Search Results
Search results 501-520 of 569.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.271.657.500] Juice [Moc] vs. Dragunov [SFs] (A: 66.895.000, D: 1.204.762.500)
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from FlyingFluut: “Quote from smurf: “Nette slag Juice! Op naar de volgende misgunner ” Wie misgunt hier iemand iets? Zowel Freya als Juice staan momenteel niet meer in de topscore lijst. Zou het dan toch... ” Er wordt hier altijd net gedaan of we echte generaals zijn dat dit ons echte leven is het is en blijf een spelletje. Met een bordspel kan je ook vals spelen. Als je gewoon goed saved en actief speelt dan hoef je niet gepakt te worden en anders vind ik het een prima afstraffing.
-
[TOT: 1.271.657.500] Juice [Moc] vs. Dragunov [SFs] (A: 66.895.000, D: 1.204.762.500)
smurf - - Hall of Fame
PostNette slag Juice! Op naar de volgende misgunner
-
Quote from Sanctuary: “Mijn Antwoord is een Harde NEE, ik vertik het om nog langer een prooi te zijn van de heren met het meeste GELD om DM te kopen. Ik speel graag een miner speelstijl en soms leunt het naar Turtle stijl. Maar deze nieuwe Universum heb je geen enkel kans als Miner, behalve dat je constant wordt aangevallen omdat je defensie hoog is. Nee dank je wel. Ik zie het in Universum Rhea en Spica waar ik speel. De spelers met het meest geld hebben de grootste voordeel. Ook de bij de veil…
-
Quote from Sniper: “Tis wel een leuke gedachte en idd weer eens wat anders dan alle die andere uni's. Doe eens gek, nou daar heb je die nieuwe uni voor dan... Diegene die het leuk vinden gaan erin spelen, voor de anderen die normale specs willen is het wellicht interessant om gelijktijdig ofwel kort na Tarazed uni alsnog een extra nieuwe uni op te zetten/te starten. ” Eens! Tarazed is leuk tijdelijk als ik vakantie heb ofzo.. Maar dat ga ik met 60/70 uur per week werken niet volhouden dan is het…
-
[TOT: 3.784.357.000] Knabbel [BOT] vs. MrMozef [HIVE] (A: 579.120.000, V: 3.205.237.000)
smurf - - Hall of Fame
PostNette slag knabbel de babbel! Goed teamwork! @MrMozef jammer man volgende keer beter glrb! BOT/CHEAT/SCRIPT ALLES GEBRUIKT ZEKER
-
[TOT: 3.235.071.000] Hete Pepper [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 510.677.000, V: 2.724.394.000)
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from hete pepper: “@Kamikaze top 10 waardig ” hahahah Noob je moet mijn slag zo te zien voorbij
-
[TOT: 3.235.071.000] Hete Pepper [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 510.677.000, V: 2.724.394.000)
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from StewieGriffin: “Quote from smurf: “Quote from StewieGriffin: “Er is een manier dat je vloot nooit uit de save geprakt kan worden of moonblows. Helaas heeft dit wel invloed op je vlootgebruik. Mocht je het willen weten, stuur maar een pm naar Edward Teach in game. Mooi slag en wederom een sloridgheid wat afgestraft werd . Gl mrt de rebuild deff ” Ja jij doet het tot nu toe goed zoals jij nu speelt kan je nooit gecrasd worden ----> v mod ” Heb het niet over vmodus. Maar Spica is zo goed…
-
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from StewieGriffin: “Er is een manier dat je vloot nooit uit de save geprakt kan worden of moonblows. Helaas heeft dit wel invloed op je vlootgebruik. Mocht je het willen weten, stuur maar een pm naar Edward Teach in game. Mooi slag en wederom een sloridgheid wat afgestraft werd . Gl mrt de rebuild deff ” Ja jij doet het tot nu toe goed zoals jij nu speelt kan je nooit gecrasd worden ----> v mod :p
-
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from Jester: “Quote from smurf: “Quote from Jester: “Kan ik bevestigen zojuist door Onbekend van BOT ook nog wat grondstofjes opgehaald en bootjes opgeblazen. Maar ik was ook niet aan het saven, zoals ik in het bericht hierboven ook al aangaf op dit moment is universum Spica gewoon niet speelbaar. Het is dat ik zo lang anoniem was op het forum anders had ik al lang mijn vloot kwijt geweest. Het vermeende bot/script gebruik achterwegen gelaten is alleen al het DM gebruik van de meeste boefj…
-
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from Jester: “Kan ik bevestigen zojuist door Onbekend van BOT ook nog wat grondstofjes opgehaald en bootjes opgeblazen. Maar ik was ook niet aan het saven, zoals ik in het bericht hierboven ook al aangaf op dit moment is universum Spica gewoon niet speelbaar. Het is dat ik zo lang anoniem was op het forum anders had ik al lang mijn vloot kwijt geweest. Het vermeende bot/script gebruik achterwegen gelaten is alleen al het DM gebruik van de meeste boefjes al voldoende om het spel voor velen …
-
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from Jester: “Quote from smurf: “Goede pepper! Was ook niet de beste saver maar toch mooie winst! ” Nou smurf ik vond mezelf best een goede saver, sinds ik overal manen heb ben ik niet meer serieus gepakt geweest ja eergister door Fonz maar dat waren GS die ik bewust achter had gelaten.En met hoe het momenteel in Spica aan toe gaat was de motivatie ook wel langzaam weg ” Goede saver? Terwijl je dit bericht typte haalden ze nog gs van je planeten af... ( hoorde ik ) Niks verkeerds mee hoor …
-
smurf - - Hall of Fame
PostGoede pepper! Was ook niet de beste saver maar toch mooie winst!
-
[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from Senna: “Quote from Lord: “Quote from Senna: “... Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze ... ” Het board is geen publieke schandpaal en berichten kunnen dus enkel gepost worden met goedkeuring van beide betrokken partijen, het plaatje zal dus niet hersteld worden.Daarnaast lijkt het me verstandig om de aantijgingen via de spelbeheerder te laten lopen. Deze is bevoegd om in te grijpen en kan de feiten boven water krijgen. De berichten op het board kunnen niet door het "p…
-
[TOT: 9.318.203.000] Sniper [BOT] vs. anunnaki [Origin] (A: 2.116.708.000, V: 7.201.495.000)
smurf - - Hall of Fame
PostQuote from Jillian: “heb annunaki nog nooit offline gezien, vond het vanmorgen al vreemd dat die offline was, zal hierwel mee te maken hebben gehad ” Haha anu is altijd de zelfde tijden offline Gewoon een kwestie van opletten is de makkelijkste farm van Spica
-
[TOT: 9.318.203.000] Sniper [BOT] vs. anunnaki [Origin] (A: 2.116.708.000, V: 7.201.495.000)
smurf - - Hall of Fame
PostHaha hij rampt er 1 het uni uit in 1 nacht :P.. 10 miljard verloren dikke hits sniper! Ennu weer dikke top 10 zie ik hier De top 10 mag btw wel eens een update gebruiken