendige spelletjes waarbij je excel sheetjes en rekenen moet gebruiken. Tegenwoordig is het tik tok, en in de sportschool aan je abs werken. Overigens zei ik net in discord dit tegen @Vogel Quote: “Hance — vandaag om 19:30 dat is ook een beetje het ogame probleem. Ik poker ook heel veel, en dat heeft hetzelfde probleem. Op een gegeven moment zijn de vaste spelers…
-
Quote from rcthans: “Misschien is ons soort mens wel een uitstervend ras. De tijden van slimme behendige spelletjes waarbij je excel sheetjes en rekenen moet gebruiken. Tegenwoordig is het tik tok, en in de sportschool aan je abs werken. Overigens zei ik net in discord dit tegen @Vogel Quote: “Hance — vandaag om 19:30 dat is ook een beetje het ogame probleem. Ik poker ook heel veel, en dat heeft hetzelfde probleem. Op een gegeven moment zijn de vaste spelers van een niveau dat het voor nieuwe on…
-
Rank 4 Virgo account
smurf - - Account trade
PostQuote from Piraat: “Quote from Vogel: “Quote from Kamikaze: “Ontopic blijven a.u.b. Lijkt wel een groepsapp... ” Sorry kami was het ook even,,anyway RIP vloot,, iets met overnemers altijd. GL wie hem neemt. ” stel ik krijg hem , dan is het niet zoals het altijd gaatdaar heb ik teveel tijd voor vogel ” hahahahahah weet je dat zeker :p? Als de vloot heel moet blijven kan die beter mijn kant op gaan. OT : Wat was dat toch vroeger met je mag geen accountjes verkopen :P? Heb er ook nog wel een stuk o…
-
Quote from Piraat: “Quote from smurf: “Quote from Piraat: “Quote from smurf: “Quote from Piraat: “wat heeft wezn te doen tegen een acc als dat van jou klopt ook langs geen meter wat je heir verteld tara , spica , virgo die 3 samen mergen dat zou veel beter zijn dat is idd een leuke 4de optie non ags haha!!! jij wilt gwn niet saven omdat je deut er dan snel aan gaat ..... je moet voor ogame denken en niet voor jezelf vriendje zo zou ik het in ieder geval doen , maja ik ben maar speler 852147 ” Ja…
-
Quote from Piraat: “Quote from smurf: “Quote from Piraat: “wat heeft wezn te doen tegen een acc als dat van jou klopt ook langs geen meter wat je heir verteld tara , spica , virgo die 3 samen mergen dat zou veel beter zijn dat is idd een leuke 4de optie non ags haha!!! jij wilt gwn niet saven omdat je deut er dan snel aan gaat ..... je moet voor ogame denken en niet voor jezelf vriendje zo zou ik het in ieder geval doen , maja ik ben maar speler 852147 ” Ja oké dat Non AGS is omdat ik dan idd ch…
-
[TOT: 1.060.647.000] Powersmurf [DOG] vs. WebRookie [FEAR] (A: 72.845.000, V: 987.802.000)
smurf - - Hall of Fame
PostDe laatste uit de FEAR groep.. Nu zijn ze alle 15 gepakt jeujjj deze wist me al maanden te ontkomen. Sportieve reactie gehad hij gaat vast en zeker gewoon door! Txn voor de gooooodieeess is nog een naraidje gedaan maarja dan moet ik gaan rekenen. Ojah hij kwam nog online en heeft 500 reccies nog kunnen jatten... Niet lief maar dat kon ik missen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Powersmurf [DOG] ________________________________…
-
Rank 4 Virgo account
smurf - - Account trade
PostQuote from Vogel: “Quote from rcthans: “damn dit zou wel een mooie upgrade zijn vanaf plek 37. en dan kan ik vogel ook echt het vuur aan de schenen leggen. Maar blijf gewoon lekker spelen joh ” ja want dat is ook echt de manier om een account uit de alliantie te krijgen ” Is niet zo moeilijk vogel pesten op een spelletje Wanneer komt er voor mij eens een leuk acc in Virgo ik zou @Jillian nog pesten daar ( althans dat vroeg die )
-
Quote from Piraat: “wat heeft wezn te doen tegen een acc als dat van jou klopt ook langs geen meter wat je heir verteld tara , spica , virgo die 3 samen mergen dat zou veel beter zijn dat is idd een leuke 4de optie non ags haha!!! jij wilt gwn niet saven omdat je deut er dan snel aan gaat ..... je moet voor ogame denken en niet voor jezelf vriendje zo zou ik het in ieder geval doen , maja ik ben maar speler 852147 ” Ja oké dat Non AGS is omdat ik dan idd chill kan doorspelen xD... Dat geef ik zo…
-
Wat ook een ding is voor VEEL spelers is dat bij elke merge heb je 3 waardeloze kut keuzes. Dan ben je lekker een jaartje druk om je account op te bouwen en dan heb je de keuze uit uni 3, zag en deim. Nou top, merge wssn einde dit jaar dan duiken de laatste actieve van Spica, Tara enz ook in v mod want je begint niks tegen die miljarden P2W accountjes. Oplossing : Maak voor einde van dit jaar gewoon een nieuwe 4e optie. Spica, Tara, Uriel, Virgo, Wezen in een groep. Non AGS Def naar puin 50% Vlo…
-
[TOT: 1.435.804.000] Powersmurf [DOG] vs. lebelgepatte [Scream] (A: 30.000.000, V: 1.405.804.000)
smurf - - Hall of Fame
PostNouja hier ga ik 1x in de 2 weken overheen.. Steeds hetzelfde resultaat ik ben der weer blij mee 400 millies De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Powersmurf [DOG] ________________________________________________ Ster des Doods 1.000 _________________________________________ Verdediger lebelgepatte [Scream] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.041 Groot vrachtschip 1.040 Licht gevechtsschip 1.915 Zw…
-
Het 'wat als'- spel
smurf - - Thuisplaneet
PostDan sliep ik een stuk meer in de nachten.. En werkte ik overdags tijdens kantooruren een stuk harder ipv itjes raiden xD Wat als Mark Rutte nu zal aftreden?
-
[TOT: 3.815.275.000] Powersmurf [DOG] vs. Slappy [BHM] (A: 189.040.000, V: 3.626.235.000)
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from Kamikaze: “Toch nog wat te halen in de uni! Zit je nou Piraat te plagen.... ” Ja toch nog wel! Maar het wordt karig nu hoor.. Dit zijn gelukjes. Aah ik plaag wel meer mensen Nu is het gewoon weer wachten op de kut reacties hahaha
-
[TOT: 3.815.275.000] Powersmurf [DOG] vs. Slappy [BHM] (A: 189.040.000, V: 3.626.235.000)
smurf - - Hall of Fame
PostZo vind je niks... En zo vind je er een paar in 2 dagen. Na raids zijn nog onderweg maarja die hoeven niet gepost te worden. Toch in deze wave al dik 2 miljard winst. Txn @Piraat die 200k ic zijn medemogelijk gemaakt door jou @Slappy GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Powersmurf [DOG] ________________________________________________ Interceptor 200.000 _________________________________________ Verdediger Slappy [BHM] ____…
-
[TOT: 16.439.798.500] Powersmurf [DOG] vs. Piraat [DIE] (A: 2.308.431.000, V: 14.131.367.500)
smurf - - Hall of Fame
Post*KNIP* ][Lord][ [25-07-22 rond 23:45 uur] Belediging, off-topic, nergens voor nodig.
-
[TOT: 90.836.534.000] Call911 [Moc] & Mortal [Moc] vs. Atlas (A: 25.957.275.000, V: 64.879.259.000)
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from .Discipline.: “Quote from smurf: “Quote from .Discipline.: “grappig dat jullie mij post verwijderen ” Gast denk ff na.. Je post je bericht in een verkeerde topic...Wat hier wssn had moeten staan zit je onder mijn slag te posten.. Wat ” Luister uit ezelHeb jou nix gevraagt he. IK Praat tegen @Lord @Kamikaze ” Beter had je opgelet op school.. Ezelprikken doen alleen bepaalde etnische groepen maarja zo kom je ook wel over.. Oke deze warn pak ik wel dan zucht..